Στην αποκλειστική γραμμή εξυπηρέτησης EuroPhone Private Banking, ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπός μας σας εξυπηρετεί 24 ώρες το 24ωρο. Εκτελέστε τις συναλλαγές σας, ενημερωθείτε για το χαρτοφυλάκιό σας και διαχειριστείτε τις ρυθμίσεις ασφαλείας.
Τηλεφωνήστε στο 2109555141.
Ένας από τους εξειδικευμένους εκπροσώπους μας είναι στη διάθεσή σας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
Μιλήστε στον εκπρόσωπό μας στο EuroPhone Private Banking της Eurobank για τις συναλλαγές που θέλετε να εκτελέσετε ή τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.
Εάν αυτό που ζητάτε είναι πιο εξειδικευμένο, για να εξυπηρετηθείτε, ο εκπρόσωπός μας επικοινωνεί με τον Private Banker σας.
- Αποστολή εμβάσματος εσωτερικού και εξωτερικού μέσω του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε Ευρώ (SEPA – Single Euro Payments Area) και πάγια εντολή εμβάσματος.
- Online, μεταχρονολογημένη και πάγια μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών σας ή σε λογαριασμό άλλου. Αύξηση του ορίου ανάληψης μετρητών μέσω ΑΤΜ.
- Αποστολή δοσολογίου δανείου.
- Παραγγελία μπλοκ επιταγών.
- Σύνδεση ή αποσύνδεση του λογαριασμού σας με κάρτα σας.
- Πληρωμές, π.χ. δημόσιων φορέων, εφορίας και ασφαλιστικών ταμείων (ΙΚΑ, ΟΑΕΕ) ή εταιρειών τηλεπικοινωνίας, ύδρευσης, ενέργειας.
- Πάγιες εντολές πληρωμής, π.χ. εταιρειών τηλεπικοινωνίας, ύδρευσης, ενέργειας, ασφαλιστικών ταμείων (ΟΑΕΕ).
- Αίτηση για αυτόματη εξόφληση λογαριασμού (ADS).
- Ενεργοποίηση της κάρτας σας.
- Ενεργοποίηση του λογαριασμού σας με e-Banking και Eurobank Mobile App.
- Αίτηση για παροχή υπηρεσιών e-Banking και/ή Eurobank Mobile App.
- Αγορά και πώληση μετοχών ή ακύρωση εντολών αγοράς ή πώλησης.
- Επενδύσεις, μεταφορά και εξαγορά αμοιβαίων κεφαλαίων.
- Αίτηση για συμμετοχή σε προεγγραφές μετοχών.
- Αίτηση για συμμετοχή σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
- Αίτηση για άνοιγμα μερίδας και λογαριασμού αξιών στο ΣΑΤ.
- Εξυπηρέτηση ομολόγων, ΕΓΕΔ, ΕΤΑ.
- Αναγγελία εκτέλεσης εντολών μέσω fax.
- Ειδοποίηση ότι πρόκειται να κάνετε συναλλαγές που ξεφεύγουν από τις συναλλακτικές συνήθειές σας.
- Ακύρωση της κάρτας σας εάν σας την έκλεψαν ή την έχετε χάσει.
- Ενεργοποίηση πιστοποιητικών ασφάλειας.
- Φραγή και δέσμευση του λογαριασμού σας με e-Banking και mobile Βanking.
- Αλλαγή του PΙΝ σας για το EuroPhone Private Banking.
- Επανέκδοση PIN για ΑΤΜ.
- Αίτηση για νέο κωδικό e-Banking και mobile Βanking.
- Νέα των εισηγμένων εταιρειών στο χρηματιστήριο (μερίσματα, split, reverse split, ΑΜΚ).
- Υπόλοιπο και κινήσεις των λογαριασμών σας και των καρτών σας.
- Τα δάνειά σας, π.χ. ποσό δόσης, επιτόκιο, έξοδα, λήξη ή άληκτο κεφάλαιο δανείων.
- Οι προθεσμιακές καταθέσεις σας.
- Τα ασφαλιστικά προϊόντα σας, π.χ. ασφάλεια ζωής, πυρός, σεισμού κ.λπ.
- Αίτημα για επανέκδοση Statement.
- Μετατροπή λογαριασμού από/και σε μορφή IBAN.