Μέσω βιντεοκλήσης, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τον προσωπικό και εξειδικευμένο Επαγγελματικό τους Σύμβουλο, να πραγματοποιήσουν τις τραπεζικές τους εργασίες σαν να ήταν στην Τράπεζα και να λάβουν τις πληροφορίες και την υποστήριξη που χρειάζονται για την υλοποίηση των μελλοντικών τους πλάνων.
Με τον τρόπο αυτό, εξοικονομούν χρόνο και κάνουν τις τραπεζικές τους εργασίες εύκολα και με ασφάλεια, την ώρα που επιθυμούν από το χώρο τους, χωρίς να απαιτείται η παρουσία τους στο φυσικό κατάστημα.
Για τον καινοτόμο χαρακτήρα της, η υπηρεσία απέσπασε το πρώτο βραβείο στο θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε για 10η χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019, στο Μέγαρο Μουσικής και η υπηρεσία μας απέσπασε το βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη» (Μεγάλος Οργανισμός) ανάμεσα σε τρεις φιναλίστ.
Η διάκριση αυτή έρχεται να προστεθεί στο Gold βραβείο που έχει αποσπάσει η υπηρεσία στην κατηγορία Digital Transformation/ Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών στα 8α Impact Business IT Excellence Awards με τον τίτλο «Προϊόν της Χρονιάς» από τον ομότιτλο θεσμό στην κατηγορία Τραπεζική Ηλεκτρονική για Επιχειρήσεις.