Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Ο Όμιλος SOFTONE αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σχήματα εταιρειών τεχνολογίας στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη, περιλαμβάνοντας 9 κορυφαία brands, τουλάχιστον 680 εργαζόμενους και ισχυρό πελατολόγιο, που υπερβαίνει τις 75.000 επιχειρήσεις στην ελληνική αλλά και σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές.

Οι εταιρείες του Ομίλου δραστηριοποιούνται στην ανάπτυξη και διάθεση εφαρμογών επιχειρηματικού λογισμικού, πρωτοποριακών Cloud υπηρεσιών, εφαρμογών enterprise mobility, λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ηλεκτρονικών προμηθειών, ESG και εστίασης.

Με μακροχρόνια στρατηγική στόχευση και επένδυση στην καινοτομία και τις cloud τεχνολογίες, ο Όμιλος κατέχει σήμερα την ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά των cloud (SaaS) business software λύσεων. Παράλληλα, αποτελεί το μεγαλύτερο εταιρικό σχήμα διάθεσης λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης και supply chain στην Ελλάδα.

Εκπαίδευση προσωπικού

Ο κ. Νίκος Πιτσόκος, General Manager SoftOne F&B, μιλώντας για τη συμβολή της Eurobank στην ανάπτυξη του ομίλου αναφέρθηκε στο Digital Academy for Business, το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό workshop, που στοχεύει να στηρίξει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο ταξίδι ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Μέσω αυτού, η Eurobank έφερε σε επαφή τη SOFTONE με στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με στόχο την ενημέρωσή τους από τους πλέον ειδικούς σε θέματα ψηφιοποίησης και τεχνολογίας.

Έτσι, καλύφθηκαν σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τις επιχειρήσεις, όπως αυτό των ταμειακών μηχανών και της διασύνδεσης με POS, της ψηφιακής κάρτας και της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσω παρόχου για λιανική, εστίαση και ελεύθερους επαγγελματίες. Αναφορικά με τον κλάδο λιανικής πώλησης και επισιτισμού (F&B), οι επαγγελματίες του χώρου ενημερώθηκαν για όλες τις νέες διατάξεις της ΑΑΔΕ που αφορούν την υποχρεωτική διασύνδεση ψηφιακών ταμειακών με τα τερματικά των πιστωτικών καρτών.

Παράλληλα, έγινε αναφορά στις λύσεις του Ομίλου SOFTONE, οι οποίες είναι ειδικά σχεδιασμένες για τον μικρομεσαίο χώρο, προσφέροντας πλήρη κάλυψη και αυτοματοποίηση όλων των επιχειρηματικών διαδικασιών.

Ο χώρος της εστίασης στη νέα ψηφιακή εποχή

Ο κ. Πιτσόκος, εστιάζοντας στον κλάδο του F&B, τόνισε πως καθίσταται απαραίτητη η ψηφιοποίηση των λειτουργιών και ροής εργασίας στην μετα-COVID εποχή.

Έτσι, ο κλάδος της εστίασης περνάει σε αυτοματοποιημένα συστήματα διαχείρισης παραγγελιοληψίας και κόστους τροφίμων και ποτών με εξελιγμένες δυνατότητες προσαρμοσμένες στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς, όπως αυτή της ασύρματης παραγγελιοληψίας. Η εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας προσφέρει λειτουργικό ταμείο ανά σερβιτόρο, ευελιξία στις αλλαγές παραγγελιών, γρήγορη διαχείριση όλων των τρόπων πληρωμής, με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών τιμοκαταλόγων.

Στα απαραίτητα πλέον συστήματα των μεγαλύτερων χώρων εστίασης εντάσσεται το KDS (Kitchen Display System) που οργανώνει την κουζίνα, συντονίζοντας τις παραγγελίες στην ώρα τους και προγραμματίζοντας έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών. Tο σύστημα KDS προωθεί αυτόματα τις παραγγελίες ανά θέση λήψης στον χώρο παρασκευής, προγραμματίζει τον χρόνο εκτέλεσης παραγγελίας, εμφανίζει τις παραγγελίες σε οθόνη στον χώρο της κουζίνας και δίνει τη δυνατότητα επιλογής προτεραιότητας παράδοσης με βάση τον τρόπο παραγγελίας.

Μία ακόμα σημαντική λύση είναι το λογισμικό κοστολόγησης Food & Beverage Μanagement. Στόχο έχει την σωστή διαχείριση των παραγγελιών από προμηθευτές μέσω market list, συμφωνιών, προσφορών, αγορών, αλλά και συνταγών με εκδόσεις και αυτόματες αναλώσεις, σύμφωνα με τον κ. Πιτσόκο.

Mε την αξιοποίηση ψηφιοποιημένων συστημάτων διαχείρισης F&B, όπως αυτά του Ομίλου SOFTONE,  οι  επιχειρήσεις μπορούν να επικεντρωθούν σε εργασίες που προσδίδουν μεγαλύτερη αξία στις ίδιες και στους πελάτες τους.