Δέσμευση για συνεργασία
Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η επιχείρησή σας μπορεί να έχουν σοβαρό αντίκτυπο στη ρευστότητά της. Για να βρούμε την κατάλληλη λύση, χρειάζεται στενή συνεργασία και ειλικρινής επικοινωνία μεταξύ μας.
Για να προχωρήσει η διαδικασία, σας ζητάμε ορισμένα στοιχεία και δικαιολογητικά. Η ορθή και έγκαιρη υποβολή τους από εσάς είναι απαραίτητη για τη συνεργασία μας.
Έτσι θα μπορέσουμε να καταλήξουμε σε μια αμοιβαία αποδεκτή λύση που θα σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στις υποχρεώσεις της επιχείρησής σας.
Το θεσμικό πλαίσιο
Είναι σημαντικό να κατανοήσετε το θεσμικό πλαίσιο αλλά και την πρόταση ρύθμισης που θα σας κάνουμε. Γι’ αυτό σας προτρέπουμε να διαβάσετε τι προβλέπουν:
- Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013.
- Ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών του Ν.4469/2017.
Εμπιστοσύνη, αμοιβαία δέσμευση και πληροφόρηση
Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013 θεσπίζει τις αρχές συνεργασίας μεταξύ των δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες και της τράπεζας για τη ρύθμιση οφειλών. Διαβάστε:
- Ποιες διαδικασίες και χρονοδιαγράμματα προβλέπονται για την αναζήτηση λύσεων και τη διευθέτηση οφειλών των δανειοληπτών.
- Πώς υιοθετούνται βέλτιστες πρακτικές για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, την αμοιβαία δέσμευση και την απαραίτητη ανταλλαγή πληροφοριών.
Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων για νομικά πρόσωπα
Η Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων που εφαρμόζει η Eurobank για νομικά πρόσωπα με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας του N.4224/2013 αφορά τους πρωτοφειλέτες, συνοφειλέτες και εγγυητές Δανειακών Συμβάσεων για δάνεια πολύ μικρών επιχειρήσεων, με μέσο όρο κύκλου εργασιών κατά τα τελευταία 3 φορολογικά έτη που δεν υπερβαίνει το ποσό του 1.000.000€.
Τα δάνεια μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων με μέσο όρο κύκλου εργασιών κατά τα τελευταία 3 φορολογικά έτη που υπερβαίνει το ποσό του 1.000.000€ διέπονται μόνο από τις γενικές αρχές του Κώδικα Δεοντολογίας. Η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας δεν είναι υποχρεωτική γι’ αυτήν την κατηγορία δανείων. Λόγω των πιο σύνθετων απαιτήσεων διαπραγμάτευσης με συμφέροντα συνήθως περισσότερων του ενός πιστωτών, ακολουθούνται τα προβλεπόμενα στην οικεία νομοθεσία (Ν.4307/2014, άρθρο 99 και επ. Ν.3588/2007, ως ισχύουν).
Δείτε τι προβλέπει ο Κώδικας Δεοντολογίας για τα νομικά πρόσωπα.
Ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών του Ν.4469/2017 (ΦΕΚ Α' 62/03.05.2017 και τροποποίησή του με το ΦΕΚ Α' 74/19.05.2017) είναι μια νέα εξωδικαστική, κατά βάση, συλλογική διαδικασία ρύθμισης και διευθέτησης των οφειλών επιχειρήσεων.
Με τη διαδικασία αυτή ρυθμίζεται για πρώτη φορά το σύνολο των χρηματικών υποχρεώσεων μιας βιώσιμης επιχείρησης με την κατάρτιση συμφωνίας με την πλειοψηφία των πιστωτών της. Διαβάστε:
- Ποιους δανειολήπτες αφορά και ποιες είναι οι προϋποθέσεις υπαγωγής.
- Ποια είναι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και τα στάδια της διαδικασίας για τη ρύθμιση των οφειλών.
- Πώς διασφαλίζεται η αμεροληψία και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων μερών για την επιτυχή ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων και της διαδικασίας.
Σε κάθε κατάστημά μας εξειδικευμένοι σύμβουλοι είναι στη διάθεσή σας για να συζητήσετε. Σας καθοδηγούν στα επόμενα βήματα της διαδικασίας ρύθμισης ή διευθέτησης των οφειλών σας.
Επιπλέον, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον λογιστή, τον οικονομικό σας σύμβουλο ή και τον δικηγόρο σας προκειμένου να εξετάσετε ή να αποδεχθείτε την πρότασή μας.
Πολλοί πελάτες μας επιχειρήσεις έχουν ήδη αξιοποιήσει την πείρα των ανθρώπων μας και έχουν μπει σε μια νέα περίοδο ομαλότητας.