Έχασα / Μου έκλεψαν την κάρτα μου. Πώς την ακυρώνω;
Εάν χάσατε ή σας έκλεψαν τη χρεωστική κάρτα σας, μπορείτε να την ακυρώσετε από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Ακύρωση από το Eurobank Mobile App
Από την αρχική οθόνη επιλέξτε:
- Λογαριασμοί & Κάρτες > Οι κάρτες μου.
- Πάνω στο εικονίδιο της κάρτας σας πατήστε: Ρυθμίσεις.
- Επιλέξτε: Πληροφορίες και Ασφάλεια > Ακύρωση κάρτας.
Εάν ταυτόχρονα με την ακύρωση θέλετε να ζητήσετε και επανέκδοση νέας κάρτας, επιλέξτε: Επανέκδοση κάρτας.
Ακύρωση από το e-Banking
Από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας
Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε: Ακύρωση.
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε: Τα προϊόντα μου > Κάρτες. Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε Ακύρωση κάρτας.
Εάν θέλετε να ζητήσετε επανέκδοση νέας κάρτας, επιλέξτε: Επανέκδοση
Ακύρωση τηλεφωνικά
Tηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking, 24 ώρες το 24ωρο, για να την ακυρώσουμε:
- 2109555000
Εφόσον ζητήσετε την επανέκδοση της κάρτας σας, μπορείτε να τη λάβετε:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνσή σας επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Εάν χάσατε ή σας έκλεψαν την πιστωτική κάρτα σας, δεν μπορείτε να την ακυρώσετε από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking, 24 ώρες το 24ωρο, για να την ακυρώσουμε:
- 2109555000
Το ΑΤΜ κράτησε την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Εάν το ΑΤΜ είναι έξω από κατάστημά μας που είναι ανοιχτό εκείνη τη στιγμή, ενημερώστε το κατάστημα.
Εάν όχι, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Εναλλακτικά, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Δεν βρίσκω την κάρτα μου. Μπορώ να την απενεργοποιήσω προσωρινά;
Εάν δεν είστε σίγουροι ότι χάσατε την κάρτα σας, μπορείτε να την απενεργοποιήστε προσωρινά από το κινητό ή τον υπολογιστή σας με την υπηρεσία Cards Control, αντί να την ακυρώσετε αμέσως.
Από το Eurobank Mobile App
Από την αρχική οθόνη επιλέξτε:
- Λογαριασμοί & Κάρτες > Οι κάρτες μου
- Πάνω στο εικονίδιο της κάρτας σας πατήστε: Ρυθμίσεις
- Επιλέξτε: Cards Control > Προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας
Από το e-Banking
Από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
- Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας
- Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε να κλειδώσετε προσωρινά
- Επιλέξτε: Προσωρινή απενεργοποίηση της κάρτας
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
Τα προϊόντα μου > Κάρτες και την κάρτα που θέλετε.
Στη συνέχεια, πατήστε Κλείδωμα κάρτας.
Έτσι, δεν θα γίνουν αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ και αγορές online ή σε κατάστημα για όσο η κάρτα σας είναι κλειδωμένη.
Μόλις βρείτε την κάρτα σας, την ενεργοποιείτε και πάλι ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.
Μάθετε τι πρέπει να κάνετε εάν χάσετε ή σας κλέψουν την κάρτα σας.
Κι αν χάσω ή μου κλέψουν τη χρεωστική κάρτα μου; Μπορώ να ζητήσω την επανέκδοσή της;
Ναι. Μπορείτε να ζητήσετε επανέκδοση online μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Από το Eurobank Mobile App
Επιλέγετε: Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Καρτών > Επανέκδοση
Από το e-Banking
1. Επιλέγετε Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας
2. Διαλέγετε την κάρτα που θέλετε > Ακύρωση με επανέκδοση
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε: Τα προϊόντα μου > Κάρτες και την κάρτα που θέλετε. Στη συνέχεια, πατήστε Επανέκδοση κάρτας.
Μάθετε περισσότερα για την επανέκδοση της κάρτας σας αλλά και πώς αποκτάτε χρεωστική κάρτα.
Πώς αποκτώ πιστωτική κάρτα;
Μπορείτε να αποκτήσετε την πιστωτική κάρτα που καλύπτει τις ανάγκες σας όποια στιγμή θέλετε, online από το e-Banking ή το Eurobank Mobile App.
Διαβάστε αναλυτικά πώς αποκτάτε πιστωτική κάρτα.
Πώς ενεργοποιώ τη νέα χρεωστική κάρτα μου;
Ενεργοποιείτε τη νέα χρεωστική κάρτα σας:
- Από το κινητό σας μέσα από το Eurobank Mobile App.
- Από τον υπολογιστή σας στο e-Banking σας.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.
- Στα ΑΤΜ μας.
- Σε κατάστημά μας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ενεργοποιείτε τη χρεωστική κάρτα σας.
Πώς αλλάζω το ημερήσιο όριο αγορών της χρεωστικής κάρτας μου;
Θα χρειαστεί να κάνετε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Έληξε η κάρτα μου αλλά δεν έχω παραλάβει ακόμη τη νέα. Τι να κάνω;
Για να εντοπίσουμε τον λόγο που καθυστερεί η αποστολή της νέας κάρτας σας και να λύσουμε το πρόβλημα, θα χρειαστεί να κάνετε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Πώς αλλάζω το ημερήσιο όριο αναλήψεων από ΑΤΜ;
Από το Eurobank Mobile App
Στην αρχική οθόνη επιλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε:
Ρυθμίσεις > Cards Control
Σύρετε την μπάρα για να αυξήσετε ή να μειώσετε το όριο ανάληψης μετρητών από 0 έως και 2.300€.
Εναλλακτικά, στην αρχική οθόνη πατήστε:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Καρτών
Στη συνέχεια, επιλέξτε την κάρτα που θέλετε και ακολουθήστε την ίδια διαδικασία.
Από το e-Banking
Επιλέξτε: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας
Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε.
Σύρετε την μπάρα για να αυξήσετε ή να μειώσετε το όριο ανάληψης μετρητών από 0 έως και 2.300€.
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
Τα προϊόντα μου > Κάρτες
Στη συνέχεια, επιλέξτε την κάρτα που θέλετε, πατήστε Διαχείριση ορίων και ακολουθήστε την ίδια διαδικασία.
Πώς ενεργοποιώ ή απενεργοποιώ τη δυνατότητα αγορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό;
Από το Eurobank Mobile App
Στην αρχική οθόνη επιλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε:
Ρυθμίσεις > Cards Control
Ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε την επιλογή για τη δυνατότητα αγορών στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
Εναλλακτικά, από την αρχική οθόνη πατήστε:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Καρτών
Στη συνέχεια, επιλέξτε την κάρτα που θέλετε και ακολουθήστε την ίδια διαδικασία.
Από το e-Banking
Επιλέξτε: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας
Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε και ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε την επιλογή για τη δυνατότητα αγορών στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
Τα προϊόντα μου > Κάρτες
Στη συνέχεια, επιλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε Διαχείριση ορίων.
Λήγει η κάρτα μου. Πώς την ανανεώνω;
Η χρεωστική ή η πιστωτική κάρτα σας ανανεώνεται αυτόματα.
Σας στέλνουμε τη νέα κάρτα ταχυδρομικά πριν την ημερομηνία λήξης της παλιάς στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Έχασα την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Εάν χάσατε ή σας έκλεψαν τη χρεωστική κάρτα σας, μπορείτε να την ακυρώσετε από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Ακύρωση από το Eurobank Mobile App
Από την αρχική οθόνη επιλέξτε:
- Λογαριασμοί & Κάρτες > Οι κάρτες μου
- Πάνω στο εικονίδιο της κάρτας σας πατήστε: Ρυθμίσεις
- Πληροφορίες και Ασφάλεια > Ακύρωση κάρτας
Εάν ταυτόχρονα με την ακύρωση θέλετε να ζητήσετε και επανέκδοση νέας κάρτας, επιλέξτε: Επανέκδοση κάρτας
Ακύρωση από το e-Banking
Επιλέξτε:
- Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας
- Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε να ακυρώσετε
- Πατήστε: Ακύρωση
- Στην επόμενη σελίδα επιλέξτε: Απώλεια ή Κλοπή
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
- Τα προϊόντα μου > Κάρτες
- Διαλέξτε την κάρτα που θέλετε να ακυρώσετε
- Πατήστε: Ακύρωση
- Στην επόμενη σελίδα επιλέξτε: Απώλεια ή Κλοπή
Εάν θέλετε να ζητήσετε επανέκδοση νέας κάρτας από το e-Banking σας, επιλέξτε: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας.
Στη συνέχεια, διαλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε Ακύρωση με επανέκδοση.
Στην επόμενη σελίδα επιλέξτε: Απώλεια ή Κλοπή.
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε: Τα προϊόντα μου > Κάρτες.
Στη συνέχεια, επιλέξτε την κάρτα που θέλετε και πατήστε Επανέκδοση κάρτας > Απώλεια ή Κλοπή.
Ακύρωση τηλεφωνικά
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να ακυρώσουμε την κάρτα σας:
- 2109555000
Εφόσον ζητήσετε την επανέκδοση της κάρτας σας, μπορείτε να τη λάβετε:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνσή σας επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Εάν δεν είστε σίγουροι ότι χάσατε την κάρτα σας, μπορείτε να την απενεργοποιήσετε προσωρινά από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Εάν χάσατε ή σας έκλεψαν την πιστωτική κάρτα σας, δεν μπορείτε να την ακυρώσετε από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking, 24 ώρες το 24ωρο, για να την ακυρώσουμε:
- 2109555000
Θέλω να αυξήσω το όριο της πιστωτικής κάρτας μου. Τι να κάνω;
Μπορείτε να ζητήσετε αύξηση του ορίου της κάρτας σας:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας την αίτηση αύξησης πιστωτικού ορίου.
Απορρίφθηκε το αίτημά μου για έκδοση πιστωτικής κάρτας. Τι έχει συμβεί;
Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με τον λόγο απόρριψης του αιτήματός σας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Έχω κάνει αίτηση για πιστωτική κάρτα. Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξή της;
Εάν έχετε κάνει την αίτησή σας από το e-Banking σας, επιλέγετε: Κατάσταση αιτημάτων.
Εάν την έχετε κάνει μέσα από το Eurobank Mobile App, επιλέγετε:
Προϊόντα και Υπηρεσίες > Κατάσταση αιτημάτων.
Εάν έχετε κάνει αίτηση σε κατάστημα, μπορείτε να ενημερωθείτε με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Θέλω να προσθέσω κι άλλον δικαιούχο στην πιστωτική κάρτα μου. Τι να κάνω;
Προπληρωμένη κάρτα πώς αποκτώ;
Μπορείτε να αποκτήσετε την προπληρωμένη κάρτα e-prepaid Visa από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Από το Eurobank Mobile App
Επιλέξτε:
Προϊόντα > Κάρτες > e-prepaid Visa
Στη συνέχεια, επιλέξτε εάν θέλετε να εκδώσετε την κάρτα για εσάς ή το παιδί σας.
Από το e-Banking
Επιλέξτε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Κάρτες > e-prepaid Visa για εσάς ή το παιδί σας > ΕΚΔΟΣΗ E-PREPAID VISA
Στη συνέχεια, δηλώστε εάν η κάρτα είναι για εσάς ή για το παιδί σας.
Έκδοση για εσάς
Τα στοιχεία σας βρίσκονται ήδη στο σύστημά μας και συμπληρώνονται αυτόματα. Απλώς ελέγχετε εάν είναι σωστά.
Εάν κάποιο πεδίο είναι κενό ή δεν είναι ενημερωμένο, μπορείτε να κάνετε επικαιροποίηση στοιχείων online με ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων ή μέσα από την υπηρεσία eGov KYC.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Έκδοση για το παιδί σας
Τα δικά σας στοιχεία εμφανίζονται προσυμπληρωμένα. Ελέγχετε εάν είναι σωστά.
Συμπληρώνετε τα προσωπικά στοιχεία του παιδιού, την ημερομηνία γέννησής του και το ΑΦΜ του.
Για να δείτε το ΑΦΜ του παιδιού σας, συνδεθείτε στο myAADElive.gov.gr > Μητρώο & Επικοινωνία > Τα Μηνύματά μου.
Θα χρειαστεί επίσης να συμπληρώσετε τα στοιχεία του άλλου γονέα. Εάν δεν είναι γνωστά, επιβεβαιώνετε την αδυναμία παροχής τους.
Για να ολοκληρώσετε την αίτησή σας, διαβάστε και αποδεχτείτε την προσυμβατική ενημέρωση για την προπληρωμένη κάρτα e-prepaid Visa.
Επιπλέον, πρέπει να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για να χρησιμοποιεί την e-prepaid Visa το ανήλικο παιδί σας, αλλά και για να την προσθέσει στο ψηφιακό πορτοφόλι που υποστηρίζει η συσκευή του.
Πώς προσθέτω την κάρτα μου σε ψηφιακό πορτοφόλι;
Μπορείτε να προσθέσετε όλες τις κάρτες σας Eurobank Visa και Mastercard στο ψηφιακό πορτοφόλι σας μέσα από το Eurobank Mobile App.
Επιλέγετε την κάρτα που θέλετε και πατάτε:
Ρυθμίσεις > Προσθήκη στο wallet
Εναλλακτικά, προσθέτετε την κάρτα σας μέσα από την εφαρμογή wallet που υποστηρίζει η συσκευή σας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς προσθέτετε την κάρτα σας στο:
Όταν χρησιμοποιώ ψηφιακό πορτοφόλι, κερδίζω την ίδια επιβράβευση στις κάρτες μου;
Ναι. Κερδίζετε μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης της κάρτας σας Eurobank με τις συναλλαγές που κάνετε από το Apple Pay, το Google Pay™ και το Garmin Pay™.
Κι αν κάνω ενημέρωση στη συσκευή μου ή την αντικαταστήσω; Οι κάρτες μου παραμένουν συνδεδεμένες στο ψηφιακό πορτοφόλι μου;
Όχι. Εάν κάνετε ενημέρωση στη συσκευή σας ή την αντικαταστήσατε, πρέπει να προσθέσετε εκ νέου τις κάρτες σας στο Apple Pay, το Google Pay™ ή το Garmin Pay™.
Φροντίστε να αφαιρέσετε τις κάρτες σας από το ψηφιακό πορτοφόλι της παλιάς συσκευής σας πριν την αντικαταστήσετε.
Χρεώνομαι για να χρησιμοποιώ το Apple Pay ή το Google Pay™;
Ξέχασα / Μπλόκαρα τους κωδικούς μου.
Τι ακριβώς έχει συμβεί;
Ξέχασα / Μπλόκαρα το Password για το e-Banking μου.
Ξέχασα το Username για το e-Banking μου.
Μπλόκαρα τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας μου.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το Password για το e-Banking μου. Τι να κάνω;
Αποκτήστε νέο Password online:
- Επιλέξτε: Ξέχασα / Μπλόκαρα τους κωδικούς μου.
- Στην ενότητα Είστε ιδιώτης, πατήστε: Ανακτώ τους κωδικούς μου.
- Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας σας και τα 2 από τα 4 ψηφία του PIN σας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να συμπληρώσετε ολόκληρο το PIN της κάρτας σας όταν αποκτάτε νέο Password online ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή. - Επιλέξτε τον αριθμό κινητού σας και ζητήστε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Με SMS στο κινητό σας λαμβάνετε έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. - Συμπληρώστε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ.
Στην επόμενη οθόνη, εμφανίζεται το Username σας. - Επιλέξτε και συμπληρώστε το Password που θέλετε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο e-Banking. Πρέπει να έχει 6 έως 12 χαρακτήρες με:
- 1 λατινικό γράμμα τουλάχιστον.
- 1 αριθμό τουλάχιστον.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λατινικά γράμματα, αριθμούς ή τα σύμβολα «!», «@», «$», «&», «*», «_» και «?». Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 3 όμοιους χαρακτήρες στη σειρά.
Για επιβεβαίωση συμπληρώνετε το Password 2 φορές.
Εάν δεν έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δεν έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank ή δεν έχετε EuroPhone Banking PIN, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Προσκομίστε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Ο εκπρόσωπός μας εκδίδει προσωρινό Password για εσάς εκείνη τη στιγμή.
Για λόγους ασφαλείας, όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά στο e-Banking με το προσωρινό Password, το σύστημα σας ζητά να επιλέξετε ένα νέο Password.
Ξέχασα το Username για το e-Banking μου. Τι να κάνω;
Ανακτήστε το Username σας online:
- Επιλέξτε: Ξέχασα / Μπλόκαρα τους κωδικούς μου.
- Στην ενότητα Είστε ιδιώτης, πατήστε: Ανακτώ τους κωδικούς μου.
- Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας σας και τα 2 από τα 4 ψηφία του PIN σας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να συμπληρώσετε ολόκληρο το PIN της κάρτας σας όταν ανακτάτε το Username σας online ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή. - Επιλέξτε τον αριθμό κινητού σας και ζητήστε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Με SMS στο κινητό σας λαμβάνετε έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. - Συμπληρώστε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ.
Στην επόμενη οθόνη, εμφανίζεται το Username σας.
Μπλόκαρα τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας μου. Τι να κάνω;
Για να ενεργοποιήσετε ξανά τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας σας, πρέπει να είστε νόμιμος εκπρόσωπος, ειδικός εκπρόσωπος ή διαχειριστής της.
Συμπληρώστε την Αίτηση Έκδοσης Νέου Κωδικού Πρόσβασης στο e-Banking.
Για να τη λάβουμε, επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Προσκομίστε τη σε ένα κατάστημά μας.
- Ταχυδρομήστε τη στη διεύθυνσή μας.
Τράπεζα Eurobank AE
Digital Channels Customer Services
Παναγούλη και Σινιόσογλου
14234 Νέα Ιωνία
- Στείλτε τη με email στο eBankingCustomerService@eurobank.gr.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App. Τι να κάνω;
Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App μέσα από την εφαρμογή.
- Στο αρχικό μενού του Eurobank Mobile App, επιλέξτε: Δεν θυμάμαι το PIN μου.
- Συμπληρώστε το Username και το Password σας για το e-Banking και αποδεχτείτε τους όρους χρήσης της εφαρμογής.
- Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Ξέχασα το EuroPhone Banking PIN μου. Τι να κάνω;
Ζητήστε την έκδοση νέου EuroPhone Banking PIN. Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
Ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας για την έκδοση του νέου EuroPhone Banking PIN. Το λαμβάνετε ταχυδρομικά.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας με την αστυνομική σας ταυτότητα και μια ενεργή κάρτα Eurobank. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εκείνη τη στιγμή.
Ξέχασα το PIN της κάρτας μου. Τι να κάνω;
Βρίσκετε το PIN της κάρτας σας οποιαδήποτε στιγμή μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking σας.
Από το Eurobank Mobile App
- Επιλέγετε: Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών.
- Διαλέγετε την κάρτα που θέλετε και πατάτε: Εμφάνιση στοιχείων κάρτας.
- Στο πεδίο PIN επιλέγετε: Προβολή.
Εναλλακτικά, από την αρχική οθόνη:
- Επιλέγετε την κάρτα που θέλετε και πατάτε: Εμφάνιση στοιχείων κάρτας.
- Στο πεδίο PIN επιλέγετε: Προβολή.
Κάνετε ταυτοποίηση με βιομετρικά δεδομένα ή συμπληρώνετε το 4-ψήφιο PIN σας για να δείτε το PIN της κάρτας σας.
Από το e-Banking
- Επιλέγετε: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας.
- Διαλέγετε την κάρτα που θέλετε και πατάτε: Προβολή PIN.
Εναλλακτικά, από την αρχική οθόνη:
- Επιλέγετε: Τα προϊόντα μου > Κάρτες.
- Διαλέγετε την κάρτα που θέλετε και πατάτε: Προβολή PIN.
Επιπλέον, μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση νέου PIN για την κάρτα σας. Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία τηλεφωνικά, πρέπει να έχετε EuroPhone Banking PIN και οποιαδήποτε ενεργή κάρτα Eurobank.
Ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας και δρομολογεί την έκδοση του νέου PIN της κάρτας σας. Μπορείτε να το λάβετε σε ένα κατάστημά μας ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση που δηλώνετε εκείνη τη στιγμή.
Πώς αλλάζω το PIN της κάρτας μου;
Για τη δική σας ασφάλεια, σας συνιστούμε να αλλάζετε συχνά το PIN της κάρτας σας.
Μπορείτε να αλλάξετε το PIN της κάρτας σας οποιαδήποτε στιγμή στα ΑΤΜ μας.
Εισαγάγετε τη χρεωστική κάρτα σας στο ΑΤΜ και επιλέγετε:
Περισσότερες συναλλαγές > Αλλαγή PIN
Διαβάστε αναλυτικές συμβουλές ασφαλείας για τα PIN σας.
Μάθετε τι μπορείτε να κάνετε εάν ξεχάσατε το PIN της κάρτας σας.
Θέλω να ανοίξω νέο λογαριασμό στην Eurobank, αλλά δεν είμαι πελάτης. Τι να κάνω;
Τώρα ολοκληρώνετε τη διαδικασία online σε περίπου 15 λεπτά, όποια στιγμή θέλετε από το κινητό σας.
Κατεβάζετε το Eurobank Mobile App και:
- Επιλέγετε: Άνοιγμα λογαριασμού.
- Συνδέεστε στην υπηρεσία eGov KYC με τους κωδικούς σας TAXISnet ή ανεβάζετε αρχεία / φωτογραφίες για τα δικαιολογητικά σας.
- Κάνετε ταυτοποίηση στοιχείων με βιντεοκλήση και στη συνέχεια εκδίδονται οι κωδικοί σύνδεσής σας.
- Αποδέχεστε τους όρους και ολοκληρώνετε την αίτησή σας.
Εναλλακτικά, ελάτε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Διαβάστε αναλυτικά πώς ανοίγετε νέο λογαριασμό.
Πώς μπορώ να κλείσω έναν λογαριασμό μου;
Μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας από το e-Banking σας, τηλεφωνικά μέσω του EuroPhone Banking ή με επίσκεψη σε κατάστημά μας.
Κλείσιμο λογαριασμού από το e-Banking
Συνδεθείτε και επιλέξτε:
Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις λογαριασμών > Κλείσιμο λογαριασμών.
Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε και πατήστε: Κλείσιμο.
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
Τα προϊόντα μου > Λογαριασμοί
Επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε και πατήστε: Κλείσιμο λογαριασμού.
Κλείσιμο λογαριασμού τηλεφωνικά
Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000 ή ελάτε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Για να κλείσετε τον λογαριασμό σας από το e-Banking σας ή μέσω EuroPhone Banking, θα πρέπει να τηρείτε τουλάχιστον έναν ακόμη λογαριασμό και να μην υπάρχουν συνδεδεμένες υπηρεσίες, όπως επιταγές, πάγιες εντολές, λογαριασμοί εξυπηρέτησης δανείου ή προθεσμιακής κατάθεσης.
Πώς ενεργοποιώ έναν αδρανή λογαριασμό μου;
Ηλεκτρονικά, από το e-Banking σας, αρκεί να είστε φυσικό πρόσωπο.
Συνδεθείτε και πραγματοποιήστε τουλάχιστον μία συναλλαγή με άμεση χρέωσή του αδρανούς λογαριασμού σας, όπως:
- Πληρωμή λογαριασμού (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κ.λπ.).
- Μεταφορά χρημάτων σε άλλους λογαριασμούς στην Eurobank ή σε άλλες τράπεζες.
Εναλλακτικά, μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Μάθετε περισσότερα για τους αδρανείς λογαριασμούς.
Συνδικαιούχο πώς μπορώ να προσθέσω στον λογαριασμό μου;
Online, από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Προσθήκη από το Eurobank Mobile App
Επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Υπηρεσίες > Προσθήκη συνδικαιούχου
Διαλέγετε τον λογαριασμό στον οποίο θέλετε να προσθέσετε συνδικαιούχο.
Στη συνέχεια:
- Επιλέγετε έναν από τους συνδικαιούχους που έχετε ήδη σε κοινούς λογαριασμούς σας στην Eurobank.
ή
- Κάνετε αναζήτηση για τον νέο συνδικαιούχο που θέλετε να προσθέσετε, συμπληρώνοντας το ΑΦΜ και την ημερομηνία γέννησής του.
Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία του και ολοκληρώνετε την αίτησή σας.
Προσθήκη από το e-Banking
Επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Λογαριασμοί > Προσθήκη συνδικαιούχου
Στην επόμενη σελίδα πατάτε ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΥΝΔΙΚΑΙΟΥΧΟ.
Στη συνέχεια, επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να τον προσθέσετε, επιβεβαιώνετε τα στοιχεία του και ολοκληρώνετε την αίτησή σας.
Ο νέος συνδικαιούχος που θέλετε να προσθέσετε πρέπει να είναι πελάτης της Eurobank.
Εάν υπάρχουν ήδη άλλοι συνδικαιούχοι στον λογαριασμό σας, πρέπει να εγκρίνουν πρώτα εκείνοι την προσθήκη του νέου συνδικαιούχου. Διαφορετικά, το αίτημά σας θα ακυρωθεί.
Ο νέος συνδικαιούχος ενημερώνεται με μήνυμα Viber ή SMS στο κινητό του. Συνδέεται στο e-Banking του ή το Eurobank Mobile App για να αποδεχτεί ή να απορρίψει το αίτημά σας.
Εναλλακτικά, ελάτε μαζί με τον συνδικαιούχο με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Πώς μπορώ να μεταφέρω τη σύνταξη μου στη Eurobank;
Μεταφέρετε τη σύνταξή σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας, σε κατάστημά μας ή τηλεφωνικά, χωρίς να επισκεφτείτε το ταμείο σύνταξής σας.
Κάνετε την αίτηση μεταφοράς σύνταξης μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App:
• Επιλέγετε τον λογαριασμό όπου θέλετε να πιστώνεται η σύνταξή σας, αρκεί να είστε πρώτος δικαιούχος.
• Συμπληρώνετε τον ΑΜΚΑ και τον Αριθμό Μητρώου ΔΙΑΣ σας που αναγράφονται στο ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης, το οποίο κατεβάζετε εύκολα από το e-ΕΦΚΑ με τους κωδικούς σας TAXISnet.
• Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας και ολοκληρώνετε την αίτησή σας.
Στη συνέχεια, μπορείτε να παρακολουθείτε online την πορεία της αίτησής σας.
Εναλλακτικά, ελάτε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας ή τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για συνταξιούχους στο 2109555777, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00.
Η αίτηση μεταφοράς ολοκληρώνεται εκείνη τη στιγμή και το ταμείο σας ενημερώνεται αυτόματα.
Μάθετε περισσότερα για τη μεταφορά σύνταξης στην Eurobank.
Πώς μπορώ να μεταφέρω τη μισθοδοσία μου στη Eurobank;
Εάν είστε δημόσιος υπάλληλος ή ένστολος, μπορείτε να επιλέξετε εσείς σε ποια τράπεζα θέλετε να λαμβάνετε τη μισθοδοσία σας.
Ανοίξτε Καθημερινό λογαριασμό Plus ως πρώτος δικαιούχος από το κινητό, τον υπολογιστή σας ή σε κατάστημα και ενημερώστε την αρμόδια διεύθυνση (προσωπικού ή εκκαθάρισης μισθοδοσίας) του φορέα όπου εργάζεστε ότι θέλετε να λαμβάνετε τη μισθοδοσία σας στην Eurobank.
Θα χρειαστείτε έγγραφο που να αναγράφει τον IBAN του λογαριασμού σας.
Εάν είστε ιδιωτικός υπάλληλος, η μισθοδοσία σας καταβάλλεται στην τράπεζα που έχει επιλέξει ο εργοδότης σας. Ενημερωθείτε από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας σας (διεύθυνση προσωπικού, λογιστήριο, τμήμα εκκαθάρισης μισθοδοσίας) για τη δυνατότητα μεταφοράς της μισθοδοσίας σας στην Eurobank.
Στη συνέχεια, ανοίξτε Καθημερινό λογαριασμό Plus από το κινητό, τον υπολογιστή σας ή σε κατάστημα και δηλώστε τον IBAN στον εργοδότη σας.
Μάθετε περισσότερα για τη μεταφορά μισθοδοσίας στην Eurobank.
Εάν λαμβάνετε τη μισθοδοσία σας σε άλλη τράπεζα, μπορείτε να μεταφέρετε κάθε μήνα χωρίς κανένα κόστος το ποσό του μισθού σας στη Eurobank μέσω της υπηρεσίας Salary Link.
Ολοκληρώνετε online την αίτησή σας για Salary Link εύκολα και γρήγορα σε λίγα απλά βήματα.
Επιλέγετε τους λογαριασμούς μεταξύ των οποίων θέλετε να γίνει η μεταφορά, ορίζετε το ποσό που θέλετε να μεταφέρετε και την ημερομηνία που αυτό θα μεταφέρεται κάθε μήνα και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας.
Μάθετε περισσότερα για το Salary Link.
Τι μου προσφέρει το πρόγραμμα Eurobank My Advantage Banking;
Με τα ανανεωμένα πακέτα του προγράμματος Eurobank My Advantage Banking για ιδιώτες αποκτάτε πλεονεκτήματα από τη σχέση σας με την Eurobank: προνόμια σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και εξοικονόμηση χρημάτων με ακόμη περισσότερες δωρεάν συναλλαγές κάθε μήνα.
Ανακαλύψτε όλα τα προνόμια που σας προσφέρει το πρόγραμμα Eurobank My Advantage Banking.
Έχω υπάρξει πελάτης της Eurobank αλλά δεν έχω ενεργό e-Banking ή ενεργή κάρτα. Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό μέσα από το Eurobank Mobile App;
Όχι, δεν μπορείτε. Εάν έχετε αποκτήσει στο παρελθόν προϊόν ή υπηρεσία της Eurobank αλλά δεν έχετε κωδικούς e-Banking ή ενεργή κάρτα, θα χρειαστεί να ανοίξετε λογαριασμό σε κατάστημά μας.
Ωστόσο, εάν έχετε ενεργή κάρτα Eurobank και θέλετε να αποκτήσετε λογαριασμό online από το κινητό ή τον υπολογιστή σας, θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρώτα κωδικούς e-Banking.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης.
Ποια δικαιολογητικά χρειάζομαι για το άνοιγμα λογαριασμού;
Για να ανοίξετε οποιονδήποτε λογαριασμό ή προθεσμιακή κατάθεση, χρειάζεστε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για:
- Την ταυτοποίησή σας
- Το εισόδημα και τα φορολογικά στοιχεία σας
- Τη μόνιμη κατοικία σας
- Το επάγγελμά σας
Ενημερωθείτε για όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για άνοιγμα λογαριασμού.
Εμφανίζεται ένα δεσμευμένο ποσό στον λογαριασμό μου, αλλά δεν το αναγνωρίζω. Πώς μπορώ να ενημερωθώ;
Για να ενημερωθείτε, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
• Τηλεφωνικά στο 2109555000.
• Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Υπάρχει χρέωση 0,60€ στον λογαριασμό μου από την Eurobank. Τι είναι;
H χρέωση αφορά τη σύνδεση του λογαριασμού σας με το βασικό πακέτο Eurobank My Blue Advantage του προγράμματος My Advantage Banking.
Με το Eurobank My Blue Advantage έχετε όφελος στις συναλλαγές σας, επιβράβευση και προνόμια σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Το πακέτο σάς προσφέρει κάθε μήνα:
Λογαριασμός και κάρτες
- Τήρηση λογαριασμού πληρωμών για αναλήψεις, καταθέσεις, μεταφορές χρημάτων, αγορές κ.ά.
- Δωρεάν έκδοση και 5ετή ανανέωση χρεωστικής κάρτας για ιδιώτες, Debit Mastercard ή Personal Banking Debit Visa. Η δωρεάν ανανέωση της χρεωστικής κάρτας αφορά τον πρώτο δικαιούχο του λογαριασμού.
- Δωρεάν επανέκδοση χρεωστικής κάρτας λόγω φθοράς ή κλοπής.
- Δωρεάν έκδοση και πρώτη φόρτιση προπληρωμένης κάρτας Prepaid Eurobank Visa ή/και e-prepaid Visa.
Πληρωμές λογαριασμών
- Δωρεάν απεριόριστες πάγιες εντολές για αυτόματη πληρωμή λογαριασμών σε οργανισμούς.
Μεταφορές χρημάτων και εμβάσματα
- Δωρεάν μεταφορές χρημάτων έως 500€ την ημέρα από το Eurobank Mobile App με την υπηρεσία IRIS Payments.
Άλλες υπηρεσίες
- Cards Control για online έλεγχο λειτουργιών καρτών.
- Account Aggregation για online έλεγχο οικονομικών σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Payment Initiation για online μεταφορές χρημάτων και εμβάσματα από λογαριασμό σας σε άλλη τράπεζα στην Ελλάδα.
Επιβράβευση και προνόμια σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
- Χρεωστική κάρτα που συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή και επιστρέφει ευρώ αντί για πόντους σε πάνω από 8.500 επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
- Μοναδικά προνόμια και εκπτώσεις σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Η ένταξη στο Eurobank My Blue Advantage αφορά νέους πελάτες. Οι υφιστάμενοι πελάτες θα ενταχθούν σταδιακά στο πακέτο, μετά από επικοινωνία και ενημέρωση από την Eurobank.
Ενημερωθείτε αναλυτικά για το πρόγραμμα Eurobank My Advantage Banking.
Μπορώ να απενεργοποιήσω το πακέτο Eurobank My Blue Advantage;
Ναι. Ωστόσο, χωρίς το πακέτο Eurobank My Blue Advantage δεν μπορείτε να έχετε λογαριασμό με τον οποίο κάνετε πληρωμές, μεταφορές χρημάτων, αγορές και αναλήψεις.
Θα χρειαστεί να κάνετε:
- Αλλαγή τύπου λογαριασμού σε λογαριασμό Αποταμιεύω Τώρα ή λογαριασμό εξυπηρέτησης δανείου.
- Κλείσιμο του λογαριασμού.
Καταχώρισα λάθος ποσό ή παραλήπτη σε συναλλαγή μου. Τι να κάνω;
Για να διορθώσετε το ποσό ή τον παραλήπτη σε μια συναλλαγή, κάντε αίτημα με έναν από τους τρόπους που ακολουθούν:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Δεν αναγνωρίζω μια συναλλαγή που έγινε με κάρτα μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε στο Europhone Banking:
- 2109555000
Εναλλακτικά, συμπληρώστε τα στοιχεία της συναλλαγής που έγινε με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα σας Eurobank στη φόρμα αμφισβήτησης συναλλαγής.
Προσκομίστε τη φόρμα με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας ή στείλτε τη με email στο info@eurobank.gr.
Ενημερωθείτε πώς κάνετε αμφισβήτηση συναλλαγής.
Αμφισβήτηση συναλλαγής πώς κάνω;
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Με αποστολή της φόρμας αμφισβήτησης συναλλαγής στο email info@eurobank.gr.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία IRIS Payments;
Ενεργοποιείτε την υπηρεσία IRIS Payments όταν συνδέεστε για πρώτη φορά στο Eurobank Mobile App.
Ωστόσο, εάν θέλετε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία κάποια άλλη στιγμή, από την αρχική οθόνη πατάτε ΝΕΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ και στη συνέχεια μπορείτε να επιλέξετε:
- IRIS Payments
ή
- Τις επαφές σας – Επιλέγετε την επαφή που θέλετε και στη συνέχεια πατάτε το κουμπί IRIS Online Payments.
Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία IRIS Payments.
Δεν εμφανίζονται τα ευρώ €πιστροφή που κέρδισα με τη συναλλαγή μου σε συνεργαζόμενη επιχείρηση. Τι να κάνω;
Για να διερευνήσουμε τι έχει συμβεί, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Μέσα από το €πιστροφή app – Επιλέγετε: Περισσότερα > Επικοινωνία > Αναφέρετε τις λεπτομέρειες της συναλλαγής και την ημερομηνία που έγινε.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
Προσπαθώ να κάνω μια συναλλαγή online, αλλά μου εμφανίζει σφάλμα ή απορρίπτεται. Τι να κάνω;
Για να διερευνήσουμε τι έχει συμβεί, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Θέλω να ανακαλέσω ή να ακυρώσω ένα έμβασμα που έστειλα. Τι να κάνω;
Εάν το έμβασμα δεν έχει εκτελεστεί και είναι ακόμη στις εκκρεμείς συναλλαγές, συνδεθείτε στο e-Banking σας και επιλέξτε:
- Οι συναλλαγές μου > Ιστορικό συναλλαγών > Μελλοντικές συναλλαγές.
- Επιλέξτε τη συναλλαγή που θέλετε να ακυρώσετε.
- Πατήστε: Διαγραφή εκκρεμούς συναλλαγής.
Εναλλακτικά, από την αρχική σελίδα επιλέξτε:
Τα προϊόντα μου > Λογαριασμοί.
Διαλέξτε τον λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε για να στείλετε το έμβασμα και πατήστε: Μελλοντικές συναλλαγές.
Στη συνέχεια, επιλέξτε από τη λίστα τη συναλλαγή που θέλετε και πατήστε: Διαγραφή εκκρεμούς συναλλαγής.
Σε περίπτωση που το έμβασμα έχει εκτελεστεί, δεν μπορείτε να το ακυρώσετε. Θα χρειαστεί να κάνετε αίτημα για ανάκληση εμβάσματος με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Θέλω να διορθώσω τα στοιχεία ενός εμβάσματος που έστειλα. Τι να κάνω;
Εάν το έμβασμα έχει εκτελεστεί, δεν μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του. Θα χρειαστεί να κάνετε αίτημα για τροποποίηση εμβάσματος με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Θέλω να αυξήσω το ημερήσιο όριο συναλλαγών μου πάνω από το όριο των 50.000€ που επιτρέπεται από το e-Banking. Τι να κάνω;
Για να αυξήσετε το ημερήσιο όριο συναλλαγών σας πάνω από 50.000€, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Δεν λαμβάνω στο κινητό μου τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Τι έχει συμβεί;
Για να διερευνήσουμε τι έχει συμβεί, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Πώς αποθηκεύω μια συναλλαγή που κάνω συχνά;
Μπορείτε να την αποθηκεύσετε στις αγαπημένες συναλλαγές στο e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App.
Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε τη συναλλαγή και εμφανιστεί ο αριθμός της, επιλέξτε: Προσθήκη στις αγαπημένες.
Πώς επικαιροποιώ τα στοιχεία μου;
Από το e-Banking:
- Κάνετε επικαιροποίηση στοιχείων online, χωρίς δικαιολογητικά, μέσα από την υπηρεσία eGov KYC.
- Ανεβάζετε τα απαραίτητα έγγραφα επικαιροποίησης με ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων (upload).
Δεν μπορείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία ταυτοποίησής σας.
Αρκεί να είστε κάτοικος Ελλάδας.
Επικαιροποίηση στοιχείων online μέσα από την υπηρεσία eGov KYC κάνετε και από το Eurobank Mobile App.
Εναλλακτικά, ελάτε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας. Μας δίνετε τις απαραίτητες πληροφορίες για τα στοιχεία σας που έχουν αλλάξει ή είναι ελλιπή και προσκομίζετε τα σχετικά δικαιολογητικά που τα πιστοποιούν.
Μάθετε περισσότερα για την επικαιροποίηση στοιχείων.
Ανησυχώ ότι έχουν υποκλαπεί τα στοιχεία μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Πώς ορίζω πάγιες εντολές;
Πάγιες εντολές ορίζετε:
- Online με e-Banking.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking στο 2109555000.
- Σε κατάστημά μας.
Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις πάγιες εντολές.
Τι συμβαίνει με τις πάγιες εντολές σε περίπτωση ανανέωσης κάρτας ή ακύρωσης / κλοπής κάρτας με επανέκδοση;
Σε περίπτωση ανανέωσης κάρτας ή ακύρωσης / κλοπής κάρτας με επανέκδοση και εφόσον υφίσταται στην κάρτα πάγια εντολή, τότε η πάγια εντολή εξακολουθεί να ισχύει και να εκτελείται, σύμφωνα με τους κανόνες των Οργανισμών Visa / Mastercard.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε ανάκληση πάγιας θα πρέπει:
- Αν έχει δοθεί μέσω εμπόρου, να απευθυνθείτε στον ίδιο για την ανάκλησή της.
- Αν έχει δοθεί μέσω e-banking, ή Eurobank Mobile App, να την ανακαλέσετε μέσω αυτών (e-Banking ή Eurobank Mobile App).
Σε περίπτωση που εντοπίζετε χρέωση για την οποία δεν έχετε δώσει την έγκρισή σας, επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του Europhone Banking στο 2109555000, ώστε να ενημερωθείτε για την διαδικασία αμφισβήτησής της με τον έμπορο.
Στεγαστικό δάνειο πώς αποκτώ;
Εάν έχετε κωδικούς e-Banking, μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να κάνετε αίτηση για στεγαστικό δάνειο online. Συμπληρώνετε το ποσό που θέλετε και ανεβάζετε μόνο το εκκαθαριστικό σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο e-Banking σας, χωρίς να υποβάλλετε αίτηση.
Ένας εκπρόσωπός μας επικοινωνεί μαζί σας με βιντεοκλήση και σας βοηθάει να βρείτε το δάνειο που ταιριάζει στις ανάγκες και το προφίλ σας.
Εάν δεν έχετε κωδικούς e-Banking ή δεν είστε πελάτης μας, συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για στεγαστικό δάνειο. Ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Πληροφορίες για τους όρους, τα δικαιολογητικά και το επιτόκιο του στεγαστικού δανείου πού βρίσκω;
Πώς υπολογίζω τη μηνιαία δόση του στεγαστικού δανείου μου ή το ποσό που μπορώ να δανειστώ;
Υπολογίστε τη δόση του στεγαστικού δανείου σας, ανάλογα με τις ανάγκες σας, με τη βοήθεια του υπολογιστή στεγαστικού δανείου.
Ενδιαφέρομαι για καταναλωτικό δάνειο. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να αποκτήσετε δάνειο σε λίγα απλά βήματα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App.
Επιλέξτε το δάνειο που ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Πώς μπορώ να χρηματοδοτήσω την επιχείρησή μου;
Βρείτε λύσεις για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές για χρηματοδοτήσεις επιχειρήσεων.
Αντιμετώπισα πρόβλημα στην πληρωμή της μηνιαίας δόσης του δανείου μου. Τι να κάνω;
Για να διερευνήσουμε τι έχει συμβεί, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Πώς αποκτώ κωδικούς e-Banking για ιδιώτες;
Εάν είστε πελάτης μας, για να αποκτήσετε online κωδικούς χρειάζεται να έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας και να έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας.
Οι κωδικοί σας εκδίδονται online εκείνη τη στιγμή. Μπορείτε αμέσως να συνδεθείτε στο e-Banking και το Eurobank Mobile App και να κάνετε συναλλαγές.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App. Τι να κάνω;
Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App μέσα από την εφαρμογή.
- Στο αρχικό μενού του Eurobank Mobile App, επιλέξτε: Δεν θυμάμαι το PIN μου.
- Συμπληρώστε το Username και το Password σας για το e-Banking και αποδεχτείτε τους όρους χρήσης της εφαρμογής.
- Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία Κωδικών μιας Χρήσης (OTP) στο κινητό μου;
Ενεργοποιείτε την υπηρεσία από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Από το Eurobank Mobile App
Επιλέγετε:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Κωδικός μιας Χρήσης.
Από το e-Banking
Επιλέγετε:
Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Κωδικός μιας Χρήσης (OTP).
Στη συνέχεια, πατάτε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ για να ενεργοποιήσετε τη λήψη Κωδικών μιας Χρήσης (OTP) στο κινητό που εμφανίζεται στο πεδίο ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.
Ενημερωθείτε αναλυτικά πώς ενεργοποιείτε την υπηρεσία Κωδικών μιας Χρήσης (OTP).
Θέλω να αλλάξω τον αριθμό κινητού στον οποίο λαμβάνω Κωδικούς μιας Χρήσης (OTP). Τι να κάνω;
Χρειάζεται πρώτα να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας.
Στη συνέχεια, συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App ή το e-Banking σας.
Από το Eurobank Mobile App
Επιλέξτε:
- Προφίλ > Ρυθμίσεις> Ρυθμίσεις Ασφαλείας > Κωδικός μιας Χρήσης.
- Αλλάξτε τον αριθμό κινητού σας.
Από το e-Banking
Επιλέξτε:
- Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Κωδικός μιας Χρήσης (OTP).
- Πατήστε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ για να ενεργοποιήσετε τη λήψη Κωδικών μιας Χρήσης (OTP) στο κινητό που εμφανίζεται στο πεδίο ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.
Δεν εμφανίζονται οι κάρτες, τα δάνεια ή άλλα προϊόντα μου στο e-Banking μου ή το Eurobank Mobile App. Τι να κάνω;
Για να διερευνήσουμε τι έχει συμβεί, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Έχασα ή μου έκλεψαν το κινητό μου. Πώς μπορώ να διαγράψω τις συσκευές που συνδέονται στο e-Banking μου ή το Eurobank Mobile App;
Θα χρειαστεί να κάνετε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία Ειδοποιήσεων;
Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία Ειδοποιήσεων, πρέπει να έχετε κωδικούς e-Banking και να έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία αποστολής Κωδικών μιας Χρήσης (OTP).
Συνδεθείτε στο e-Banking σας και επιλέξτε:
Ειδοποιήσεις & Μηνύματα > ΘΕΛΩ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
Στη συνέχεια, ανάλογα με τον τρόπο που θέλετε να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις, δηλώνετε τον αριθμό κινητού, το email σας ή/και κατεβάζετε το Eurobank Mobile App. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε μερικά λεπτά.
Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία e-Statements;
Η υπηρεσία e-Statements ενεργοποιείται μόλις αποκτήσετε κωδικούς e-Banking (Username και Password). Διακόπτεται αυτόματα η αποστολή έντυπων ενημερώσεων για όσα προϊόντα έχουν ενταχθεί στην υπηρεσία.
Λαμβάνετε ειδοποίηση στο email σας κάθε φορά που εκδίδεται νέο e-Statement.
Ενημερωθείτε για την υπηρεσία e-Statements.
Δεν λαμβάνω Ειδοποιήσεις ενώ έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία. Τι να κάνω;
Για να διερευνήσουμε τι έχει συμβεί, κάντε αίτημα με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Τηλεφωνικά στο 2109555000.
- Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Βεβαίωση Πόθεν Έσχες πώς μπορώ να εκδώσω;
Συνδεθείτε στο e-Banking σας και επιλέξτε:
Τα έγγραφά μου > Βεβαιώσεις > Πόθεν Έσχες > Για την περιουσία μου.
Επιλέξτε το φορολογικό έτος που θέλετε και πατήστε ΛΗΨΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ για να την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.
Βεβαίωση τραπεζικής ενημερότητας πώς μπορώ να εκδώσω;
Εκδίδετε βεβαίωση από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Από το Eurobank Mobile App επιλέγετε:
Προφίλ > Βεβαιώσεις > Τραπεζική ενημερότητα > Έκδοση βεβαίωσης
Από το e-Banking επιλέγετε:
Τα έγγραφά μου > Βεβαιώσεις > Τραπεζική ενημερότητα δανείου
Επιλέγετε το προϊόν για το οποίο θέλετε βεβαίωση και την αποθηκεύετε στη συσκευή σας.
Βεβαίωση τήρησης λογαριασμού ή δανείου πώς μπορώ να εκδώσω;
Εκδίδετε βεβαίωση από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Από το Eurobank Mobile App επιλέξτε τον λογαριασμό που θέλετε.
Στην οθόνη του λογαριασμού πατήστε το βελάκι και επιλέξτε: Βεβαίωση τήρησης λογαριασμού.
Αποθηκεύστε τη βεβαίωση στη συσκευή σας.
Από το e-Banking σας επιλέξτε:
Τα έγγραφά μου > Βεβαιώσεις > Τήρηση λογαριασμού ή δανείου
Επιλέξτε εάν θέλετε βεβαίωση για λογαριασμό ή δάνειο και πατήστε ΛΗΨΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ για να την κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.
Αντίγραφο κινήσεων λογαριασμού πώς μπορώ να εκδώσω;
Παρακολουθείτε τις κινήσεις του λογαριασμού σας από το το Eurobank Mobile App και το e-Banking σας.
Από το Eurobank Mobile App
- Επιλέγετε τον λογαριασμό που θέλετε.
- Στην οθόνη που ανοίγει πατάτε το βελάκι.
- Επιλέγετε: Τελευταίο e-statement.
Από το e-Banking
Επιλέγετε τον λογαριασμό που θέλετε και στο πεδίο Κινήσεις λογαριασμού επιλέγετε:
- Τελευταίες συναλλαγές και τη χρονική διάρκεια που θέλετε.
ή
- Σύνθετη αναζήτηση – Συμπληρώνετε τα κριτήρια που θέλετε και πατάτε: Αναζήτηση.
Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε τις κινήσεις που αναζητήσατε, πατήστε Λήψη.
Αντίγραφο κινήσεων για τη χρεωστική ή την πιστωτική κάρτα μου πώς μπορώ να εκδώσω;
Από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Από το Eurobank Mobile App
- Από την αρχική οθόνη επιλέξτε την κάρτα που θέλετε.
- Στην οθόνη που ανοίγει πατήστε το βελάκι.
- Επιλέξτε: Τελευταίο e-statement.
Από το e-Banking
- Επιλέξτε: Τα έγγραφά μου > e-Statements.
- Επιλέξτε το προϊόν και τη χρονική περίοδο που σας ενδιαφέρει και πατήστε: Αναζήτηση.
Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε τις κινήσεις που αναζητήσατε, πατήστε Λήψη.
Πώς κάνω αίτηση για Smart POS;
Κάνετε αίτηση για Smart POS μέσα από το e-Banking σας ή σε κατάστημα. Απαραίτητη προϋπόθεση για να κάνετε την αίτησή σας online ή σε κατάστημα είναι να έχετε επαγγελματικό λογαριασμό όψεως στην Eurobank.
Μέσα από το e-Banking σας
Για ελεύθερους επαγγελματίες ή ατομικές επιχειρήσεις, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Για επιχειρήσεις > Smart POS.
Για νομικά πρόσωπα, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Εισπράξεις > Υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν > Smart POS.
Από την αρχική σελίδα του Smart POS πατάτε το κουμπί ΘΕΛΩ SMART POS για να μεταβείτε στη σελίδα της online αίτησης.
Δεν λειτουργεί ή έπαθε βλάβη το μηχάνημα POS μου. Τι να κάνω;
Επικοινωνήστε με την Cardlink:
- Με email στο support@cardlink.gr.
- Τηλεφωνικά στο 2106303000.
Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο.
Αναζητήστε περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν που σας ενδιαφέρει.