Συνδεθείτε στο e-Banking σας με τους κωδικούς σας και επιλέξτε:
Προφίλ > Ειδοποιήσεις > ΘΕΛΩ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Δείτε αναλυτικά τι μπορείτε να κάνετε με το e-Banking.
Εάν δεν έχετε e-Banking, αποκτάτε κωδικούς e-Banking online. Θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας.
- Ο αριθμός κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Ενεργοποιείτε την υπηρεσία Κωδικών μιας Χρήσης (OTP) την πρώτη φορά που συνδέεστε στο e-Banking σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να την ενεργοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη στιγμή online. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank.
Συνδεθείτε στο e-Banking σας και επιλέξτε:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Κωδικός μιας Χρήσης
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Με push notification
Για να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις με push notification:
- Κατεβάστε και εγκαταστήστε το Eurobank Mobile App στη συσκευή σας.
- Ενεργοποιήστε την Ταυτοποίηση Συσκευής από τις ρυθμίσεις ασφαλείας της εφαρμογής.
- Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ορίσει αποκλεισμό ή φραγή των push notification για το Eurobank Mobile App από τις ρυθμίσεις της συσκευής σας.
Με μήνυμα Viber ή SMS
Επιλέγετε τον αριθμό κινητού στον οποίο θέλετε να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις με μήνυμα Viber ή SMS.
Η αποστολή Ειδοποιήσεων στο κινητό σας γίνεται κυρίως με μήνυμα Viber.
Για να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις με μήνυμα Viber:
- Κατεβάστε και εγκαταστήστε την εφαρμογή Viber στο κινητό σας.
- Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ορίσει αποκλεισμό ή φραγή για τον αποστολέα EUROBANK ALERTS.
- Συνδέστε τη συσκευή σας στο διαδίκτυο.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποστολή Ειδοποίησης με μήνυμα Viber, λαμβάνετε Ειδοποίηση με SMS στον ίδιο αριθμό κινητού.
Μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις με μήνυμα Viber ή SMS, π.χ. 21:00-07:00.
Με email
Συμπληρώνετε έως και 2 email στα οποία θέλετε να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις με email.
Προϊόντα και δραστηριότητα
Επιλέγετε για ποια προϊόντα ή δραστηριότητες θέλετε να ενημερώνεστε:
- Κινήσεις λογαριασμών
- Κινήσεις καρτών
- Αποτελέσματα συναλλαγών ή αιτημάτων
- Αλλαγές σε ρυθμίσεις ασφαλείας του e-Banking
- Εγκρίσεις ή απορρίψεις συναλλαγών (μόνο για επιχειρήσεις)
Για κάθε Ειδοποίηση που ενεργοποιείτε, λαμβάνετε διαφορετικό Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιβεβαίωση.
Συχνότητα και είδος Ειδοποιήσεων
Μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες κινήσεις για τις οποίες θέλετε να ενημερώνεστε, π.χ. καταβολή μισθοδοσίας.
Για τις κινήσεις λογαριασμών και καρτών επιλέγετε εάν θέλετε να ενημερώνεστε ανά ημέρα, εβδομάδα ή μήνα, ή κάθε φορά που γίνεται η κίνηση.
Ορίζετε έναν ή περισσότερους τρόπους για να λαμβάνετε κάθε Ειδοποίηση: με push notification, μήνυμα Viber ή SMS στο κινητό σας ή/και email.
Δείτε με ποιους άλλους τρόπους διασφαλίζουμε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας.
Διακοπή ή αλλαγή ρυθμίσεων Ειδοποιήσεων
Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να συνδεθείτε στο e-Banking σας και να κάνετε όποιες αλλαγές θέλετε στις Ειδοποιήσεις σας.
Συνδεθείτε στο e-Banking σας με τους κωδικούς σας και επιλέξτε:
Προφίλ > Ειδοποιήσεις
Επιλέγετε τι θέλετε να αλλάξετε και πατάτε Επεξεργασία.
Εάν θέλετε να διακόψετε τις Ειδοποιήσεις, επιλέξτε:
Προφίλ > Ειδοποιήσεις > Τρόποι και συχνότητα > Αφαίρεση ειδοποιήσεων