Για να αποκτήσετε πιστωτική κάρτα κάνετε την αίτησή σας online, τηλεφωνικά ή σε κατάστημά μας. Λαμβάνετε ταχυδρομικά ή από κατάστημά μας την κάρτα σας και έναν 16-ψήφιο κωδικό από τον οποίο θα προκύψει το PIN της.
Εάν είστε πελάτης της Eurobank
Ανοίγετε το Eurobank Mobile App στο κινητό σας ή συνδέεστε στο e-Banking σας με τους κωδικούς σύνδεσης.
Επιλέγετε την πιστωτική κάρτα που καλύπτει τις ανάγκες και τις επιθυμίες σας: π.χ. εκπτώσεις σε λογαριασμούς σας, προνόμια σε καταστήματα που σας ενδιαφέρουν, προγράμματα επιβράβευσης που σας ταιριάζουν.
Ανεβάζετε εύκολα 1 ή 2 δικαιολογητικά που χρειάζονται. Υπογράφετε τη σύμβασή σας online με ηλεκτρονική υπογραφή. Παρακολουθείτε την πορεία της αίτησής σας online.
Εφόσον η αίτησή σας εγκριθεί, εκδίδουμε την πιστωτική κάρτα σας και σας ενημερώνουμε με SMS ή email.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε πιστωτική κάρτα online μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking σας.
Αποκτώ πιστωτική κάρτα από e-Banking
Εάν δεν είστε πελάτης της Eurobank
Συμπληρώνετε online την αίτησή σας. Διαβάζετε προσεκτικά τους όρους και την προσυμβατική ενημέρωση. Εφόσον αποδέχεστε τους όρους της Ενημέρωσης Υποκειμένων Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, συμπληρώνετε τα υποχρεωτικά πεδία.
Όταν λάβουμε την αίτησή σας, επικοινωνούμε μαζί σας. Στη διεύθυνση που μας δηλώνετε λαμβάνετε με courier την αίτηση που υποβάλατε online. Την υπογράφετε και την επιστρέφετε εκείνη τη στιγμή με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Εφόσον η αίτησή σας εγκριθεί, εκδίδουμε την πιστωτική κάρτα σας και σας ενημερώνουμε με SMS ή email.
Απαραίτητα δικαιολογητικά
Προσκομίστε δικαιολογητικά που πιστοποιούν τα στοιχεία σας:
- Προσωπικά στοιχεία
- Επαγγελματικά και φορολογικά στοιχεία
- Στοιχεία επικοινωνίας
Ανάλογα με την πιστωτική κάρτα που επιθυμείτε να αποκτήσετε, ενδέχεται να σας ζητήσουμε επιπλέον δικαιολογητικά.
Δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση καρτών.
Επικαιροποίηση στοιχείων
Εάν είστε πελάτης της Eurobank, είναι πιθανόν τα δικαιολογητικά που έχουμε στο αρχείο μας να είναι παλιά. Σε αυτήν την περίπτωση, προσκομίστε τα επιπλέον δικαιολογητικά για να τα επικαιροποιήσουμε.
Τηλεφωνική αίτηση
Τηλεφωνήστε στο 2109555555 για να υποβάλετε την αίτησή σας τηλεφωνικά.
Συμπληρώνουμε τα στοιχεία που μας δίνετε. Επιλέγετε εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε με SMS ή email όταν εκδοθεί η κάρτα σας και τη διεύθυνση όπου θέλετε να σας τη στείλουμε. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε να την παραλάβετε από ένα κατάστημά μας.
Στη διεύθυνση που μας δηλώνετε λαμβάνετε με courier την αίτηση που υποβάλατε τηλεφωνικά. Την υπογράφετε και την επιστρέφετε εκείνη τη στιγμή με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Αίτηση σε κατάστημά μας
Σας βοηθάμε να συμπληρώσετε την αίτησή σας για να αποκτήσετε την πιστωτική κάρτα που θέλετε.
Για να ολοκληρώσετε την αίτησή σας, διαβάστε και αποδεχτείτε την Ενημέρωση Υποκειμένων Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και την προσυμβατική ενημέρωση για την πιστωτική κάρτα σας.
Κρατάμε την υπογραφή σας στο σύστημά μας, ώστε να τη χρησιμοποιούμε ως δείγμα για την επιβεβαίωση των συναλλαγών σας.
Έλεγχος στοιχείων
Εξετάζουμε την αίτησή σας και ελέγχουμε τα δικαιολογητικά που λάβαμε από εσάς. Εάν χρειαστεί, μπορεί να σας ζητήσουμε κάποια επιπλέον δικαιολογητικά.
Εφόσον εγκρίνουμε την αίτηση, εκδίδουμε την πιστωτική κάρτα σας. Σας ενημερώνουμε με SMS ή email εφόσον το έχετε ζητήσει.
Ενεργοποίηση πιστωτικής κάρτας
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη νέα σας πιστωτική κάρτα:
- Online μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking: 2109555000
- Σε ΑΤΜ μας εφόσον έχετε άλλη ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας.
- Σε ένα κατάστημά μας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ενεργοποιείτε την πιστωτική κάρτα σας.
Αγορές και πληρωμές
Εάν η πιστωτική κάρτα σας συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή, κερδίζετε ευρώ κάθε φορά που κάνετε τις αγορές σας στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε τις πληρωμές σας με χρέωση της πιστωτικής κάρτας σας. Για να εξοφλείτε κάρτες, λογαριασμούς και τακτικές οφειλές σας, μπορείτε να ορίσετε πάγια εντολή στην πιστωτική κάρτα σας.
Δείτε πώς μπορείτε να ορίσετε όλες τις πάγιες εντολές σας με μία αίτηση.
Σχηματισμός PIN της κάρτας σας
Μαζί με την πιστωτική κάρτα σας λαμβάνετε συνοδευτική επιστολή με έναν 16-ψήφιο κωδικό και τις θέσεις PIN.
Με τα στοιχεία αυτά μπορείτε να μάθετε από ποια ψηφία σχηματίζεται το PIN της:
- Online μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking, κατά την ενεργοποίηση της κάρτας σας.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking: 2109555000.
- Στα ATM μας με οποιαδήποτε άλλη ενεργή κάρτα σας Eurobank. Οι θέσεις PIN από τις οποίες προκύπτουν τα ψηφία που σχηματίζουν το PIN της κάρτας σας εκτυπώνονται στην απόδειξη συναλλαγής.
- Σε κατάστημά μας μαζί με τη συνοδευτική επιστολή που σας στείλαμε.
Δείτε βήμα-βήμα πώς σχηματίζετε το PIN της πιστωτικής κάρτας σας.
Αλλαγή PIN
Για τη δική σας ασφάλεια, σας συνιστούμε να αλλάζετε τακτικά το PIN της κάρτας σας. Αλλαγή PIN κάνετε οποιαδήποτε στιγμή στα ΑΤΜ μας.
Εισάγετε την πιστωτική κάρτα σας στο ΑΤΜ και επιλέγετε:
Περισσότερες συναλλαγές > Αλλαγή PIN
Δείτε κι άλλες συμβουλές ασφαλείας για τα PIN σας.
Εάν ξεχάσω το PIN μου
Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking στο 2109555000.
Λαμβάνετε το νέο PIN της κάρτας σας:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνσή σας επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Η απόκτηση EuroPhone Banking PIN δεν είναι υποχρεωτική. Σας δίνει όμως τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τηλεφωνικά πολύ περισσότερες συναλλαγές και να αλλάζετε τις ρυθμίσεις ασφαλείας σας.
Δείτε ποιες συναλλαγές μπορείτε να κάνετε μέσω EuroPhone Banking.
Η απόκτηση πρόσθετης πιστωτικής κάρτας δεν είναι υποχρεωτική. Ανάλογα με την κύρια κάρτα σας όμως, η πρόσθετη μπορεί να έχει χαμηλότερη συνδρομή ή να είναι δωρεάν για ορισμένο χρόνο.
Μας ζητάτε την πρόσθετη κάρτα όταν εκδίδουμε την πιστωτική κάρτα σας ή άλλη στιγμή αργότερα, τηλεφωνικά ή σε κατάστημά μας.
Με 30€ τον χρόνο για όλες τις κάρτες σας Eurobank, η ασφάλεια προσωπικών αντικειμένων Safe Pocket σάς αποζημιώνει:
- Εάν σας κλέψουν ή χάσετε τις κάρτες σας Eurobank στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
- Εάν μαζί με τις κάρτες σας χάσετε ή σας κλέψουν και προσωπικά σας αντικείμενα, όπως πορτοφόλι, κινητό ή κλειδιά.
Ενημερωθείτε για την ασφάλεια προσωπικών αντικειμένων Safe Pocket.
Ενεργοποίηση πιστωτικής κάρτας
Για τη δική σας ασφάλεια, η νέα πιστωτική κάρτα είναι ανενεργή. Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε:
- Online μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.
- Σε ΑΤΜ μας εφόσον έχετε άλλη ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας.
- Σε ένα κατάστημά μας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ενεργοποιείτε την πιστωτική κάρτα σας.
Το PIN της κάρτας σας
Το PIN της κάρτας σας συνήθως παραμένει το ίδιο.
Ωστόσο, εάν έχουν αναβαθμιστεί κάποια χαρακτηριστικά της πιστωτικής κάρτας σας (π.χ. ανέπαφες συναλλαγές), μαζί με τη νέα σας κάρτα, λαμβάνετε συνοδευτική επιστολή με έναν 16-ψήφιο κωδικό και τις θέσεις PIN.
Δείτε βήμα-βήμα πώς σχηματίζετε το PIN της πιστωτικής κάρτας σας.
Προσωρινή απενεργοποίηση από το κινητό ή τον υπολογιστή σας
Εάν δεν είστε σίγουροι ότι χάσατε την κάρτα σας, μπορείτε να την απενεργοποιήσετε προσωρινά με την υπηρεσία Cards Control μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking σας, αντί να την ακυρώσετε αμέσως.
Με την προσωρινή απενεργοποίηση δεν μπορούν να γίνουν αναλήψεις μετρητών και αγορές με την κάρτα σας.
Εάν βρείτε την κάρτα σας, την ενεργοποιείτε ξανά οποιαδήποτε στιγμή.
Δήλωση κλοπής ή απώλειας κάρτας
Το EuroPhone Banking είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Δηλώστε αμέσως την κλοπή ή απώλεια:
- 2109555000
Μόλις μας ενημερώσετε, ακυρώνουμε την κάρτα σας για να μη γίνουν συναλλαγές χωρίς την έγκρισή σας.
Επανέκδοση κάρτας
Για να επανεκδώσουμε την πιστωτική κάρτα σας, δηλώστε το στο EuroPhone Banking και επιλέξτε τον τρόπο που θέλετε να τη λάβετε:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνσή σας επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.