Επιλέξτε γλώσσα Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Αναζήτηση

Παρακολούθηση απόδοσης e-shop

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο ό,τι δεν μπορεί να μετρηθεί λέγεται ότι δεν υπάρχει. Δείτε πώς μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του e-shop σας με απλό τρόπο μέσα από τη χρήση της πλατφόρμας Google Analytics.

Εισαγωγή στα
Google Analytics
Βασικοί δείκτες
εμπορικής απόδοσης
Δείκτες απόδοσης
επισκεψιμότητας

Τα βασικά για τον έλεγχο απόδοσης του e-shop

  • Google Analytics: Τι είναι και πώς λειτουργεί η πλατφόρμα της Google για την παρακολούθηση της απόδοσης του e-shop σας.
  • Δείκτες απόδοσης e-shop: Τι να παρακολουθείτε καθημερινά για να διαπιστώνετε εάν το e-shop σας αποδίδει ή όχι.