To Smart POS app της Worldline Greece είναι η ιδανική λύση για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να δέχεται ανέπαφες πληρωμές με κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Κατεβάζετε την εφαρμογή στο κινητό, το tablet ή το PDA σας με λειτουργικό σύστημα Android και το μετατρέπετε σε τερματικό POS. Κάνετε τις εισπράξεις σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό.
Ανέπαφες πληρωμές χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό
Με την εγκατάσταση του Worldline Smart POS app, μετατρέπετε το κινητό, το tablet ή το PDA σας σε τερματικό POS.
Έτσι, μπορείτε να δέχεστε ανέπαφα πληρωμές στη συσκευή σας, χωρίς να χρειάζεστε πρόσθετο εξοπλισμό (καλώδια, card reader κ.ά.)
Η τεχνολογία NFC (Near Field Communication) επιτρέπει την ασύρματη μετάδοση δεδομένων σε απόσταση μικρότερη από 10 εκατοστά. Την υποστηρίζουν οι περισσότερες συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android.
Με κάρτα Eurobank ή άλλης τράπεζας
Μέσα από το Worldline Smart POS app οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν την πληρωμή τους με οποιαδήποτε χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα Visa ή Mastercard. Αρκεί η κάρτα να υποστηρίζει ανέπαφες συναλλαγές.
Με ψηφιακό πορτοφόλι
Με το Worldline Smart POS app δίνετε στους πελάτες σας επιπλέον επιλογές πληρωμής.
Μπορούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους ή άλλο smart wearable (π.χ. ρολόι, βραχιόλι κ.ά.) για να σας πληρώνουν με το ψηφιακό πορτοφόλι τους, όπως:
- Apple Pay
- Google Pay
- Garmin Pay
- Samsung Pay
Άτοκες δόσεις
Μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας:
- Από 2 έως 48 άτοκες δόσεις σε κάρτες Eurobank.
- Από 2 έως 36 άτοκες δόσεις σε κάρτες άλλων ελληνικών τραπεζών.
Δείτε αναλυτικά τη λίστα καρτών για άτοκες δόσεις.
Φιλοδώρημα (tip)
Δίνετε στους πελάτες σας την δυνατότητα να προσφέρουν φιλοδώρημα είτε ως ποσοστό επί του ποσού συναλλαγής είτε ως επιπλέον ποσό.
Αρκεί να προβλέπεται για τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) της επιχείρησής σας.
Υπηρεσία άμεσης μετατροπής νομίσματος (DCC)
Προσφέρετε στους πελάτες σας που είναι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών Visa ή Mastercard, που έχουν εκδοθεί εκτός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) τη δυνατότητα να πληρώσουν στο νόμισμα της κάρτας τους.
Προέγκριση και ολοκλήρωση προέγκρισης
Δεσμεύετε ποσό στην κάρτα του πελάτη σας για μία πληρωμή που θα ολοκληρωθεί σε δεύτερο χρόνο.
Αρκεί να προβλέπεται για τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) της επιχείρησής σας.
Ανοιχτή πληκτρολόγηση
Δέχεστε πληρωμές εξ αποστάσεως για παραγγελίες με email ή μέσω τηλεφώνου, χωρίς τη φυσική παρουσία του πελάτη.
Αρκεί να προβλέπεται για τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) της επιχείρησής σας.
Υπηρεσία QR Code και Barcode Scanning
Μπορείτε να αντιστοιχίσετε κάθε συναλλαγή με έναν μοναδικό κωδικό που έχετε επιλέξει: αριθμό παραγγελίας, αριθμό συμβολαίου, κωδικό παραλαβής κ.λπ.
Έτσι, ταυτοποιείτε εύκολα τις πληρωμές των πελατών σας.
Σε λίγα απλά βήματα
- Ανοίγετε την εφαρμογή Worldline Smart POS στη συσκευή σας.
- Ξεκινάτε τη συναλλαγή στην ταμειακή μηχανή σας και ως τρόπο πληρωμής επιλέγετε: Κάρτα.
- Εμφανίζεται στην οθόνη της συσκευής σας το ποσό και επιλέγετε: Αγορά.
- Ο πελάτης πλησιάζει την κάρτα, το κινητό του ή άλλο smart wearable (π.χ. ρολόι, βραχιόλι κ.ά.) στο πίσω μέρος της συσκευής σας (στην κεραία NFC).
- Η απόδειξη πληρωμής εκτυπώνεται από την ταμειακή μηχανή σας.
Τα παραπάνω βήματα ισχύουν όταν έχετε επιλέξει διασύνδεση με ECR. Η διαδικασία διαφέρει εάν επιλέξετε διασύνδεση με ERP ή όταν δέχεστε πληρωμές χωρίς διασύνδεση.
Μάθετε περισσότερα για την εφαρμογή Worldline Smart POS.
Για την τηλεφωνική εξυπηρέτησή σας
Καλείτε στο 2106303050 για τεχνική υποστήριξη. Η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να κάνετε την αίτησή σας online ή σε κατάστημα είναι να έχετε επαγγελματικό λογαριασμό όψεως στην Eurobank.
Μέσα από το e-Banking σας
Για ελεύθερους επαγγελματίες ή ατομικές επιχειρήσεις, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Για επιχειρήσεις > Worldline Smart POS app
Για νομικά πρόσωπα, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Εισπράξεις > Υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν > Worldline Smart POS app
Από την αρχική σελίδα του Worldline Smart POS πατάτε το κουμπί ΘΕΛΩ SMART POS app για να μεταβείτε στη σελίδα της online αίτησης.
- Επιλέγετε πόσα τερματικά Smart POS θέλετε και σε ποιο κατάστημά σας επιθυμείτε να συνδεθούν.
- Συμπληρώνετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας.
- Συμπληρώνετε τα στοιχεία ανάθεσης πληρωμής και πάγιας εντολής εξόφλησης.
- Αποδέχεστε τους όρους του προϊόντος.
- Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας.
Μετά την ολοκλήρωση της αίτησής σας, παρακολουθείτε online την πορεία της και λαμβάνετε email για την επιτυχή έκβασή της.
Για να παρακολουθήσετε online την εξέλιξη της αίτησής σας, επιλέγετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Κατάσταση αιτημάτων > POS
Σε ένα κατάστημά μας
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που θέλετε, για να εξυπηρετηθείτε αμέσως:
- Υποβάλλετε την αίτησή σας με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να αποκτήσετε το Worldline Smart POS app.
- Επεξεργαζόμαστε και αξιολογούμε την αίτησή σας.
Εάν εγκριθεί η αίτησή σας
Μέσα σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες λαμβάνετε email με κωδικούς και οδηγίες για να κατεβάσετε την εφαρμογή Smart POS της Worldline Greece στη συσκευή σας με λειτουργικό σύστημα Android και να συνδεθείτε στο διαχειριστικό εργαλείο Merchant Portal.