1. Πείτε «μεταφορά»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Μεταφορά»
2. Επιλέξτε μεταφορά μεταξύ λογαριασμών με ίδιο δικαιούχο
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης σας ρωτά:
«Θέλετε να κάνετε μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών με τον ίδιο δικαιούχο;»
Απαντήστε «ναι». Για μεταφορά μεταξύ λογαριασμών με τον ίδιο δικαιούχο, η συναλλαγή πραγματοποιείται από την αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης.
Εάν η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης δεν μπορεί να επεξεργαστεί τη συναλλαγή που ζητάτε, συνδέεστε αυτόματα με έναν εκπρόσωπό μας, o οποίος εκτελεί τη συναλλαγή σας.
3. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης.
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
4. Πείτε μας τα στοιχεία της μεταφοράς
Μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, πείτε μας:
- Τα τελευταία 4 ψηφία του λογαριασμού χρέωσης σας.
- Τα τελευταία 4 ψηφία του λογαριασμού πίστωσης σας.
- Το ποσό που θέλετε να κάνετε μεταφορά (π.χ. 35 ευρώ και 50 λεπτά).
- Τον αριθμό φαξ στον οποίο θέλετε να παραλάβετε το παραστατικό της συναλλαγής.
5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της συναλλαγής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία της μεταφοράς είναι σωστά, σας ενημερώνει:
«Η μεταφορά ποσού καταχωρίστηκε επιτυχώς. Θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;»
6. Ζητήστε το παραστατικό της συναλλαγής
Εάν θέλετε να παραλάβετε το παραστατικό ταχυδρομικά, πρέπει να συνδεθείτε με έναν εκπρόσωπό μας για να καταχωρίσει το αίτημά σας. Για παράδειγμα, πείτε: «αντίγραφο συναλλαγής»
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για μεταφορά μεταξύ λογαριασμών Eurobank μέσω EuroPhone Banking.
1. Πείτε «μεταφορά»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Μεταφορά»
2. Επιλέξτε μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης σας ρωτά:
«Θέλετε να κάνετε μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών με τον ίδιο δικαιούχο;»
Απαντήστε «όχι». Για μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου, κάνετε ταυτοποίηση μέσα από την αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης και συνδέεστε με έναν εκπρόσωπό μας για να πραγματοποιήσετε τη μεταφορά.
3. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, που σας ενημερώνει:
«Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, θα πρέπει να σας ταυτοποιήσω πριν σας συνδέσω με εκπρόσωπο»
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
Εφόσον κάνετε την ταυτοποίησή σας, συνδέεστε με έναν εκπρόσωπο μας για να πραγματοποιήσετε τη μεταφορά.
4. Πείτε τα στοιχεία της συναλλαγής στον εκπρόσωπό μας
Για να πραγματοποιήσετε τη μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου, πείτε στον εκπρόσωπό μας:
- Τα τελευταία 4 ψηφία του λογαριασμού χρέωσης σας.
- Τον αριθμό λογαριασμού πίστωσης.
- Το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου του λογαριασμού πίστωσης.
- Το ποσό που θέλετε να κάνετε μεταφορά (π.χ. 35 ευρώ και 50 λεπτά).
5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Ο εκπρόσωπός μας ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της συναλλαγής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία είναι σωστά, σας ενημερώνει ότι η μεταφορά σας σε λογαριασμό τρίτου καταχωρίστηκε επιτυχώς.
6. Ζητήστε το παραστατικό της συναλλαγής
Μπορείτε να ζητήσετε να παραλάβετε το παραστατικό της συναλλαγής µε φαξ ή ταχυδρομικά.
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για μεταφορά μεταξύ λογαριασμών Eurobank μέσω EuroPhone Banking.
1. Πείτε «πληρωμή πιστωτικής κάρτας»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Πληρωμή πιστωτικής κάρτας»
2. Επιλέξτε δική σας πιστωτική κάρτα
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης σας ρωτά:
«Πρόκειται για πληρωμή δικής σας κάρτας ή τρίτου;»
Απαντήστε «δικής μου». Για πληρωμή δικής σας πιστωτικής κάρτας, η συναλλαγή πραγματοποιείται από την αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης.
Εάν η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης δεν μπορεί να επεξεργαστεί τη συναλλαγή που ζητάτε, συνδέεστε αυτόματα με έναν εκπρόσωπό μας, o οποίος εκτελεί τη συναλλαγή σας.
3. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης.
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
4. Πείτε τα στοιχεία της πληρωμής σας
Μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, πείτε μας:
- Τον αριθμό του λογαριασμού χρέωσης.
- Τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας σας που θέλετε να πληρώσετε.
- Το ποσό πληρωμής (π.χ. 35 ευρώ και 50 λεπτά).
5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της συναλλαγής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία της πληρωμής είναι σωστά, σας ενημερώνει:
«Η πληρωμή της πιστωτικής κάρτας σας καταχωρίστηκε επιτυχώς. Θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;»
6. Συνεχίστε τις συναλλαγές σας
Μπορείτε να κάνετε και άλλες συναλλαγές μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, γρήγορα και με ασφάλεια.
Πείτε μας πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για πληρωμή πιστωτικής κάρτας Eurobank μέσω EuroPhone Banking.
1. Πείτε «πληρωμή πιστωτικής κάρτας»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Πληρωμή πιστωτικής κάρτας»
2. Επιλέξτε πιστωτική κάρτα τρίτου
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης σας ρωτά:
«Πρόκειται για πληρωμή δικής σας κάρτας ή τρίτου;»
Απαντήστε «τρίτου». Για πληρωμή πιστωτικής κάρτας τρίτου, κάνετε ταυτοποίηση μέσα από την αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης και συνδέεστε με έναν εκπρόσωπό μας για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή.
3. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, που σας ενημερώνει:
«Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, θα πρέπει να σας ταυτοποιήσω πριν σας συνδέσω με εκπρόσωπο»
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
Εφόσον κάνετε την ταυτοποίησή σας, συνδέεστε με έναν εκπρόσωπο μας για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή της πιστωτικής κάρτας.
4. Πείτε τα στοιχεία της πληρωμής στον εκπρόσωπό μας
Για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή πιστωτικής κάρτας τρίτου, πείτε στον εκπρόσωπό μας:
- Τον αριθμό του λογαριασμού χρέωσης.
- Τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας που θέλετε να πληρώσετε.
- Το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου της πιστωτικής κάρτας.
- Το ποσό πληρωμής (π.χ. 35 ευρώ και 50 λεπτά).
5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Ο εκπρόσωπός μας ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της πληρωμής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία είναι σωστά, σας ενημερώνει ότι η πληρωμή σας πιστωτικής κάρτας τρίτου καταχωρίστηκε επιτυχώς.
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για πληρωμή πιστωτικής κάρτας Eurobank μέσω EuroPhone Banking.
1. Πείτε «πληρωμή δανείου»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Πληρωμή δανείου»
2. Πείτε μας το είδος δανείου που θέλετε να πληρώσετε
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης σας ρωτά:
«Πρόκειται για καταναλωτικό δάνειο, στεγαστικό ή επαγγελµατικό;»
Πείτε μας τι είδους δάνειο θέλετε να πληρώσετε, π.χ. «καταναλωτικό».
3. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, που σας ενημερώνει:
«Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, θα πρέπει να σας ταυτοποιήσω πριν σας συνδέσω με εκπρόσωπο»
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
Εφόσον κάνετε την ταυτοποίησή σας, συνδέεστε με έναν εκπρόσωπο μας για να πραγματοποιήσετε την πληρωμή του δανείου.
4. Πείτε μας τα στοιχεία της πληρωμής σας
Για την πληρωμή του δανείου σας, πείτε μας:
- Τον αριθμό του λογαριασμού χρέωσης.
- Τον αριθμό λογαριασμού που εξυπηρετεί το δάνειο που θέλετε να πληρώσετε.
- Το ποσό που θέλετε να πληρώσετε.
- Το ονοματεπώνυμο του δανειολήπτη – εάν είναι δάνειο τρίτου.
5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Ο εκπρόσωπός μας ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της πληρωμής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία είναι σωστά, σας ενημερώνει ότι η πληρωμή του δανείου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς.
6. Ζητήστε το παραστατικό της συναλλαγής
Μπορείτε να ζητήσετε να παραλάβετε το παραστατικό της συναλλαγής µε φαξ ή ταχυδρομικά.
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για πληρωμή δανείου Eurobank μέσω EuroPhone Banking.
1. Πείτε «πληρωμή λογαριασμού ΔΕΗ»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Πληρωμή λογαριασμού ΔΕΗ»
2. Δείτε τον κωδικό στον λογαριασμό σας
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης σας ρωτά:
«Ο κωδικός πληρωμής της οφειλής που θέλετε να πληρώσετε ξεκινά με πρόθεμα RF;»
Δείτε εάν ο λογαριασμός σας έχει κωδικό RF και απαντήστε με «ναι» ή «όχι». Εάν δεν έχει, μπορείτε να πληρώσετε με τον κωδικό πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό σας.
3. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης:
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
Εφόσον εξακριβωθεί η ταυτότητά σας, η συναλλαγή πραγματοποιείται από την αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης.
Εάν η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης δεν μπορεί να επεξεργαστεί τη συναλλαγή που ζητάτε, συνδέεστε αυτόματα με έναν εκπρόσωπό μας, o οποίος εκτελεί τη συναλλαγή σας.
4. Πείτε μας τα στοιχεία της πληρωμής σας
Μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, πείτε μας:
- Τον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα που θέλετε να χρεωθεί για την εκτέλεση της πληρωμής.
- Τον κωδικό πληρωμής ή κωδικό RF που αναγράφεται στον λογαριασμό.
- Το ποσό του λογαριασμού ΔΕΗ που θέλετε να πληρώσετε (π.χ. 35 ευρώ και 50 λεπτά).
- Τον αριθμό φαξ στον οποίο θέλετε να παραλάβετε το παραστατικό της συναλλαγής.
5. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της συναλλαγής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία της πληρωμής είναι σωστά, σας ενημερώνει:
«Η πληρωμή της οφειλής σας καταχωρίστηκε επιτυχώς. Θα θέλατε να σας εξυπηρετήσω σε κάτι άλλο;»
6. Ζητήστε το παραστατικό της συναλλαγής
Εάν θέλετε να παραλάβετε το παραστατικό ταχυδρομικά, πρέπει να συνδεθείτε με έναν εκπρόσωπό μας για να καταχωρίσει το αίτημά σας. Για παράδειγμα, πείτε: «αντίγραφο συναλλαγής»
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για πληρωμή ΔΕΗ μέσω EuroPhone Banking.
1. Πείτε «έμβασμα»
Όταν τηλεφωνείτε στο EuroPhone Banking, σας υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης που σας ρωτά:
«Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;»
Πείτε με καθαρή φωνή τι χρειάζεστε, για παράδειγμα:
«Έμβασμα»
2. Κάντε την ταυτοποίησή σας
Πρέπει να κάνετε ταυτοποίηση μέσω της αυτοματοποιημένης πύλης φωνητικής αναγνώρισης, που σας ενημερώνει:
«Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, θα πρέπει να σας ταυτοποιήσω πριν σας συνδέσω με εκπρόσωπο»
Για την ταυτοποίησή σας, σας ζητάμε να πληκτρολογήσετε ή να πείτε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας σας Eurobank
- 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
Εφόσον εξακριβωθεί η ταυτότητά σας, συνδέεστε με έναν εκπρόσωπο μας για να στείλετε το έμβασμά σας.
3. Πείτε μας τα στοιχεία της συναλλαγής σας
Για να στείλετε το έμβασμά σας, πείτε μας:
- Τον αριθμό του λογαριασμού χρέωσης.
- Τον αριθμό λογαριασμού του παραλήπτη σε μορφή ΙΒΑΝ ή τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας του άλλης τράπεζας.
- Το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη.
- Το ποσό που θέλετε να στείλετε.
- Την επωνυμία της παραλήπτριας τράπεζας
- Τον κωδικό SWIFT – εάν στέλνετε έμβασμα σε τράπεζα του εξωτερικού.
4. Επιβεβαιώστε τα στοιχεία της συναλλαγής
Ο εκπρόσωπός μας ανακεφαλαιώνει και σας ζητά να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της πληρωμής.
Εφόσον συμφωνήσετε ότι τα στοιχεία είναι σωστά, σας ενημερώνει ότι η αποστολή εμβάσματος σε άλλη τράπεζα καταχωρίστηκε επιτυχώς.
5. Ζητήστε το παραστατικό της συναλλαγής
Μπορείτε να ζητήσετε να παραλάβετε το παραστατικό της συναλλαγής µε φαξ ή ταχυδρομικά.
Δείτε αναλυτικά οδηγίες για αποστολή εμβάσματος σε άλλη τράπεζα μέσω EuroPhone Banking.
Εμβάσματα εξωτερικού
Μέσω EuroPhone Banking μπορείτε να στείλετε έμβασμα σε τράπεζα του εξωτερικού σε χώρα που ανήκει στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ), δηλαδή στις 28 χώρες της ΕΕ, τη Νορβηγία, την Ισλανδία και το Λιχτενστάιν.
Εντολές εμβασμάτων εξωτερικού μέσω EuroPhone Banking καταχωρίζονται ανά έμβασμα έως 2.000€.
Ενημερωθείτε για προμήθειες εμβασμάτων από το Τιμολόγιο Τραπεζικών Εργασιών της Eurobank.
Χαμηλότερες χρεώσεις
Οι περισσότερες συναλλαγές που εκτελείτε μέσω EuroPhone Banking έχουν χαμηλότερα έξοδα από τις συναλλαγές σε κατάστημά μας.
Για παράδειγμα, η προμήθεια για πληρωμή λογαριασμού ΔΕΗ μέσω EuroPhone Banking είναι 0,50€, σύμφωνα με το ισχύον Τιμολόγιο Τραπεζικών Εργασιών. Έτσι, μπορείτε να εξοικονομήσετε 0,70€ σε σχέση με πληρωμή λογαριασμού σε κατάστημα.
Μέσω EuroPhone Banking μπορείτε να εξοικονομήσετε από 0,70€ έως 2,50€ σε σχέση με συναλλαγές σε ένα κατάστημά μας.
Δείτε αναλυτικά πώς περιορίζετε τα έξοδά σας μέσω EuroPhone Banking.
Απόρρητο πληροφοριών
Θωρακίζουμε την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας τηρώντας μια αυστηρή διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων σας.
Το EuroPhone Banking PIN σας το γνωρίζετε μόνο εσείς.
Για τις συναλλαγές που απαιτείται το EuroPhone Banking PIN, θα σας ζητήσουμε τυχαία 2 από τα 4 ψηφία του. Ποτέ δεν θα σας ζητήσουμε να μας δώσετε ολόκληρο το EuroPhone Banking PIN σας.
Για τις συναλλαγές και ενημερώσεις που μπορείτε να κάνετε χωρίς EuroPhone Banking PIN, η ταυτοποίησή σας γίνεται συνήθως με την αστυνομική ταυτότητά σας και άλλα στοιχεία που μόνο εσείς γνωρίζετε.
Καταγραφή συνομιλίας
Όταν επικοινωνείτε με το EuroPhone Banking, καταγράφουμε τις μεταξύ μας συνομιλίες και τηρούμε παραστατικό για κάθε συναλλαγή. Εάν αντιληφθείτε οποιαδήποτε ύποπτη συναλλαγή, μπορούμε να αναζητήσουμε το σχετικό παραστατικό.
Δείτε αναλυτικά πώς προστατεύονται οι συναλλαγές σας μέσω EuroPhone Banking.