Εξειδικευμένοι σύμβουλοι
Σε κάθε κατάστημά μας έχουμε εξειδικευμένους συμβούλους. Είναι στη διάθεσή σας για να συζητήσετε ποιες είναι οι ανησυχίες σας και πώς μπορείτε να προχωρήσετε με τη ρύθμιση των οφειλών σας.Εμπιστευτικότητα και ειλικρίνεια
Σας ακούμε προσεκτικά με απόλυτη διακριτικότητα και εχεμύθεια. Κάθε μας συζήτηση παραμένει άκρως εμπιστευτική.
Δεσμευόμαστε να σας βοηθήσουμε στην αποπληρωμή των υποχρεώσεών σας. Σας αντιμετωπίζουμε δίκαια και ειλικρινά και σας προτείνουμε την κατάλληλη λύση που απαντά στις ανάγκες σας.
Μιλήστε μας σήμερα
Για να ρυθμίσετε τις οφειλές σας, εκδηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας.
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε στην ειδική Γραμμή Υποστήριξης Πελατών με Οφειλές:
- 2104847500
Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00
Ο οικογενειακός προϋπολογισμός σας
Για τη δική σας διευκόλυνση, χρησιμοποιήστε αυτό το Υπόδειγμα μηνιαίου προϋπολογισμού. Συμπληρώστε το και φέρτε το μαζί σας όταν θα μιλήσουμε.
Σας προτείνουμε να ενημερώνετε τακτικά τον προϋπολογισμό σας με τα πραγματικά δεδομένα των οικονομικών σας.
Οι προτεραιότητές σας
Εάν τα εισοδήματά σας έχουν μειωθεί, σκεφτείτε από την αρχή και σε νέα βάση τις προτεραιότητές σας. Δώστε προσοχή στις βασικές οικογενειακές ανάγκες και στην αποπληρωμή των οφειλών σας.Μην το αναβάλλετε
Για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος που περνά μπορεί να δημιουργήσει πρόσθετες οφειλές.Αίτημα για ρύθμιση οφειλών
Για να συζητήσουμε τη ρύθμιση των οφειλών σας και να υποβάλετε το αίτημά σας, εκδηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας.
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε στην ειδική Γραμμή Υποστήριξης Πελατών με Οφειλές:
- 2104847500
Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00
Στη συνάντησή μας, προσκομίστε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη ρύθμιση οφειλών.
Αξιολόγηση αιτήματος
Στην αξιολόγηση του αιτήματός σας λαμβάνουμε υπόψη τα εξής:
- Τα οικονομικά και προσωπικά στοιχεία σας.
- Την ευρύτερη σχέση που έχετε με την Eurobank.
- Τις εύλογες δαπάνες διαβίωσής σας.
Η πρότασή μας
Σας προτείνουμε τη βέλτιστη λύση μέσα από μια ευρεία γκάμα ρυθμίσεων που παρέχουμε ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό.
Ενδεικτικές προτάσεις ρύθμισης οφειλών
Διαθέτουμε ένα πλήθος επιλογών για τη ρύθμιση των οφειλών σας. Μία από αυτές τις επιλογές ή ένας συνδυασμός τους μπορεί να είναι η κατάλληλη ρύθμιση για τη δική σας περίπτωση. Εάν η ρύθμιση θα είναι βραχυχρόνια ή μακροχρόνια εξαρτάται από τη δική σας ξεχωριστή περίπτωση.
Δείτε ενδεικτικά κάποιες από τις προτάσεις μας, ανά κατηγορία οφειλής:
- Ρυθμίσεις οφειλών από στεγαστικά δάνεια.
- Ρυθμίσεις οφειλών από πιστωτικές κάρτες.
- Ρυθμίσεις οφειλών από καταναλωτικά δάνεια.
Βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε τη ρύθμιση
Είναι σημαντικό να καταλαβαίνετε πλήρως τη νέα σας ρύθμιση. Γι’ αυτό πριν αποφασίσετε, σας προτείνουμε να ζητήσετε τη γνώμη ενός ανεξάρτητου νομικού ή οικονομικού συμβούλου.
Εάν εσείς ή ο σύμβουλός σας έχετε απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να τις συζητήσουμε μαζί σας.
Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι ορισμένες ρυθμίσεις μειώνουν τη δόση του δανείου σας, αλλά επιβαρύνουν το συνολικό κόστος που θα πληρώσετε σε όλη τη διάρκειά του.
Εάν δεν σας ταιριάζει καμία πρόταση
Κάποιες φορές καμία από τις ρυθμίσεις που προτείνουμε δεν ταιριάζει ή δεν είναι διαθέσιμη για να αντιμετωπίσετε τις δικές σας οικονομικές δυσκολίες. Σε αυτήν την περίπτωση, ελάτε να συζητήσουμε πιο εξειδικευμένες επιλογές.
Θέλουμε να καταλάβουμε την ιδιαιτερότητα της δικής σας περίπτωσης. Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να στηρίξουμε εσάς και την οικογένειά σας.
Για την ταυτοποίησή σας
- Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο σε ισχύ.
Για τα οικονομικά στοιχεία σας
- Εκκαθαριστικό φόρου εισοδήματος (τελευταίου έτους).
- Ειδικά έγγραφα ευπαθών ομάδων, π.χ. κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή βεβαίωση από τον ΟΑΕΔ (για ανέργους).
Κατά περίπτωση, είναι πιθανό να σας ζητήσουμε να προσκομίσετε επιπλέον δικαιολογητικά, όπως Δήλωση ΕΝΦΙΑ και Ε9 με τυχόν μεταγενέστερες μεταβολές για κατόχους ακινήτων, πρόσφατο Ε3 για ελεύθερους επαγγελματίες κ.ά.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον αναθεωρημένο Κώδικα Δεοντολογίας του Ν.4224/2013, είναι σημαντικό οι δανειολήπτες να:
- Είναι διαθέσιμοι για επικοινωνία.
- Ανταποκρίνονται με πνεύμα συνεργασίας και ειλικρίνειας όταν η τράπεζα ζητά στοιχεία για να ολοκληρώσει έγκαιρα και ορθά την αξιολόγηση της οικονομικής κατάστασής τους και να διαμορφώσει την πρότασή της.
Ποιος δανειολήπτης είναι μη συνεργάσιμος
Όπως ορίζει ο αναθεωρημένος Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013, μη συνεργάσιμος με την τράπεζα χαρακτηρίζεται ένας δανειολήπτης όταν:
- Δεν παρέχει πλήρη και επικαιροποιημένα στοιχεία επικοινωνίας.
- Δεν ανταποκρίνεται με ειλικρίνεια και σαφήνεια σε κλήσεις και επιστολές της τράπεζας.
- Δεν συναινεί στην προσπάθεια εξεύρεσης αμοιβαία επωφελούς λύσης με την τράπεζα.
Νομικές και οικονομικές συνέπειες
Εάν ένας δανειολήπτης χαρακτηριστεί μη συνεργάσιμος, αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις. Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας, η αδυναμία της τράπεζας να επικοινωνήσει και κατά συνέπεια να προτείνει οποιαδήποτε λύση ρύθμισης στον μη συνεργάσιμο δανειολήπτη έχει νομικές και οικονομικές συνέπειες, που περιλαμβάνουν:
- Επιβάρυνση με πρόσθετα έξοδα και τόκους.
- Έναρξη νομικών/δικαστικών ενεργειών για την είσπραξη της οφειλής.
- Ρευστοποίηση περιουσιακών στοιχείων που έχουν δοθεί ως εξασφάλιση από τον δανειολήπτη ή τρίτους ενεχόμενους στη σύμβαση. Όλοι όσοι ενέχονται στη σύμβαση του δανείου παραμένουν υπόχρεοι προς την τράπεζα για το τυχόν υπόλοιπο της οφειλής μετά τη ρευστοποίηση του ακινήτου.
- Πιθανός αποκλεισμός από ειδικές ευεργετικές διατάξεις της νομοθεσίας (όπως του Ν.3869/2010).
Ο Οδηγός διευθέτησης οφειλών εξηγεί με απλά λόγια τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν για να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες αποπληρωμής των οφειλών σας.
Διαβάστε ποια είναι η διαδικασία ρύθμισης και ενδεικτικές προτάσεις ρύθμισης οφειλών από στεγαστικά δάνεια, πιστωτικές κάρτες και καταναλωτικά δάνεια.
Μεσολαβητής Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών
Ο Μεσολαβητής Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών είναι ανεξάρτητος θεσμός που λειτουργεί αμερόληπτα και με διαφανείς διαδικασίες. Πρωταρχικός του σκοπός είναι να εξετάζει τις διαφορές των συναλλασσόμενων και να επιδιώκει τη φιλική διευθέτησή τους.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών:
Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα
ΤΘ 9166, 10032 Αθήνα
Τηλ: 2103376700
Φαξ: 2103238821
email: info@hobis.gr
www.hobis.gr
Διαμεσολάβηση
O διαμεσολαβητής είναι ένας ανεξάρτητος μεσολαβητής με ειδική κατάρτιση. Είναι διαπιστευμένος από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Βοηθά τα συμβαλλόμενα μέρη στην επίτευξη μιας αμοιβαία ικανοποιητικής συμφωνίας.
Ο διαμεσολαβητής δεν εκδίδει απόφαση και δεν επιβάλλει λύση. Ο ρόλος του είναι να βοηθήσει τις διαπραγματεύσεις μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών ώστε να καταλήξουν σε αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία.
Αναζητήστε διαπιστευμένο διαμεσολαβητή ή στείλτε email: diamesolavisi@justice.gov.gr
Συνήγορος του Καταναλωτή
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι μια ανεξάρτητη αρχή που συστήθηκε με τον Ν.3297/2004 και εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Λειτουργεί ως εξωδικαστικό όργανο συναινετικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι επίσης συμβουλευτικός θεσμός στο πλευρό της πολιτείας για την επίλυση προβλημάτων που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του. Στην εποπτεία του υπάγονται και οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού που εδρεύουν στις κατά τόπους νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις της χώρας.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Συνήγορο του Καταναλωτή:
Λεωφ. Αλεξάνδρας 144
11471 Αθήνα
Τηλ: 2106460862, 2106460814, 2106460612, 2106460734, 2106460458
Φαξ: 2106460414
email: grammateia@synigoroskatanaloti.gr
www.synigoroskatanaloti.gr
Δείτε τι σημαίνουν βασικοί όροι που χρησιμοποιούνται συχνά στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών:
Ληξιπρόθεσμη οφειλή
Το χρηματικό ποσό που έπρεπε να έχει καταβληθεί στον Δανειστή σε συγκεκριμένη ημερομηνία.
Επιτόκιο υπερημερίας
Το Επιτόκιο με το οποίο υπολογίζονται οι τόκοι επί ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Το Επιτόκιο υπερημερίας είναι μεγαλύτερο από το συμβατικό επιτόκιο. Το τελικό ποσό επιβάρυνσης εξαρτάται από το χρονικό διάστημα καθυστέρησης της οφειλής.
Καταγγελία δανείου
Καταγγελία με την οποία λύεται η Σύμβαση Δανείου και η τράπεζα έχει το συμβατικό δικαίωμα να αξιώσει την άμεση πληρωμή ολόκληρου του οφειλόμενου κεφαλαίου, καθώς και των οφειλόμενων τόκων, επιβαρύνσεων και εξόδων μέχρι την ολοσχερή εξόφλησή τους.
Περισσότεροι χρήσιμοι όροι για τη ρύθμιση οφειλών.
Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Ν.4224/2013 θεσπίζει τις αρχές συνεργασίας μεταξύ των δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες και της τράπεζας για τη ρύθμιση οφειλών. Διαβάστε:
- Ποιες διαδικασίες και χρονοδιαγράμματα προβλέπονται για την αναζήτηση λύσεων και τη διευθέτηση οφειλών των δανειοληπτών.
- Πώς υιοθετούνται βέλτιστες πρακτικές για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, την αμοιβαία δέσμευση και την απαραίτητη ανταλλαγή πληροφοριών.