Μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς e-Banking online από το κινητό σας. Αρκεί να έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο όνομά σας και να έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank.
Κατεβάστε δωρεάν την επίσημη εφαρμογή
Αποκτήστε το Eurobank Mobile App στο κινητό σας:
Για κινητά με λειτουργικό σύστημα iOS 14+ ή Android 7+.
Οι κωδικοί e-Banking σας (Username και Password) πρέπει να είναι ενεργοί. Αυτό σημαίνει ότι έχετε ήδη συνδεθεί στο e-Banking τουλάχιστον μία φορά.
Μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς e-Banking online από το κινητό σας. Αρκεί να έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο όνομά σας και να έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να αποκτήσετε online τους κωδικούς σύνδεσής σας, τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για είσοδο στα ηλεκτρονικά κανάλια της Eurobank, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00, στο 2109555710.
Μόλις συμπληρώσετε τους κωδικούς e-Banking σας, πρέπει να αποδεχτείτε τους Όρους Χρήσης, για να συνεχίσετε.
Επιλογή αριθμού κινητού
Εφόσον έχετε ήδη δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας στην Eurobank, αυτός εμφανίζεται αυτόματα στην οθόνη σας.
Εάν έχετε δηλώσει παραπάνω από έναν αριθμό, εμφανίζονται όλοι σε λίστα και επιλέγετε αυτόν που θέλετε να συνδεθεί με την εφαρμογή.
Σε περίπτωση που δεν έχετε δηλώσει αριθμό κινητού ή ο αριθμός που εμφανίζεται δεν είναι ο σωστός, πρέπει να επισκεφτείτε ένα κατάστημά μας με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Δείτε τι δικαιολογητικά χρειάζεστε για να δηλώσετε αριθμό κινητού.
Εάν δεν μπορείτε να δηλώσετε σωστό αριθμό κινητού εκείνη τη στιγμή, μπορείτε να επιλέξετε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Ωστόσο, δεν θα μπορείτε να εκτελέσετε κάποιες συναλλαγές.
Συμπλήρωση Κωδικού μιας Χρήσης
Επιλέγετε ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΩΔΙΚΟΥ για να λάβετε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) στον αριθμό κινητού που επιλέξατε. Με αυτόν ταυτοποιείτε τη συσκευή σας και προχωράτε στο επόμενο βήμα.
Με το 4-ψήφιο PIN έχετε πλέον πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες της εφαρμογής από το κινητό σας. Δεν χρειάζεται να πληκτρολογείτε κάθε φορά τους κωδικούς e-Banking, που είναι πιο σύνθετοι.
Για τη δική σας ασφάλεια, σας συνιστούμε το 4-ψήφιο PIN να μην είναι συνεχόμενοι ή επαναλαμβανόμενοι αριθμοί (1111, 1234 κ.λπ.), ούτε η ημερομηνία γέννησής σας.
Το 4-ψήφιο PIN δεν αλλάζει εάν αλλάξετε το Username ή το Password σας για το e-Banking.
Δείτε μερικές ακόμα συμβουλές για να χρησιμοποιείτε τα PIN σας με ασφάλεια.
Με τις τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης, μπορείτε να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App χωρίς το 4-ψήφιο PIN:
- Με αναγνώριση προσώπου, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Face ID στη συσκευή σας.
- Mόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Touch ID στη συσκευή σας.
Ταυτοποίηση συσκευής για τις συναλλαγές σας
Για να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές μέσα από το Eurobank Mobile App, πρέπει να ταυτοποιήσετε τη συσκευή που το έχετε εγκαταστήσει.
Επιλέγετε: Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας
Θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε την αποστολή Κωδικών μιας Χρήσης (OTP):
- Επιλέγετε τον αριθμό κινητού στον οποίο θέλετε να λαμβάνετε Κωδικούς μιας Χρήσης (OTP).
- Πατάτε ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΩΔΙΚΟΥ.
- Συμπληρώνετε τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε με SMS στο κινητό σας.
Στη συνέχεια, ενεργοποιείτε την Ταυτοποίηση Συσκευής μέσα από την ίδια ενότητα.
Για τις συναλλαγές σας μπορείτε να χρησιμοποιείτε μόνο μία ταυτοποιημένη συσκευή.
Ο προεπιλεγμένος λογαριασμός σας
Ορίστε έναν από τους λογαριασμούς σας ως προεπιλεγμένο λογαριασμό χρέωσης για τις συναλλαγές σας. Κάθε φορά που κάνετε μια συναλλαγή, τα στοιχεία του προεπιλεγμένου λογαριασμού φορτώνονται αυτόματα.