Πώς υπογράφω τη σύμβαση της άυλης πιστωτικής κάρτας μου;
Εφόσον η αίτησή σας εγκριθεί, θα χρειαστεί να υπογράψετε τη σύμβαση της πιστωτικής κάρτας ηλεκτρονικά, με τη χρήση εγκεκριμένης ηλεκτρονικής υπογραφής.
Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αίτησής σας εάν επιλέξετε:
Προϊόντα & Υπηρεσίες > Κατάσταση Αιτημάτων, από το e-Banking:
Προϊόντα & Προσφορές > Κατάσταση Αιτημάτων, από το Eurobank Mobile App
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, χρειάζεται η έκδοση εγκεκριμένου πιστοποιητικού ηλεκτρονικής υπογραφής μίας χρήσης.
Λαμβάνετε το πιστοποιητικό από εγκεκριμένο πάροχο που συνεργάζεται με την Eurobank χωρίς καμία επιβάρυνση, έπειτα από σχετικό αίτημα που υποβάλλετε κατά τη διαδικασία υπογραφής της σύμβασης.
Μπορώ να αλλάξω το PIN της άυλης πιστωτικής κάρτας Virtual Credit Eurobank Mastercard ή Visa;
Μπορείτε να αλλάξετε το PIN της άυλης πιστωτικής κάρτας Virtual Credit Eurobank Mastercard ή Visa, αλλά δεν μπορείτε να ορίσετε ένα της επιλογής σας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να το αλλάξετε, θα χρειαστεί να κάνετε επανέκδοση PIN.
Κι αν ξεχάσω το PIN της κάρτας μου, τι μπορώ να κάνω;
Εάν ξεχάσετε το PIN της πιστωτικής κάρτας σας, μπορείτε να το δείτε οποιαδήποτε στιγμή μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App.
Από το e-Banking σας:
- Επιλέγετε: Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών
- Επιλέγετε την κάρτα που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια: Προβολή PIN
- Ακολουθείτε τις οδηγίες που σας δίνονται.
Εναλλακτικά, επιλέγετε από την αρχική οθόνη την κάρτα που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια:
Έπειτα, ακολουθείτε τις οδηγίες για να δείτε το PΙΝ της πιστωτικής κάρτας σας.
Μέσα από το Eurobank Mobile App:
- Επιλέγετε: Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών
- Επιλέγετε την κάρτα που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια: Εμφάνιση στοιχείων κάρτας
- Βλέπετε τα στοιχεία της κάρτας σας. Στο πεδίο Προβολή PIN, επιλέγετε: Προβολή
Εναλλακτικά, επιλέγετε από την αρχική οθόνη την κάρτα που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια:
- Εμφάνιση στοιχείων, όπου βλέπετε τα στοιχεία κάρτας σας.
- Στο πεδίο Προβολή PIN, επιλέγετε: Προβολή
Κι αν χαθεί ή κλαπεί το κινητό που έχω μέσα την κάρτα μου;
Εάν χάσετε ή σας κλέψουν το κινητό σας, ακολουθήστε τις οδηγίες της υπηρεσίας:
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε στην αποκλειστική γραμμή εξυπηρέτησης EuroPhone Banking στο 2109555000.
Πώς ενημερώνομαι για τις κινήσεις της κάρτας μου και τα ευρώ €πιστροφή;
Για τις κινήσεις της άυλης πιστωτικής κάρτας σας, μπορείτε να ενημερώνεστε:
- Από την υπηρεσία e-Statements στο e-Banking σας, μέσα από την οποία έχετε πρόσβαση στα αντίγραφα της κίνησης των καρτών σας όποια στιγμή θέλετε.
- Από το κινητό ή το tablet σας μέσα από το Eurobank Mobile App.
- Από τον υπολογιστή σας μέσα από το e-Banking.
- Τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.
Για τα ευρώ €πιστροφή που έχετε συγκεντρώσει με την άυλη πιστωτική κάρτα σας, ενημερώνεστε από το €πιστροφή app.
Εντοπίζετε στον χάρτη σε ποιες επιχειρήσεις μπορείτε να εξαργυρώσετε τα ευρώ σας, πληρώνοντας με την πιστωτική κάρτα σας.
Ενημερωθείτε αναλυτικά για το €πιστροφή app.