Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Personal Banking
Ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπός μας είναι πάντα στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Τηλεφωνήστε οποιαδήποτε στιγμή στην αποκλειστική γραμμή εξυπηρέτησης EuroPhone Personal Banking και πραγματοποιήστε τις συναλλαγές σας χωρίς να περιμένετε στο τηλέφωνο.
Οι συναλλαγές σας
Τηλεφωνικά μπορείτε να κάνετε πληρωμές και μεταφορές χρημάτων.
Για ορισμένα αιτήματά σας χρειάζεται το EuroPhone Banking PIN σας, π.χ. για εγχρήματες συναλλαγές, ρυθμίσεις ασφαλείας ή έκδοση μπλοκ επιταγών.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας
Παρακολουθείτε το υπόλοιπο και τις κινήσεις των λογαριασμών, των καρτών και άλλων προϊόντων σας.
Κάνετε αίτηση για να αποκτήσετε ασφαλιστικά προγράμματα ή μπλοκ επιταγών.
Σας καθοδηγούμε βήμα-βήμα για να κάνετε online αίτηση για νέα προϊόντα, π.χ. κάρτα, λογαριασμό ή προθεσμιακή κατάθεση.
Οι ρυθμίσεις ασφαλείας σας
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Personal Banking για όλα τα θέματα ασφαλείας σας:
- Εάν χάσατε ή σας έκλεψαν την κάρτα σας για να την ακυρώσουμε.
- Εάν χάσατε ή ξεχάσατε το PIN της κάρτας σας για να εκδώσουμε νέο PIN.
- Εάν υποψιάζεστε ότι έχουν υποκλέψει τους κωδικούς e-Banking σας για να προχωρήσουμε σε φραγή και δέσμευση του λογαριασμού σας με e-Banking και Eurobank Mobile App.
- Εάν θέλετε να αλλάξετε το PΙΝ σας για το EuroPhone Personal Banking.
- Εάν θέλετε βοήθεια για να ανακτήσετε τους κωδικούς σύνδεσής σας στο e-Banking και το Eurobank Mobile App.
Ένας εκπρόσωπός μας είναι πάντα στη διάθεσή σας
Ένας εκπρόσωπός μας είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Τηλεφωνήστε στο 2109555111.
Δείτε αναλυτικά όλα όσα μπορείτε να κάνετε μέσω EuroPhone Banking: