Θεωρείτε ότι οι ηλεκτρονικές απάτες δεν θα συμβούν σε εσάς; Όσο προσεκτικοί κι αν είστε, είναι πιθανόν να βρεθείτε εκτεθειμένοι. Με 30€ τον χρόνο αποκτάτε την ασφάλεια My Cyber Protection της Eurolife FFH ΑΕΓΑ και προστατεύετε τις online συναλλαγές σας. Αποζημιώνεστε για online πληρωμές που έγιναν χωρίς την έγκρισή σας και για αγορές από e-shop που δεν σας παραδόθηκαν ποτέ. Έχετε υποστήριξη εάν κάποιος αποκτήσει παράνομα πρόσβαση στο email ή τους λογαριασμούς σας στα social media.
Συνδυάστε το My Cyber Protection με άλλα ασφαλιστικά προϊόντα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα EurolifeSYN+ και ωφεληθείτε διπλά. Αποκτάτε περισσότερη προστασία και έχετε έκπτωση στο 2ο και σε κάθε επιπλέον συμβόλαιο που αγοράζετε.
Η ασφάλεια My Cyber Protection είναι προϊόν της ασφαλιστικής εταιρείας Eurolife FFH ΑΕΓΑ και προσφέρεται με τη διαμεσολάβηση της Eurobank.
Προστατέψτε τις online συναλλαγές σας με My Cyber Protection
Επιλέξτε με ποιον τρόπο σάς εξυπηρετεί:
My Cyber Protection με e-Banking
- Συνδέεστε στο e-Banking σας > Προϊόντα & Υπηρεσίες > Ασφαλιστικά > My Cyber Protection
- Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας.
- Επιλέγετε τρόπο πληρωμής.
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, λαμβάνετε αμέσως με email το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ.
My Cyber Protection στο Eurobank Mobile App
- Συνδέεστε στο Eurobank Mobile App > Προϊόντα & Υπηρεσίες > My Cyber Protection.
- Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας.
- Επιλέγετε τρόπο πληρωμής.
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, λαμβάνετε αμέσως με email το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ.
Εάν θέλετε βοήθεια με την online αίτησή σας, τηλεφωνήστε στο 2109555455, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00.
My Cyber Protection τηλεφωνικά
Για να αποκτήσετε ασφάλεια My Cyber Protection γρήγορα και απλά, τηλεφωνήστε 24 ώρες το 24ωρο στο:
- 2109555000
Για να ολοκληρωθεί η αίτησή σας τηλεφωνικά:
- Υποβάλλετε την αίτησή σας για My Cyber Protection με τη βοήθεια πιστοποιημένου εκπροσώπου μας.
- Κάνετε την πρώτη πληρωμή των ασφαλίστρων σας και ορίζετε πάγια εντολή για τις επόμενες.
- Λαμβάνετε το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ στο email σας.
My Cyber Protection σε κατάστημα
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που θέλετε. Σας εξυπηρετούμε αμέσως:
- Υποβάλλετε αίτηση ασφάλισης για My Cyber Protection στον πιστοποιημένο εκπρόσωπό μας στο κατάστημα και την υπογράφετε.
- Κάνετε την πρώτη πληρωμή των ασφαλίστρων σας και ορίζετε πάγια εντολή για τις επόμενες.
Μετά την καταβολή των ασφαλίστρων σας, ενεργοποιείται η ασφάλειά σας. Λαμβάνετε το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ στο email σας.
Το «My Cyber Protection» είναι ασφαλιστικό προϊόν της ασφαλιστικής εταιρείας «Eurolife FFH Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων» (με Αρ. Γ.Ε.Μ.Η. 121637360000).
Διανέμεται με τη διαμεσολάβηση της Τράπεζας Eurobank Ανώνυμης Εταιρείας (με Αρ. Γ.Ε.Μ.Η. 154558160000) και διατίθεται και μέσω του δικτυακού της τόπου.
Σε ποιους απευθύνεται («αγορά στόχος/target market» του προϊόντος)
Το «My Cyber Protection» απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα:
- Που διαμένουν στην Ελλάδα και είναι άνω των 18 ετών.
- Κατόχους χρεωστικών/πιστωτικών καρτών.
- Χρήστες web-banking.
- Χρήστες που κάνουν μεγάλο ποσοστό των αγορών τους online.
- Χρήστες που κάνουν πολλές οικονομικές συναλλαγές στο διαδίκτυο.
- Κυρίως μεσαίου εισοδήματος.
Πώς ενεργεί η Eurobank
Η Τράπεζα Eurobank Α.Ε. έχει και την ιδιότητα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, και συγκεκριμένα του ασφαλιστικού πράκτορα.
Ενεργεί σύμφωνα με όσα ορίζει το πλαίσιο που διέπει τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων (Ν.4583/2018 για την ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της οδηγίας 2016/97/ΕΕ σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς και κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμός (ΕΕ) 2017/2358 της Επιτροπής της 21ης Σεπτεμβρίου 2017 για τις απαιτήσεις εποπτείας και διακυβέρνησης ασφαλιστικών προϊόντων).
Για ποιες συναλλαγές αποζημιώνεστε
Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς αποζημιώνει για online πληρωμές που πραγματοποιούνται χωρίς την έγκρισή σας:
- Από το e-banking σας
- Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας
- Με ψηφιακό πορτοφόλι (π.χ. Google Pay, Apple Pay κ.ά.)
Σας καλύπτει εάν κάποιος αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού ή της κάρτας σας, όπως:
- Εάν τα συμπληρώσετε σε πλαστό διαδικτυακό τόπο (phishing ή pharming).
- Εάν δεχτείτε επίθεση από κακόβουλο λογισμικό (π.χ. keystroke loggers για καταγραφή των χαρακτήρων που πληκτρολογείτε στον υπολογιστή σας, trojan horse κ.ά.).
Οι καλύψεις σας
Για τις online πληρωμές η ασφάλεια My Cyber Protection σάς εξασφαλίζει:
- Έως 2.000€ αποζημίωση τον χρόνο
- Τεχνική υποστήριξη από επιλεγμένο συνεργάτη της Eurolife FFH ΑΕΓΑ – ώστε να προσδιορίσετε την αιτία του περιστατικού και να την διορθώσετε (εάν είναι εφικτό).
Αρκεί να έχετε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία του λογαριασμού σας (π.χ. εγκατάσταση και ενημέρωση λογισμικού προστασίας, μη κοινοποίηση των κωδικών σύνδεσής σας).
Απαραίτητες προϋποθέσεις
Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς καλύπτει εάν διαπιστώσετε απώλεια χρημάτων όσο είναι σε ισχύ το ασφαλιστήριό σας. Αρκεί:
- Να έχετε ενημερώσει μέσα σε 24 ώρες (από τη στιγμή που το διαπιστώσετε) την τράπεζά σας ή/και τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών για τη μεταφορά χρημάτων χωρίς την έγκρισή σας από τον λογαριασμό σας και να έχετε ζητήσει να γίνουν ενέργειες για τον περιορισμό της απώλειας.
- Να έχετε ζητήσει αποζημίωση για την απώλεια χρημάτων από την τράπεζά σας ή/και τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών και να έχετε λάβει αρνητική απάντηση ή μόνο μέρος της αποζημίωσης.
- Να έχετε εκχωρήσει στην Eurolife FFH ΑΕΓΑ την αξίωση εναντίον της τράπεζάς σας ή/και του παρόχου υπηρεσιών πληρωμών και όποιου προσώπου έχει επωφεληθεί παράνομα από το περιστατικό.
- Να μην είχατε κοινοποιήσει σε άλλα πρόσωπα τους κωδικούς σύνδεσης με τον λογαριασμό στον οποίο είχατε διαπιστώσει απώλεια χρημάτων. Αυτό δεν ισχύει εάν κάποιος αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία σας σε περιπτώσεις phishing, pharming, social engineering ή επίθεσης από κακόβουλο λογισμικό.
- Να έχετε υποβάλει έγγραφη αναφορά στις αρμόδιες αρχές και να έχετε προσκομίσει στην Eurolife FFH ΑΕΓΑ τα απαραίτητα δικαιολογητικά που να το αποδεικνύουν (π.χ. σχετική βεβαίωση κατάθεσης μήνυσης κατά αγνώστου στις αρμόδιες αστυνομικές αρχές).
Πότε δεν καλύπτεστε
Η ασφάλεια My Cyber Protection δεν σας καλύπτει για χρηματικές απώλειες:
- Από online αγορές και πωλήσεις που έχετε πραγματοποιήσει εσείς.
- Από συναλλαγές που δεν πραγματοποιούνται online.
- Από τη συμμετοχή σας σε online παιχνίδια ή στοιχηματισμό ή σε σχέση με εικονικά νομίσματα.
- Σε λογαριασμούς που έχετε ανοίξει σε τράπεζες εκτός Ελλάδας.
- Σε χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες που έχουν εκδώσει τράπεζες εκτός Ελλάδας.
Επιπλέον, δεν αποζημιώνεστε για:
- Χρηματική απώλεια ή ζημία που έχετε προκαλέσει με πρόθεση ή με σκοπό την εξαπάτηση.
- Διαφυγόντα κέρδη, τόκους, δικαστικά έξοδα κ.ά.
Δείτε πώς να κάνετε με ασφάλεια τις online συναλλαγές σας στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank.
Για ποιες περιπτώσεις αποζημιώνεστε
Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς καλύπτει για αγορές που κάνετε online από οποιοδήποτε e-shop σε όλον τον κόσμο, σε περιπτώσεις όπως:
- Μη παράδοση της παραγγελίας μέσα σε 4 εβδομάδες από την ημερομηνία που έχετε συμφωνήσει με τον πωλητή ή που αναμένεται εύλογα τη στιγμή της αγοράς.
- Παράδοση μέρους της παραγγελίας σας.
- Παράδοση διαφορετικών προϊόντων από αυτά που έχετε αγοράσει online.
- Παράδοση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν ήδη ουσιώδεις υλικές ζημιές κατά τον χρόνο της παράδοσής τους.
Η αποζημίωσή σας
Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς καλύπτει με αποζημίωση έως και 2.000€ το χρόνο (με 50€ απαλλαγή για κάθε αγορά). Η αποζημίωση:
- Καλύπτει το ποσό που έχετε καταβάλει για να αγοράσετε τα προϊόντα που δεν έχετε παραλάβει ή έχουν ουσιώδεις υλικές ζημιές.
- Συμπεριλαμβάνει τα έξοδα αποστολής.
Η αποζημίωση δεν καλύπτει φόρους και δασμούς.
Απαραίτητες προϋποθέσεις
Για να λάβετε αποζημίωση για τις αγορές σας με την ασφάλεια My Cyber Protection, χρειάζεται:
- Να έχετε κάνει online την αγορά σας στη διάρκεια του ασφαλιστηρίου σας.
- Να έχετε εξοφλήσει όλο το ποσό της αγοράς (όχι με δόσεις).
- Να μπορείτε να αποδείξετε ότι διεκδικήσατε την αποκατάσταση της ζημιάς από τον πωλητή.
- Να διαθέτετε το ελαττωματικό προϊόν που σας παραδόθηκε ή αποδεικτικά στοιχεία (π.χ. φωτογραφίες του προϊόντος).
Για ποιες αγορές δεν καλύπτεστε
Η ασφάλεια My Cyber Protection δεν σας καλύπτει για όλες τις αγορές που κάνετε online, όπως για:
- Υπηρεσίες (π.χ. από τηλεπικοινωνιακούς παρόχους).
- Αγαθά που είχαν ήδη υλικές ζημιές όταν τα αγοράσατε ή που εύλογα θα περίμενε κανείς να είναι πλαστά ή προϊόντα απομίμησης τη στιγμή της αγοράς.
- Όπλα και αγαθά που αποκτήσατε ή είναι παράνομα, φάρμακα, ακίνητα, ευπαθή προϊόντα, φυτά, ζώα, άδειες λογισμικού ή πνευματικά δικαιώματα, προϊόντα μέσα από το dark web ή/και με τη χρήση λογισμικών ειδικής πρόσβασης.
Επιπλέον, δεν αποζημιώνεστε για:
- Συμβάσεις που έχουν σχέση με στοιχηματισμό ή άλλα τυχερά παιχνίδια.
- Διαφυγόντα κέρδη / τόκους / νομικά έξοδα.
- Κατάσχεση, κράτηση, καταστροφή από τελωνεία, αστυνομία ή άλλες κυβερνητικές αρχές.
Για ποιες περιπτώσεις σάς καλύπτει
Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς καλύπτει σε περιπτώσεις κλοπής της ψηφιακής ταυτότητάς σας, δηλαδή εάν κάποιος παράνομα ή/και χωρίς την έγκρισή σας:
- Αποκτήσει πρόσβαση στο email, στους λογαριασμούς σας στα social media, σε προσωπικά ή οικονομικά στοιχεία σας κ.ά.
- Κάνει ενέργειες εκ μέρους σας από το email ή τους λογαριασμούς σας στα social media – π.χ. εάν δημοσιεύσει πληροφορίες που έχει υποκλέψει από εσάς, εάν συνομιλήσει από λογαριασμό σας σαν να είναι ο νόμιμος χρήστης κ.ά.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να έχετε τεχνική και νομική υποστήριξη σε περίπτωση κλοπής ψηφιακής ταυτότητας, είναι να μας αναφέρετε την κλοπή της ψηφιακής ταυτότητάς σας το συντομότερο δυνατό.
Η τεχνική υποστήριξή σας
Με την ασφάλεια My Cyber Protection έχετε εξειδικευμένη στήριξη από επιλεγμένο συνεργάτη της Eurolife FFH ΑΕΓΑ που σας βοηθά να:
- Ανακτήσετε το email ή τους λογαριασμούς σας στα social media που επηρεάστηκαν.
- Αλλάξετε κωδικούς σύνδεσης σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές.
Επιπλέον, εντοπίζει την αιτία που οδήγησε στην παράνομη πρόσβαση στο email ή τους λογαριασμούς σας στα social media και ελέγχει εάν τα στοιχεία τους έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο.
Για την τεχνική υποστήριξή σας η ασφάλεια My Cyber Protection δεν σας παρέχει χρηματική αποζημίωση.
Η νομική προστασία σας
Με έως 500€ για το σύνολο των περιστατικών ανά ασφαλιστική περίοδο η ασφάλεια My Cyber Protecion καλύπτει την αμοιβή του δικηγόρου που χρειάζεστε για:
- Σύνταξη καταγγελίας ή αναφοράς στις αρμόδιες αρχές – π.χ. στον Συνήγορο του Καταναλωτή, στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα κ.ά..
- Νομικές συμβουλές – π.χ. για τη σύνταξη αναφορών, για τη δυνατότητα άσκησης αγωγής κατά του προσώπου που διέπραξε την κλοπή της ψηφιακής ταυτότητάς σας κ.ά.
- Άσκηση των νόμιμων δικαιωμάτων σας – π.χ. του δικαιώματος στη λήθη για προσωπικά δεδομένα που έχουν δημοσιοποιηθεί (ή δημοσιευθεί σε μηχανές αναζήτησης) λόγω της κλοπής της ψηφιακής ταυτότητάς σας.
- Εξωδικαστικές νομικές ενέργειες – π.χ. για την κατάργηση δημοσιεύσεων στα social media που έχει κάνει κάποιος άλλος με τα στοιχεία του λογαριασμού σας κ.ά.
- Επικοινωνία με τον πάροχο της ψηφιακής ταυτότητας – για την αποκατάσταση της πρόσβασης σας στην ψηφιακή ταυτότητά σας.
Για τη νομική προστασία σας με την κάλυψη της ασφάλειας My Cyber Protection, μπορείτε να επιλέξετε δικηγόρο εταιρείας που συνεργάζεται με την Eurolife FFH ΑΕΓΑ ή οποιονδήποτε άλλο δικηγόρο.
Δεν καλύπτονται έξοδα για παράβολα και παράσταση δικηγόρου.
Αποκτάτε ασφάλεια My Cyber Protection σε 3 απλά βήματα, μέσα από το e-Banking, το Eurobank Mobile App, τηλεφωνικά ή σε ένα κατάστημα.
Μέσα από το e-Banking
Στην αρχική σελίδα επιλέγετε ΠΡΟΪΌΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ > Ασφαλιστικά > My Cyber Protection και ακολουθείτε τα βήματα:
1. Ενημερώνεστε για την ασφάλισή σας
Μπορείτε να δείτε το Έγγραφο πληροφοριών για το ασφαλιστικό προϊόν.
Για να προχωρήσετε, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας.
2. Ελέγχετε τα προσωπικά στοιχεία σας και επιλέγετε τρόπο πληρωμής
Εμφανίζονται ήδη συμπληρωμένα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει στην Eurobank: όνομα, επώνυμο, email, ΑΦΜ, κινητό, αριθμός ταυτότητας κ.λπ. Επιβεβαιώνετε ότι είναι ορθά.
Εάν κάποιο στοιχείο σας δεν ισχύει πλέον, μπορείτε να το επικαιροποιήσετε μέσα από το e-Banking με eGov KYC ή ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων.
Εσείς επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής. Ορίζετε πάγια εντολή στον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα που θέλετε να χρεωθεί.
3. Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας και ολοκληρώνετε την αγορά
Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία ασφάλισής και πληρωμής.
Εφόσον είναι όλα σωστά, επιλέγετε ΠΛΗΡΩΜΗ για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, λαμβάνετε αμέσως με email το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ.
Μέσα από το Eurobank Mobile App
Στην αρχική οθόνη επιλέγετε Προϊόντα & Υπηρεσίες > My Cyber Protection και ακολουθείτε τα βήματα.
Πριν επιλέξετε ΕΝΑΡΞΗ ΑΙΤΗΣΗΣ επιβεβαιώνετε ότι έχετε ενημερωθεί για την ασφάλεια My Cyber Protection και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας.
1. Ελέγχετε τα προσωπικά στοιχεία σας
Εμφανίζονται ήδη συμπληρωμένα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει στην Eurobank: όνομα, επώνυμο, email, ΑΦΜ, κινητό, αριθμός ταυτότητας κ.λπ. Επιβεβαιώνετε ότι είναι ορθά.
Εάν κάποιο στοιχείο σας δεν ισχύει πλέον, μπορείτε να το επικαιροποιήσετε μέσα από το e-Banking με eGov KYC ή ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων.
2. Επιλέγετε τρόπο πληρωμής
Ορίζετε πάγια εντολή στον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα που θέλετε να χρεωθεί.
3. Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας και ολοκληρώνετε την αγορά
Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία ασφάλισής και πληρωμής.
Εφόσον είναι όλα σωστά, επιλέγετε ΠΛΗΡΩΜΗ για ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, λαμβάνετε αμέσως με email το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ.
Μέσω Europhone Banking
Τηλεφωνείτε στο 2109555000 οποιαδήποτε στιγμή όλο το 24ωρο.
Ο πιστοποιημένος εκπρόσωπός μας σας βοηθάει να υποβάλετε τηλεφωνικά την αίτησή σας.
Κάνετε την πρώτη πληρωμή των ασφαλίστρων σας και ορίζετε πάγια εντολή στον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα σας Eurobank για τις επόμενες.
Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, λαμβάνετε αμέσως με email το ασφαλιστήριό σας από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ.
Σε ένα κατάστημά μας
Στο κατάστημα σας δίνουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για την ασφάλεια My Cyber Protection. Ο εκπρόσωπός μας σας βοηθά να συμπληρώσετε την αίτησή σας.
Με την αίτησή σας ορίζετε πάγια εντολή για όσα χρόνια θέλετε στον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα σας Eurobank που θέλετε να χρεώνεται αυτόματα με τα ασφάλιστρά σας (30€ τον χρόνο).
Εάν δεν είστε πελάτης της Eurobank, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να ανοίξετε λογαριασμό:
- Προσωπικά και επαγγελματικά στοιχεία
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Φορολογικά στοιχεία
Εάν είστε πελάτης της Eurobank, είναι πιθανόν τα δικαιολογητικά που έχουμε στο αρχείο μας για τα στοιχεία σας (προσωπικά στοιχεία, διεύθυνση, ΑΦΜ, εισόδημα, επάγγελμα) να μην είναι επικαιροποιημένα.
Σε αυτήν την περίπτωση, στο κατάστημά μας σας ζητάμε δικαιολογητικά για να επικαιροποιήσουμε τα στοιχεία σας.
Με την υπογραφή της αίτησής σας καταβάλλετε τα ασφάλιστρά σας για τον πρώτο χρόνο της ασφάλειας My Cyber Protection:
- 30€ για όλες τις καλύψεις της ασφάλειας
- Με χρέωση του λογαριασμού σας
Μετά την καταβολή των ασφαλίστρων σας, ενεργοποιείται η ασφάλειά σας. Λαμβάνετε το ασφαλιστήριό σας με email που σας στέλνει η Eurolife FFH ΑΕΓΑ.
Ανανέωση της ασφάλειάς σας
Μετά τον πρώτο χρόνο η ασφάλειά σας ανανεώνεται αυτόματα για όσο διάστημα έχετε ορίσει για την πάγια εντολή στον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα σας Eurobank που θέλετε να χρεώνεται με τα ασφάλιστρά σας (30€ τον χρόνο).
Δεν χρειάζεται κάποια άλλη ενέργεια από εσάς.
Κερδίζετε από την Eurolife FFH ΑΕΓΑ 3% της αξίας των ασφαλίστρων σας μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή. Αρκεί να τα εξοφλείτε με πάγια εντολή σε πιστωτική σας κάρτα Eurobank που συμμετέχει στο πρόγραμμα.
Μπορείτε να εξαργυρώνετε τα ευρώ €πιστροφή που κερδίζετε για να καλύψετε καθημερινές ανάγκες σας σε πάνω από 8.500 επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Μας ρωτούν συχνά για το My Cyber Protection
Για online πληρωμές χωρίς την έγκρισή μου από λογαριασμό ή κάρτα που έχω σε άλλη τράπεζα μπορώ να αποζημιωθώ;
Ναι. Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς αποζημιώνει για απώλεια χρημάτων από λογαριασμό ή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σε όλες τις τράπεζες στην Ελλάδα.
Δείτε αναλυτικά τις καλύψεις για τις online πληρωμές σας.
Η ασφάλεια My Cyber Protection σάς αποζημιώνει για online πληρωμές από τον λογαριασμό ή τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας χωρίς την έγκρισή σας.
Σας καλύπτει εάν κάποιος αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού ή της κάρτας σας, όπως:
- Εάν τα συμπληρώσετε σε πλαστό διαδικτυακό τόπο (phishing ή pharming).
- Εάν δεχτείτε επίθεση από κακόβουλο λογισμικό (π.χ. keystroke loggers για καταγραφή των χαρακτήρων που πληκτρολογείτε στον υπολογιστή σας, trojan horse κ.ά.).
Δείτε αναλυτικά τις καλύψεις για τις online πληρωμές σας.
Με την αίτησή σας για ασφάλεια My Cyber Protection ορίζετε πάγια εντολή στον λογαριασμό ή την πιστωτική κάρτα σας Eurobank που θέλετε να χρεώνεται αυτόματα με τα ασφάλιστρά σας (30€ τον χρόνο).
Με την ολοκλήρωση της αίτησής σας, πληρώνετε τα πρώτα ετήσια ασφάλιστρα σας. Μετά τον πρώτο χρόνο η ασφάλειά σας ανανεώνεται αυτόματα μέσω της πάγιας εντολής.
Τα ασφάλιστρά σας είναι 30€ τον χρόνο για όλες τις καλύψεις της ασφάλειας My Cyber Protection.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε ασφάλιση για περιστατικά στο διαδίκτυο.
Εάν διαπιστώσετε ζημιογόνο περιστατικό εις βάρος σας στο διαδίκτυο, μπορείτε από Δευτέρα έως και Παρασκευή (08:00-20:00) να:
- Τηλεφωνήσετε στο 2119555355.
- Συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα εξυπηρέτησης πελατών της ασφάλειας My Cyber Protection για να επικοινωνήσει μαζί σας ένας εκπρόσωπος της Eurolife FFH ΑΕΓΑ.