Προστασία από υποκλοπή δεδομένων
Οι χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες Eurobank έχουν τεχνολογία Chip & PIN με διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας.
Η τεχνολογία Chip & PIN προστατεύει τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στην κάρτα σας, ώστε να μην μπορεί κανείς να τα υποκλέψει.
Ασφαλής ταυτοποίηση στα POS
Το PIN της κάρτας είναι η ηλεκτρονική υπογραφή σας όταν χρησιμοποιείτε την κάρτα σας σε μηχανήματα POS στα καταστήματα.
Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας, πληκτρολογείτε το PIN της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας σας, που γνωρίζετε μόνο εσείς. Με αυτό επαληθεύονται τα στοιχεία σας και γίνεται η ταυτοποίησή σας.
Εάν κάνετε ανέπαφες συναλλαγές με την κάρτα σας, το PIN χρειάζεται μόνο όταν η συναλλαγή είναι πάνω από 50€.
Δείτε αναλυτικά πώς προστατεύονται οι συναλλαγές σας με την τεχνολογία Chip & PIN.
Αυστηρά προσωπικό PIN
Το PIN της κάρτας σας είναι αυστηρά προσωπικό. Το λαμβάνετε με ασφαλή διαδικασία όταν αποκτάτε τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα σας.
Για τη δική σας ασφάλεια, σας συνιστούμε να αλλάζετε το PIN της κάρτας σας στα ΑΤΜ της Eurobank τουλάχιστον μία φορά κάθε 6 μήνες.
Το PIN που επιλέγετε δεν πρέπει να είναι η ημερομηνία γέννησής σας, αριθμοί στη σειρά ή άλλος προφανής αριθμός.
Δείτε κι άλλες συμβουλές ασφαλείας για τα PIN σας.
Πρόσθετο επίπεδο ασφαλείας
Η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication, SCA) προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα.
Η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας γίνεται με τη χρήση 2 ή περισσότερων στοιχείων που:
- Μόνο εσείς γνωρίζετε – π.χ. το 4-ψήφιο PIN με το οποίο συνδέεστε στο Eurobank Mobile App ή το PIN της κάρτας σας.
- Μόνο εσείς έχετε – π.χ. τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε με SMS, το κινητό σας ή κάποιο smart wearable.
- Είναι μοναδικό φυσικό χαρακτηριστικό σας – π.χ. δακτυλικά αποτυπώματα ή χαρακτηριστικά προσώπου.
Δείτε βήμα-βήμα πώς γίνεται η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη.
Βιομετρική ταυτοποίηση
Μέσα από το Eurobank Mobile App η ισχυρή ταυτοποίηση στις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας μπορεί να γίνει και με τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών σας, όπως:
- Το δακτυλικό αποτύπωμά σας (Touch ID)
- Αναγνώριση του προσώπου σας (Face ID)
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συσκευή σας να υποστηρίζει τις τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης και να τις έχετε ενεργοποιήσει.
Ταυτοποίηση από το κινητό σας
Όταν κάνετε ηλεκτρονικές συναλλαγές, η ταυτότητά σας εξακριβώνεται εύκολα και με ασφάλεια από το κινητό σας:
- Με το 4-ψήφιο PIN που έχετε επιλέξει για να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App και τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών (Touch ID ή Face ID).
- Με 2 από τα 4 ψηφία του PIN της κάρτας σας και με Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε στο κινητό που έχετε δηλώσει στο e-Banking, εάν δεν έχετε Eurobank Mobile App.
Δεν χρειάζεται να θυμάστε μεγάλους και περίπλοκους κωδικούς σύνδεσης.
Ελαχιστοποίηση κινδύνου απάτης
Με την εφαρμογή του αναβαθμισμένου πρωτόκολλου ασφαλείας EMV 3DS, η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη:
- Διασφαλίζει ότι η ηλεκτρονική συναλλαγή πραγματοποιείται από εσάς.
- Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο απάτης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές με τη χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα σας, ακόμη κι αν τη χάσετε ή σας την κλέψουν.
Η ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη στις ηλεκτρονικές συναλλαγές επιβάλλεται από την οδηγία 2015/2366 της ΕΕ για τις υπηρεσίες πληρωμών, γνωστή και ως PSD2.
Ποιες λειτουργίες ελέγχετε
Με την υπηρεσία Cards Control, ελέγχετε δωρεάν τις λειτουργίες των χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων καρτών σας Eurobank, εύκολα και με ασφάλεια από το κινητό ή τον υπολογιστή σας.
Επιλέγετε τις ρυθμίσεις ανάλογα με τις συναλλαγές που θέλετε να κάνετε για κάθε κάρτα σας. Για κάθε κάρτα σας ξεχωριστά, μπορείτε να:
- Κάνετε προσωρινή απενεργοποίηση και ενεργοποίηση (freeze/unfreeze), εάν δεν είστε σίγουροι ότι τη χάσατε, αντί να την ακυρώσετε αμέσως. Με την προσωρινή απενεργοποίηση δεν μπορείτε να κάνετε αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ και αγορές online ή σε κατάστημα.
- Επιλέγετε (on/off) για ποιες συναλλαγές θέλετε να χρησιμοποιείτε την κάρτα: αγορές μόνο σε καταστήματα ή και online, αγορές στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό.
- Επιλέγετε (on/off) εάν θέλετε ή όχι να κάνετε αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ.
- Αλλάζετε το ημερήσιο όριων ανάληψης μετρητών από λογαριασμό σας.
- Ενεργοποιήσετε νέα κάρτα σας εάν είναι καινούργια ή επανεκδόθηκε. Για καινούργιες κάρτες σχηματίζετε και το PIN.
- Επιλέγετε ακύρωση της κάρτας σας με επανέκδοση εάν:
- Υποψιάζεστε ότι έχετε πέσει θύμα απάτης ή ότι έχουν υποκλέψει στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας.
- Έχετε χάσει ή έχουν κλέψει την πιστωτική κάρτα σας.
Δείτε αναλυτικά πώς διαχειρίζεστε τις κάρτες σας με την υπηρεσία Cards Control μέσα από το Eurobank Mobile App ή το e-Banking σας.
Από το e-Banking σας
Για να κάνετε αίτημα για αύξηση ή μείωση του ορίου της κάρτας σας, από την Αρχική σελίδα επιλέγετε:
- Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις κάρτας ή το εικονίδιο Ρυθμίσεις καρτών από τις συντομεύσεις σας.
- Την κάρτα σας από την ενότητα Ενεργές κάρτες και στη συνέχεια Αύξηση ή μείωση ορίου στο πεδίο Πιστωτικό όριο.
- Αύξηση ή Μείωση και έπειτα ΣΥΝΕΧΕΙΑ στη σελίδα Αύξηση ή μείωση πιστωτικού ορίου, αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι.
Εάν επιλέξετε Αύξηση ορίου
Ολοκληρώνετε το αίτημά σας σε 3 βήματα:
Βήμα 1 – Στοιχεία αιτήματος:
- Συμπληρώνετε το νέο όριο που θέλετε, τον λόγο μεταβολής του και προσωπικά σας στοιχεία, όπως διεύθυνση κατοικίας και επάγγελμα.
- Πατάτε το κουμπί ΣΥΝΕΧΕΙΑ και το αίτημά σας γίνεται δεκτό, εφόσον πληρούνται τα πιστοδοτικά κριτήρια της Eurobank.
Βήμα 2 – Δικαιολογητικά
Αφού ολοκληρωθεί συστημικός έλεγχος, μπορεί να χρειαστεί να ανεβάσετε εκκαθαριστικό σημείωμα τελευταίου έτους ή την τελευταία απόδειξη μισθοδοσίας σας σε μορφή pdf.
Βήμα 3 – Επιβεβαίωση
Βλέπετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της αίτησής σας, πατώντας το κουμπί ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
Εάν επιλέξετε Μείωση ορίου
- Στο βήμα Στοιχεία αιτήματος συμπληρώνετε το νέο επιθυμητό όριο.
- Στο βήμα Επιβεβαίωση βλέπετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της αίτησής σας.
Ολοκλήρωση της αίτησής σας
Για την ολοκλήρωση της αίτησής σας για αύξηση ή μείωση του ορίου της κάρτας σας, απαιτείται ισχυρή ταυτοποίηση.
Για την ταυτοποίησή σας λαμβάνετε με SMS ή μήνυμα Viber έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που ισχύει για 2 λεπτά και τον συμπληρώνετε στο πεδίο που εμφανίζεται στην οθόνη σας.
Στην Αρχική σελίδα επιλέγετε Αιτήματα & Εκκρεμότητες > Κατάσταση Αιτημάτων για να παρακολουθείτε την πορεία του αιτήματός σας.
Από το Eurobank Mobile App
Συνδέεστε στην εφαρμογή και επιλέγετε:
- Από το προφίλ σας: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών και στη συνέχεια την κάρτα σας.
- Αύξηση ή μείωση ορίου στο πεδίο Διαχείριση ορίων.
- Ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε, Αύξηση ή Μείωση και έπειτα ΕΠΟΜΕΝΟ.
Εάν επιλέξετε Αύξηση ορίου
- Στην οθόνη Χαρακτηριστικά κάρτας συμπληρώνετε το νέο όριο και επιλέγετε τον λόγο αύξησης του ορίου.
- Στην οθόνη Επιπρόσθετα στοιχεία συμπληρώνετε προσωπικά στοιχεία σας, όπως την κατάσταση κατοικίας, τα έτη διαμονής σε αυτήν και το επάγγελμά σας.
- Εάν δεν χρειάζεται να ανεβάσετε δικαιολογητικά, μεταβαίνετε στην οθόνη επιβεβαίωσης στοιχείων. Εκεί βλέπετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα επιβεβαιώνετε πατώντας ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
Εάν επιλέξετε Μείωση ορίου
- Στην οθόνη Χαρακτηριστικά κάρτας συμπληρώνετε το νέο επιθυμητό όριο.
- Στο οθόνη επιβεβαίωσης στοιχείων βλέπετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της αίτησής σας.
Ολοκλήρωση της αίτησής σας
Για την ολοκλήρωση της αίτησής σας για αύξηση ή μείωση του ορίου της κάρτας σας, απαιτείται ισχυρή ταυτοποίηση. Η ταυτοποίηση γίνεται με βιομετρικά στοιχεία ή με τον 4-ψήφιο PIN σας.
Παρακολουθείτε την πορεία του αιτήματός σας από την ενότητα Κατάσταση Αιτημάτων.