Εάν είστε νέος πελάτης, κάθε λογαριασμός πληρωμών που ανοίγετε συνδέεται αυτόματα με το βασικό πακέτο Eurobank My Blue Advantage. Ωστόσο, μπορείτε να αλλάξετε το πακέτο σας όποια στιγμή θέλετε, επιλέγοντας ένα από τα πακέτα Eurobank My Silver, Eurobank My Gold ή Eurobank My Platinum Advantage, για να έχετε μεγαλύτερο κέρδος στις συναλλαγές σας κάθε μήνα.
Εάν είστε υφιστάμενος πελάτης και έχετε ενημερωθεί για την ένταξή σας στο πακέτο Eurobank My Blue Advantage, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ένα από τα άλλα 3 πακέτα, ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Εάν είστε υφιστάμενος πελάτης και δεν έχετε ενταχθεί ακόμη στο πακέτο Eurobank My Blue Advantage, μπορείτε να συνδέσετε τον λογαριασμό σας με ένα από τα πακέτα Eurobank My Silver, Eurobank My Gold ή Eurobank My Platinum Advantage.
Συνδέετε τον λογαριασμό σας με τα πακέτα Eurobank My Silver, Eurobank My Gold και Eurobank My Platinum Advantage:
Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την ενεργοποίηση του προγράμματος ή την αλλαγή πακέτου στο e-Banking ή το Eurobank Mobile App, τηλεφωνήστε στο 2109555455, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00.
Δείτε αναλυτικά την προσυμβατική ενημέρωση για τα πακέτα Eurobank My Blue Advantage, Eurobank My Silver Advantage, Eurobank My Gold Advantage και Eurobank My Platinum Advantage.