Απαραίτητα δικαιολογητικά
Προσκομίζετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πιστοποιούν τα στοιχεία σας:
- Προσωπικά και επαγγελματικά στοιχεία
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Φορολογικά στοιχεία
Δείτε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το άνοιγμα λογαριασμού.
Εναλλακτικά, συνδέεστε στην υπηρεσία eGov KYC με τους κωδικούς σας TAXISnet για να γίνει αυτόματα η λήψη των στοιχείων σας. Θα χρειαστείτε μόνο το έγγραφο για την ταυτοποίησή σας (το πρωτότυπο).
Εάν όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε είναι διαθέσιμα στο eGov KYC, δεν χρειάζεται να υποβάλετε άλλα δικαιολογητικά.
Επικαιροποίηση στοιχείων
Εάν είστε πελάτης της Eurobank, είναι πιθανό τα δικαιολογητικά που έχουμε στο αρχείο μας να είναι παλιά. Σε αυτήν την περίπτωση, προσκομίζετε τα επιπλέον δικαιολογητικά για να τα επικαιροποιήσουμε.
Εναλλακτικά, συνδέεστε στην υπηρεσία eGov KYC με τους κωδικούς σας TAXISnet για να γίνει αυτόματα η επικαιροποίηση των στοιχείων σας. Θα χρειαστείτε μόνο το έγγραφο για την ταυτοποίησή σας (το πρωτότυπο).
Εάν όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που χρειαζόμαστε είναι διαθέσιμα στο eGov KYC, δεν χρειάζεται να υποβάλετε άλλα δικαιολογητικά.
Όροι συναλλαγών
Στο κατάστημα σας εξηγούμε τους Γενικούς Όρους Τραπεζικών Συναλλαγών που περιγράφουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για το άνοιγμα και τη χρήση του λογαριασμού.
Διαβάζετε την προσυμβατική ενημέρωση για τον λογαριασμό σας. Εφόσον αποδέχεστε τους όρους, υπογράφετε την αίτησή σας.
Κρατάμε την υπογραφή σας στο σύστημά μας, ώστε να τη χρησιμοποιούμε ως δείγμα για την επιβεβαίωση των συναλλαγών σας.
Αριθμός και IBAN λογαριασμού
Μαζί με τον αριθμό του λογαριασμού σας λαμβάνετε και τον IBAN του. Χρησιμοποιήστε τον όταν θέλετε να καταθέτετε ή να σας καταθέτουν χρήματα απευθείας στον λογαριασμό σας.Προσθήκη συνδικαιούχου σε νέο λογαριασμό
Εάν ο συνδικαιούχος δεν είναι πελάτης της Eurobank, θα χρειαστεί να έρθει μαζί σας σε ένα κατάστημά μας και να φέρει μαζί του τα απαραίτητα δικαιολογητικά για το άνοιγμα λογαριασμού.
Εναλλακτικά, μπορεί να συνδεθεί στην υπηρεσία eGov KYC με τους κωδικούς του TAXISnet για να γίνει αυτόματα η λήψη των στοιχείων του. Θα χρειαστεί μόνο το έγγραφο για την ταυτοποίησή του (το πρωτότυπο).
Εάν όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε είναι διαθέσιμα στο eGov KYC, δεν χρειάζεται να υποβάλει άλλα δικαιολογητικά.
Εάν είναι ήδη πελάτης της Eurobank, δεν είναι απαραίτητο να έρθει σε κατάστημα. Μπορείτε να προσκομίσετε υπεύθυνη δήλωση του συνδικαιούχου ή να τη στείλει ο ίδιος μέσα από το gov.gr στη διεύθυνση email που θα σας υποδείξουμε. Αρκεί τα στοιχεία του να είναι επικαιροποιημένα.
Για να επικαιροποιήσει τα στοιχεία του μπορεί:
- Να προσκομίσει τα επιπλέον δικαιολογητικά για επικαιροποίηση των στοιχείων του.
- Να κάνει επικαιροποίηση online με ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων (upload).
- Να κάνει επικαιροποίηση online μέσα από την υπηρεσία eGov KYC.
Κατάθεση μπορείτε να κάνετε:
- Στα ΑΤΜ μας με τη χρεωστική κάρτα που συνδέεται με τον λογαριασμό σας.
- Στα ταμεία των καταστημάτων μας, μόνο με τον αριθμό του λογαριασμού σας για ποσά από 1.000€ και πάνω.
- Στα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών (ΚΑΣ) μέσα στα καταστήματά μας. Ένας εκπρόσωπός μας είναι δίπλα σας για να σας βοηθήσει.
Μπορείτε επίσης να δώσετε τον IBAN του λογαριασμού σας σε άλλους για να σας καταθέσουν χρήματα.
Μηνιαίες καταθέσεις
Εάν επιλέξετε να ανοίξετε αποταμιευτικό λογαριασμό, καταθέτετε χρήματα σε αυτόν κάθε μήνα.
Το ποσό της κατάθεσης είναι σύμφωνο με τις οικονομικές ανάγκες και δυνατότητές σας.
Αποκτάτε κωδικούς e-Banking online. Θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας.
- Ο αριθμός κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
e-Banking
Με e-Banking ενημερώνεστε για το υπόλοιπο και τις κινήσεις του λογαριασμού σας οποιαδήποτε στιγμή από τον υπολογιστή σας. Κάνετε πάνω από 1.050 πληρωμές με χαμηλότερο κόστος σε σχέση με άλλους τρόπους πληρωμών.
Δείτε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα του e-Banking.
Eurobank Mobile App
Εάν έχετε κωδικούς σύνδεσης, μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή Eurobank Mobile App και να κάνετε πάνω από 1.800 συναλλαγές από το κινητό σας.
Στο Eurobank Mobile App συνδέεστε με 4-ψήφιο PIN που γνωρίζετε μόνο εσείς. Το ορίζετε την πρώτη φορά που κατεβάζετε την εφαρμογή.
Δείτε πώς σας διευκολύνει καθημερινά η χρεωστική κάρτα.
Παραλαβή κάρτας και PIN
Παραλαμβάνετε τη χρεωστική κάρτα σας στο κατάστημά μας. Μαζί με την κάρτα παραλαμβάνετε και το PIN της.Ενεργοποίηση PIN
Για να ενεργοποιήσετε το PIN, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Εναλλακτικά, ενεργοποιήστε το PIN στα ΑΤΜ μας.
Δείτε πώς επιλέγετε ασφαλές PIN για τις συναλλαγές σας.
Πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή
Η χρεωστική κάρτα σας συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή. Δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή.
Μπορείτε αμέσως να τη χρησιμοποιείτε σε πάνω από 8.500 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις για να κερδίζετε και να εξαργυρώνετε ευρώ.
Ενημερωθείτε για το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Σύνδεση με περισσότερους από έναν λογαριασμό
Εφόσον έχετε συνδέσει περισσότερους από έναν λογαριασμό στη χρεωστική κάρτα σας, ορίζετε ποιος από αυτούς είναι ο κύριος λογαριασμός σας:
- Όταν κάνετε αγορές με τη χρεωστική κάρτα σας, χρεώνεται αυτόματα ο κύριος λογαριασμός.
- Όταν κάνετε συναλλαγές στα ΑΤΜ, έχετε πρόσβαση σε όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς. Επιλέγετε όποιον θέλετε.
Η απόκτηση EuroPhone Banking PIN δεν είναι υποχρεωτική. Σας δίνει όμως τη δυνατότητα να ενημερώνεστε τηλεφωνικά για τις κινήσεις και το υπόλοιπο του λογαριασμού σας.
Μέσα από το EuroPhone Banking μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε άλλα προϊόντα που έχετε στην Eurobank, να κάνετε μεταφορές χρημάτων και άλλες τραπεζικές και χρηματιστηριακές συναλλαγές.
Δείτε ποιες συναλλαγές μπορείτε να κάνετε με EuroPhone Banking.
Οι προθεσμιακές καταθέσεις έχουν υψηλότερη απόδοση από τους καθημερινούς λογαριασμούς.
Ζητήστε από έναν υπάλληλό μας να σας ενημερώσει για τις προθεσμιακές καταθέσεις που προσφέρουμε και επιλέξτε αυτή που καλύπτει τις ανάγκες σας.