Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις για την υποβολή παραπόνων, την αποστολή σχολίων και την εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Πώς υποβάλλω παράπονο εάν είμαι δυσαρεστημένος;
Εάν δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας, θέλουμε να εντοπίσουμε τους λόγους και να βελτιώσουμε την εμπειρία σας. Πείτε μας το θέμα που σας απασχολεί:
Στο κατάστημα
Μιλήστε με τους υπευθύνους του καταστήματος που σας εξυπηρετεί.
Online
Συμπληρώστε τη φόρμα υποβολής παραπόνου.
Τηλεφωνικά
Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking 24 ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
Γραπτά
Στείλτε μας επιστολή στη διεύθυνση:
Τράπεζα Eurobank AE
Customer Care
ΤΘ 19050 Αθήνα
Δείτε πιο αναλυτικά πώς να υποβάλετε το παράπονό σας, τι χρειάζεται από εσάς σε κάθε βήμα και πώς ανταποκρινόμαστε.
Τι πληροφορίες πρέπει να αναφέρω στο παράπονό μου;
Όσο περισσότερες πληροφορίες μάς δώσετε, τόσο πιο γρήγορα και ολοκληρωμένα μπορούμε να σας απαντήσουμε. Συμπληρώστε:
Τα προσωπικά στοιχεία σας
Το ονοματεπώνυμο, το πατρώνυμo, o αριθμός της ταυτότητάς σας και το ΑΦΜ σας είναι απαραίτητα στοιχεία για την ασφαλή ταυτοποίησή σας.
Τα στοιχεία επικοινωνίας σας
Μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας οποιαδήποτε εργάσιμη ημέρα και ώρα προτιμάτε.
Το θέμα που σας απασχολεί
Περιγράψτε αναλυτικά τον προβληματισμό σας. Για να καταλάβουμε τι έχει συμβεί και γιατί έχετε δυσαρεστηθεί, δώστε μας όσο περισσότερα στοιχεία μπορείτε, π.χ.:
- Είδος προϊόντος (στεγαστικό δάνειο, πιστωτική κάρτα κ.λπ.)
- Αριθμός σύμβασης του προϊόντος
- Αριθμός ή διεύθυνση καταστήματος
- Σημαντικές ημερομηνίες
Γιατί να υποβάλω το παράπονό μου;
Θέλουμε να σας ακούσουμε. Όταν γνωρίζουμε το θέμα που σας απασχολεί, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Αυτή η ανοιχτή επικοινωνία μάς επιτρέπει να συνεργαζόμαστε πιο αποτελεσματικά.
Παράλληλα, κάθε παρατήρηση μας βοηθά να εντοπίζουμε τις ελλείψεις και τις αδυναμίες μας. Βελτιώνουμε τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, την εξυπηρέτηση και την εμπειρία που σας προσφέρουμε.
Σε πόσες ημέρες απαντάτε στο παράπονό μου;
Προσπαθούμε να απαντάμε όσο το δυνατόν συντομότερα από την ημέρα που λαμβάνουμε το παράπονο.
Μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από τη λήψη του παραπόνου σας, σας ενημερώνουμε για τον χρόνο που εκτιμούμε ότι απαιτείται για την επεξεργασία του.
Τι γίνεται αφού υποβάλω το παράπονό μου;
Εξετάζουμε αμέσως την υπόθεση με ευαισθησία και υπευθυνότητα. Σας ενημερώνουμε σε κάθε βήμα:
Όταν λαμβάνουμε το παράπονο
Σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά, με email ή γραπτά ότι λάβαμε το παράπονό σας. Σας δίνουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του εξειδικευμένου εκπροσώπου μας που το έχει αναλάβει. Εκτιμούμε τον χρόνο που απαιτείται για να το επεξεργαστούμε.
Κατά την επεξεργασία του παραπόνου
Για να βρούμε την πιο δίκαιη λύση, μελετάμε προσεκτικά την υπόθεσή σας. Είναι πιθανό να σας ζητήσουμε πρόσθετα στοιχεία.
Οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας και να ενημερώνεστε αναλυτικά για την υπόθεσή σας.
Η λύση που σας προτείνουμε
Μόλις ολοκληρώσουμε την επεξεργασία, σας ενημερώνουμε για τη λύση που προτείνουμε. Σας απαντάμε προφορικά, γραπτά ή με email, ανάλογα με τον τρόπο που έχετε χρησιμοποιήσει για να υποβάλετε το παράπονό σας.
Κι αν δεν μείνω ικανοποιημένος από την απάντησή σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε κατευθείαν με τη Διεύθυνση Διαχείρισης Παραπόνων:
Τράπεζα Eurobank AE
Διεύθυνση Διαχείρισης Παραπόνων
Παπαστράτου 19
18545 Πειραιάς
email: complaints@eurobank.gr
Σας απαντάμε μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες. Εάν για τη δική σας υπόθεση απαιτείται περισσότερος χρόνος, σας ενημερώνουμε έγκαιρα.
Εάν δεν σας ικανοποιεί ούτε αυτή η απάντηση, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή.
Πότε να απευθυνθώ στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή;
Μέσα σε 1 χρόνο από την ημερομηνία που υποβάλατε το αρχικό παράπονό σας στην Eurobank.
Δείτε αναλυτικά ποιος είναι ο ρόλος του Ελληνικού Χρηματοοικονομικού Μεσολαβητή και πότε να απευθυνθείτε σε αυτόν.
Πώς να συγχαρώ κάποιον συνάδελφό σας που με εξυπηρέτησε;
Τα θετικά σχόλιά σας είναι η καλύτερη επιβράβευση για τις προσπάθειές μας.
Συμπληρώστε online τη φόρμα για την αποστολή θετικού σχολίου.
Εναλλακτικά, μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο «Είστε ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες μας;», που θα βρείτε στα καταστήματά μας.