Όλες οι επιλογές σας στο e-Banking
Εάν έχετε κώφωση ή βαρηκοΐα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το e-Banking. Η αντίληψη του ήχου δεν είναι απαραίτητη.
Ενδεικτικά, στο e-Banking μπορείτε να:
- Κάνετε πάνω από 1.800 συναλλαγές γρήγορα, με ασφάλεια και μικρότερο κόστος.
- Διαχειρίζεστε τα οικονομικά σας 24 ώρες το 24ωρο.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας ψηφιακά, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Δείτε αναλυτικά τι μπορείτε να κάνετε με e-Banking.
Οι κωδικοί σύνδεσής σας
Για να αποκτήσετε ψηφιακά κωδικούς σύνδεσης e-Banking, χρειάζεται απλώς να έχετε:
- Ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας
- Αριθμό κινητού δηλωμένο στην Eurobank
Βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα
Έμπειροι σύμβουλοί μας v-Banking έχουν παρακολουθήσει 4 κύκλους σπουδών στη νοηματική γλώσσα στη Σχολή Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος.
Με αυτήν τη νέα γνώση μπορούμε να σας καθοδηγούμε βήμα-βήμα με βιντεοκλήση, σαν να ήσαστε στην τράπεζα. Ενδεικτικά, μέσα στο περιβάλλον του e-Banking σας μπορείτε να:
- Ενημερώνεστε πριν λάβετε τις αποφάσεις σας ή προχωρήσετε σε κάποια διαδικασία.
- Αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες μας με την καθοδήγηση του εκπαιδευμένου συνεργάτη μας.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
- Επικοινωνείτε με ειδικούς συνεργάτες μας για θέματα που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση.
Μπορείτε να ολοκληρώσετε online όλες τις διαδικασίες που είναι διαθέσιμες στο e-Banking, χωρίς να πάτε σε κατάστημα.
Προσωπικός σύμβουλος για εσάς
Σας αναθέτουμε μία ή έναν προσωπικό σύμβουλο. Έτσι, με v-Banking μιλάτε πάντα στο ίδιο πρόσωπο, που γνωρίζει τις ανάγκες σας και το ιστορικό σας.
Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας για v-Banking
Εάν θέλετε να σας εξυπηρετούμε στη νοηματική γλώσσα με βιντεοκλήση, κάντε εγγραφή στο v-Banking.
Θα λάβετε email με οδηγίες για να ρυθμίσετε τη συσκευή και τον browser σας και να συνδεθείτε στην υπηρεσία.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε κωδικούς σύνδεσης e-Banking. Δεν θα χρειαστούν δικαιολογητικά.
Το Eurobank Mobile App δωρεάν στο κινητό σας
Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν:
Αποκτήσετε ψηφιακά κωδικούς σύνδεσης για το Eurobank Mobile App. Χρειάζεται απλώς να έχετε:
- Ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας
- Αριθμό κινητού δηλωμένο στην Eurobank
Στην τηλεφωνική γραμμή κάθε στιγμή που μας χρειάζεστε
Το EuroPhone Banking είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
- Εάν είστε ιδιώτης, τηλεφωνήστε στο 2109555000.
- Εάν είστε επιχείρηση, τηλεφωνήστε στο 2109555222.
- Εάν είστε πελάτης ή πελάτισσα Personal Banking, τηλεφωνήστε στο 2109555111.
Οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να μιλούν αργά και καθαρά στα άτομα με βαρηκοΐα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, εξηγήστε μας στο τηλέφωνο τι θα βοηθούσε ακόμη περισσότερο στην επικοινωνία μας.
Το EuroPhone Banking PIN σας
Για ορισμένες τηλεφωνικές συναλλαγές, όπως πληρωμές και μεταφορές χρημάτων, πρέπει να έχετε EuroPhone Banking PIN. Μπορείτε να το αποκτήσετε εφόσον έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας:
- Τηλεφωνικά – αρκεί να έχετε δηλώσει το τηλέφωνο και τη διεύθυνσή σας στην Eurobank και να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία σας. Στη συνέχεια λαμβάνετε το EuroPhone Banking PIN σας ταχυδρομικά.
- Σε κατάστημά μας – αρκεί να έρθετε με μία ή έναν μάρτυρα. Επιλέγετε το EuroPhone Banking PIN σας εκείνη τη στιγμή.
Δείτε όλες τις επιλογές που έχετε μέσω EuroPhone Banking.
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί
Στείλτε email στο κατάστημα που θέλετε για να κλείσετε ραντεβού ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί.
Για να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του καταστήματος, επιλέξτε το από τα καταστήματά μας στον χάρτη.
Εξυπηρέτηση με προτεραιότητα
Στα καταστήματά μας εξυπηρετούμε με προτεραιότητα τα άτομα με αναπηρία. Στα περισσότερα καταστήματα υπάρχει σχετική σήμανση στην είσοδο.
Ακόμη κι αν λείπει η σήμανση όμως, οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να σας εξυπηρετούν με προτεραιότητα. Ενημερώστε μας, όταν μπείτε στο κατάστημα. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα σχετικά πιστοποιητικά αναπηρίας.
Μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας στο κατάστημα Eurobank όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Εάν θέλετε να πάτε σε άλλο, πρέπει πρώτα να ενημερώσετε το κατάστημα όπου τηρείτε τον λογαριασμό σας. Στο άλλο κατάστημα πρέπει να πάτε με μάρτυρα για να γίνει ταυτοποίηση.
Διασφάλιση των συναλλαγών σας με τις ισχύουσες διαδικασίες
Στα καταστήματά μας προβλέπονται διαδικασίες που σχεδιάστηκαν για τη δική σας ασφάλεια και την εγκυρότητα των συναλλαγών σας.
Για παράδειγμα, για κάθε συναλλαγή που θέλετε να κάνετε στα καταστήματά μας, δίνετε εσείς απευθείας εντολή γραπτά. Πριν υπογράψετε, βεβαιωνόμαστε ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους.
Δεν χρειάζεται μάρτυρας όταν θέλετε:
- Ανάληψη μετρητών
- Μεταφορά χρημάτων
- Κωδικούς e-Banking
- Κάρτα Eurobank, χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη
- Άλλα προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank
Δύο εργαζόμενες ή εργαζόμενοι του καταστήματός μας είναι εκεί για να διασφαλίσουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της συναλλαγής σας.
Για να ξεκινήσει η τραπεζική σχέση σας με την Eurobank, χρειάζεται μία/ένας μάρτυρας. Διαβάζετε τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών μας και τη Σύμβαση Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD) και τους υπογράφετε για να ξεκινήσει η συνεργασία μας.
Προσβασιμότητα στα καταστήματά μας νέας γενιάς
Στα Future Branches μας υπάρχουν ειδικοί χώροι συνεργασίας, πιο απομονωμένοι. Εάν έχετε μερική απώλεια ακοής, εκεί μπορούμε να συνεργαστούμε με περισσότερη ησυχία και ιδιωτικότητα.
Ισοδύναμη τραπεζική εμπειρία
Μπορείτε να βρείτε ΑΤΜ μας σε όλη την Ελλάδα: σε καταστήματα Eurobank και σε εμπορικές ή τουριστικές τοποθεσίες.
Απολαμβάνετε μια αναβαθμισμένη και ισοδύναμη εμπειρία για τις αναλήψεις, πληρωμές, καταθέσεις και άλλες συναλλαγές σας.
Όπου χρειάζεται η προσοχή σας, υπάρχει μήνυμα στην οθόνη ή οπτικό σήμα που σας ειδοποιεί, π.χ. όταν πρέπει να αποσύρετε την κάρτα σας, υπάρχει μήνυμα στην οθόνη και η σχισμή αναβοσβήνει.
Ανέπαφες συναλλαγές με την κάρτα ή το κινητό σας
Στα ΑΤΜ μας μπορείτε επίσης να κάνετε συναλλαγές ανέπαφα με την κάρτα ή το κινητό σας.
Δείτε ποιες είναι οι επιλογές σας στα ΑΤΜ μας.
Αυτόνομη εξυπηρέτηση
Στα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών η αντίληψη του ήχου δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε. Για κάθε ηχητική οδηγία υπάρχει ισοδύναμη οπτική ή μήνυμα στην οθόνη που σας καθοδηγεί να κάνετε:
- Πληρωμές, ακόμη και με barcode scanner
- Καταθέσεις σε λογαριασμό Eurobank
- Εξόφληση λογαριασμών, καρτών και δανείων
Δείτε τις επιλογές σας στα Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών.
500+ Κέντρα Αυτόματων Συναλλαγών
Αναζητήστε κατάστημα με ΚΑΣ κοντά σας.
Επιλογές για άτομα με ακουστική αναπηρία
Σε μεγάλο μέρος του eurobank.gr η αντίληψη ήχου δεν είναι απαραίτητη. Μπορείτε να:
- Ενημερώνεστε ολοκληρωμένα για προϊόντα και υπηρεσίες μας, για νέες λειτουργίες που απλοποιούν την καθημερινότητά σας, και για την Eurobank ως τράπεζα.
- Αποκτάτε προϊόντα, όπως ασφάλεια αυτοκινήτου ή πιστωτική κάρτα. Μπορείτε να καταλάβετε ποια βήματα να ακολουθήσετε.
- Επικοινωνείτε μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας
Για μια πιο προσβάσιμη εμπειρία στο eurobank.gr, μπορείτε κι εσείς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή ή του κινητού σας, π.χ. ρύθμιση ενισχυτή ήχου, ακύρωση θορύβου περιβάλλοντος, ενεργοποίηση υποτίτλων.
Αναζητήστε εδώ τις οδηγίες ρυθμίσεων προσβασιμότητας ανά συσκευή ή ανάγκη προσβασιμότητας (στα Αγγλικά).