Ίση πρόσβαση στις επιλογές του e-Banking
Σήμερα μπορείτε να αποκτήσετε κωδικούς σύνδεσης στο e-Banking, χωρίς εμπόδια. Στο ασφαλές περιβάλλον του έχετε πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο:
- Ανοίγετε και διαχειρίζεστε λογαριασμούς σας. Παρακολουθείτε το υπόλοιπο και τις κινήσεις τους. Κατεβάζετε τα e-Statement τους.
- Κάνετε συναλλαγές, όπως πληρωμές ή μεταφορές χρημάτων. Ορίζετε αγαπημένες συναλλαγές που κάνετε συχνά και τις συνδέετε με επαφές σας. Εγκρίνετε συναλλαγές για την επιχείρησή σας.
- Παρακολουθείτε τα έξοδά σας, το αφορολόγητό σας και τα ευρώ σας από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
- Αποκτάτε προϊόντα online ή ολοκληρώνετε ψηφιακά την απόκτηση καρτών, δανείων ή ασφαλειών που ξεκινήσατε τηλεφωνικά ή σε κατάστημα.
- Κάνετε επενδυτικές συναλλαγές σε μετοχές, ομόλογα και αμοιβαία κεφάλαια, και διαχειρίζεστε το χαρτοφυλάκιό σας.
- Ορίζετε ποιες ειδοποιήσεις θέλετε να λαμβάνετε για κινήσεις που γίνονται σε λογαριασμούς, κάρτες, δάνεια και άλλα προϊόντα σας.
- Ρυθμίζετε τα όρια των συναλλαγών και των καρτών σας. Ελέγχετε ποιες συναλλαγές θέλετε να γίνονται με κάθε κάρτα σας.
- Επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας, χωρίς να πάτε σε κατάστημα. Κατεβάζετε βεβαιώσεις που χρειάζεστε για φορολογικούς ή άλλους λόγους.
Έλεγχος και βελτίωση της προσβασιμότητας
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το e-Banking να συμμορφώνεται με το πρότυπο προσβασιμότητας WCAG 2.1, επίπεδο ΑΑ. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι μπορείτε να:
- Πλοηγείστε εύκολα εκεί που θέλετε με τον αναγνώστη οθόνης σας, με το πληκτρολόγιό σας, με φωνητική πλοήγηση ή με όποια υποστηρικτική τεχνολογία χρησιμοποιείτε.
- Κατανοείτε και συμπληρώνετε τα πεδία που είναι απαραίτητα για να κάνετε συναλλαγές, να αποκτάτε προϊόντα και υπηρεσίες, και να διαχειρίζεστε τα οικονομικά σας.
- Ολοκληρώνετε τις εργασίες που θέλετε χωρίς να συναντάτε εμπόδια ή να εξαρτάστε από άλλα άτομα.
Προσβασιμότητα στο Eurobank Mobile App
Ελέγχουμε και βελτιώνουμε συνεχώς ενότητες του Eurobank Mobile App για να μπορείτε να:
- Ελέγχετε τα οικονομικά σας. Στην αρχική οθόνη υπάρχει το συνολικό υπόλοιπο των λογαριασμών σας με τα έσοδα και έξοδα του τελευταίου μήνα.
- Κάνετε συναλλαγές. Βρίσκετε αμέσως τη συναλλαγή που θέλετε, όπως μεταφορά χρημάτων, πληρωμή ή φόρτιση και IRIS Payments. Ξεκινάτε νέες συναλλαγές μέσα από τις επαφές σας.
- Διαχειρίζεστε τις κάρτες σας. Μπορείτε άμεσα να ενεργοποιείτε, να πληρώνετε και να ορίζετε τις ρυθμίσεις κάθε κάρτας σας.
- Αποκτάτε προϊόντα. Ανακαλύπτετε προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και τα αποκτάτε σε λίγα απλά βήματα.
Το Eurobank Mobile App δωρεάν στο κινητό σας
Κατεβάστε το Eurobank Mobile App δωρεάν:
Αποκτήσετε ψηφιακά κωδικούς σύνδεσης για το Eurobank Mobile App. Χρειάζεται απλώς να έχετε:
- Ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας
- Αριθμό κινητού δηλωμένο στην Eurobank
Σύνδεση με εκπρόσωπο για άτομα με αναπηρία
Στην τηλεφωνική γραμμή του EuroPhone Banking σάς υποδέχεται η αυτοματοποιημένη πύλη φωνητικής αναγνώρισης. Για να εξυπηρετηθείτε με προτεραιότητα, αρκεί να πείτε: Είμαι πελάτης με αναπηρία.
Στην τηλεφωνική γραμμή κάθε στιγμή που μας χρειάζεστε
Το EuroPhone Banking είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
- Εάν είστε ιδιώτης, τηλεφωνήστε στο 2109555000.
- Εάν είστε επιχείρηση, τηλεφωνήστε στο 2109555222.
- Εάν είστε πελάτισσα ή πελάτης Personal Banking, τηλεφωνήστε στο 2109555111.
Ανακαλύψτε όλες τις επιλογές που έχετε μέσω EuroPhone Banking.
Συναλλαγές τηλεφωνικά
Η αυτοματοποιημένη φωνητική πύλη σάς καθοδηγεί να κάνετε αρκετές συναλλαγές. Σας ζητά να πείτε ή να πληκτρολογήσετε:
- Τον αριθμό μιας ενεργής κάρτας Eurobank στο όνομά σας
- Τα 2 από τα 4 ψηφία του EuroPhone Banking PIN σας
- Τα στοιχεία της συναλλαγής που θέλετε να κάνετε
Το EuroPhone Banking PIN σας
Για να αποκτήσετε EuroPhone Banking PIN, πρέπει να έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας και να γνωρίζετε τον αριθμό της. Η διαδικασία γίνεται:
- Τηλεφωνικά – αρκεί να έχετε δηλώσει το τηλέφωνο και τη διεύθυνσή σας στην Eurobank και να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία σας. Στη συνέχεια λαμβάνετε το EuroPhone Banking PIN σας ταχυδρομικά.
- Σε κατάστημά μας – Επιλέγετε το EuroPhone Banking PIN σας εκείνη τη στιγμή.
Ανέπαφες συναλλαγές με την κάρτα ή το κινητό σας
Στα ΑΤΜ μας μπορείτε επίσης να κάνετε συναλλαγές ανέπαφα με την κάρτα ή το κινητό σας. Για ταυτοποίηση ανέπαφα, πλησιάστε την κάρτα σας στον αναγνώστη καρτών δεξιά από το πληκτρολόγιο.
Δείτε ποιες είναι οι επιλογές σας στα ΑΤΜ μας.
Κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί
Κλείστε ραντεβού online από τον διαδικτυακό τόπο μας. Επιλέξτε εργασία, κατάστημα, ημέρα και ώρα για το ραντεβού σας. Σημειώστε τι άλλο θα θέλατε να γνωρίζουμε για να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα.
Εξυπηρέτηση με προτεραιότητα
Στα καταστήματά μας εξυπηρετούμε με προτεραιότητα τα άτομα με αναπηρία.
Οι άνθρωποί μας είναι εκπαιδευμένοι να σας εξυπηρετούν με προτεραιότητα. Ενημερώστε μας, όταν μπείτε στο κατάστημα. Καλό είναι να έχετε μαζί σας τα σχετικά πιστοποιητικά αναπηρίας.
Διασφάλιση των συναλλαγών σας με τις ισχύουσες διαδικασίες
Εάν δεν μπορείτε να υπογράψετε λόγω κινητικής αναπηρίας, στα καταστήματά μας προβλέπονται ορισμένες διαδικασίες για τη δική σας ασφάλεια και την εγκυρότητα των συναλλαγών σας. Συγκεκριμένα, μία ή ένας μάρτυρας χρειάζεται για:
- Να ξεκινήσει η τραπεζική σχέση σας με την Eurobank. Η/Ο μάρτυρας σας διαβάζει τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών μας και τη Σύμβαση Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD), για να ξεκινήσει η συνεργασία μας.
- Εγχρήματες συναλλαγές. Για κάθε συναλλαγή, δίνετε εσείς απευθείας προφορική εντολή. Δύο εργαζόμενες ή εργαζόμενοι του καταστήματός μας είναι εκεί για να διασφαλίσουν ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους όρους της.
- Έκδοση κωδικών e-Banking
- Προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank
Προσβασιμότητα στα καταστήματά μας νέας γενιάς
Στα Future Branches μας υπάρχουν χωριστοί χώροι συνεργασίας, προσβάσιμοι με αμαξίδιο, όπου μπορούμε να συνεργαστούμε με περισσότερη ησυχία και ιδιωτικότητα.
Μελέτες προσβασιμότητας
Μεγάλο μέρος του eurobank.gr έχει μελετηθεί για την προσβασιμότητά του με βάση το πρότυπο WCAG 2.1, επίπεδο ΑΑ. Ενδεικτικά:
- Κεντρικές σελίδες πλοήγησης
- Σελίδες προϊόντων και υπηρεσιών
- Φόρμες επικοινωνίας
- Συχνές ερωτήσεις
Συνεχείς βελτιώσεις
Βελτιώνουμε συνεχώς το περιεχόμενο, ώστε να μπορείτε να:
- Ενημερώνεστε ολοκληρωμένα για προϊόντα και υπηρεσίες μας, για νέες λειτουργίες που απλοποιούν την καθημερινότητά σας, και για την Eurobank ως τράπεζα.
- Καταλαβαίνετε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε προϊόντα που χρειάζεστε, όπως χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δάνειο, ασφάλεια ή επενδυτικά προϊόντα.
- Επικοινωνείτε μαζί μας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας
Για μια πιο προσβάσιμη εμπειρία στο eurobank.gr, μπορείτε κι εσείς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του υπολογιστή ή του κινητού σας, π.χ. πλοήγηση με πληκτρολόγιο και συντομεύσεις, ενεργοποίηση αναγνώρισης φωνής, ρύθμιση ταχύτητας ποντικού ή επιφάνειας αφής.
Αναζητήστε εδώ τις οδηγίες ρυθμίσεων προσβασιμότητας ανά συσκευή ή ανάγκη προσβασιμότητας (στα Αγγλικά).
Λάβετε μέρος στις έρευνές μας
Εάν είστε άτομο με παράλυση, μυϊκή δυστροφία ή άλλη βλάβη που περιορίζει την κινητικότητα ή κινητική επιδεξιότητά σας, βοηθήστε μας να βελτιώσουμε την ψηφιακή προσβασιμότητα της Eurobank για εσάς.
Σας καλούμε να λάβετε μέρος στις έρευνές μας: Εγγραφείτε στην ομάδα UX Accessibility for All.
Οι μελέτες και δοκιμές που οργανώνουμε γίνονται online ή από κοντά στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο μας. Εσείς επιλέγετε πώς θέλετε να συμμετάσχετε.
Μοιραστείτε μαζί μας θέματα προσβασιμότητας
Έχετε να μας προτείνετε ιδέες για να εξυπηρετούμε καλύτερα τα άτομα με αναπηρία; Συναντήσατε κάποια δυσκολία ή κάτι που δεν λειτουργεί όπως θα περιμένατε; Θέλουμε να το μάθουμε.
Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για να σχεδιάσουμε μαζί σας πώς να εξυπηρετούμε ακόμη καλύτερα άτομα με κινητική αναπηρία.