Εναλλακτικά, ελάτε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας. Εκδίδουμε το προσωρινό Password σας εκείνη τη στιγμή. Στη συνέχεια, με μια απλή διαδικασία online αποκτάτε πρόσβαση στο e-Banking σας.
Επικαιροποίηση στοιχείων
Εάν τα στοιχεία που έχουμε για εσάς είναι παλιά, προσκομίστε στο κατάστημα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε κάνετε επικαιροποίηση των στοιχείων σας μέσα από το e-Banking σας:
- Με ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφων.
- Μέσα από την εφαρμογή Συστηθείτε – eGov KYC (Know Your Customer).
Έκδοση χρεωστικής κάρτας
Εάν δεν έχετε ενεργή κάρτα στο όνομά σας, εκδίδουμε εκείνη τη στιγμή χρεωστική κάρτα Debit Mastercard. Θα τη χρειαστείτε για την πρώτη σας σύνδεση στο e-Banking.
Το προσωρινό Password σας
Ενεργοποιούμε την πρόσβασή σας στο e-Banking εκείνη τη στιγμή. Εκδίδουμε και σας δίνουμε το προσωρινό Password σας.
Στη σελίδα σύνδεσης του e-Banking συμπληρώνετε:
- Στο πεδίο Username – τον 16-ψήφιο κωδικό μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας σας Eurobank. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προπληρωμένη κάρτα.
- Στο πεδίο Password – το προσωρινό Password που ενεργοποιήσατε στο κατάστημά μας.
Username
Συμπληρώστε το Username που θέλετε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο e-Banking.
Το Username σας πρέπει να έχει 6 έως 15 χαρακτήρες με τουλάχιστον 1 λατινικό γράμμα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λατινικά γράμματα, αριθμούς ή τα σύμβολα «@», «.» και «_».
Password
Συμπληρώστε το Password που θέλετε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο e-Banking.
Το Password σας πρέπει να έχει:
- 8 χαρακτήρες τουλάχιστον.Προτείνεται από 12 χαρακτήρες και πάνω.
- Ένα λατινικό ή ελληνικό πεζό γράμμα τουλάχιστον: a-z ή α-ω
- Ένα λατινικό ή ελληνικό κεφαλαίο γράμμα τουλάχιστον: A-Z ή Α-Ω
- 1 αριθμό τουλάχιστον. 0-9
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης:
- Σύμβολα: «!», «@», «$», «&», «*», «_», «?», «+», «-», «=», «#», «%», «^», «(», «)», «~», «:», «;», «{», «}», «|», «¨», «"», «<», «>», «[», «]», «,», «.», «\» και «/»
- Ειδικούς χαρακτήρες: «Ά», «Έ», «Ή», «Ί», «Ό», «Ύ», «Ώ», «Ϊ», «Ϋ», «ά», «έ», «ή», «ί», «ό», «ύ», «ώ», «ϊ», «ΐ», «ϋ» και «ΰ»
- Κενό « »
Δεν επιτρέπονται συνδυασμοί ίδιων ή συνεχόμενων χαρακτήρων στο πληκτρολόγιο ή στο αλφάβητο. Η ισχύς του Password πρέπει να έχει τιμή τουλάχιστον μεσαία, με βάση τη σχετική ένδειξη.
Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε κάποιο από τα 5 προηγούμενα Password σας.
Ανανέωση Password
Για τη δική σας ασφάλεια, κάθε 6 μήνες το σύστημα σας ζητά να ορίσετε νέο Password για το e-Banking σας.
Πληκτρολογείτε το παλιό σας Password 1 φορά και το νέο σας Password 2 φορές.
Εναλλακτικά, μπορείτε να αλλάξετε το Password σας όποτε θέλετε. Επιλέξτε:
Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Αλλαγή Κωδικού
Οι κωδικοί σας (Username και Password) είναι αυστηρά προσωπικοί. Δείτε πώς να τους προστατεύετε για να χρησιμοποιείτε το e-Banking με ασφάλεια.
Αριθμός κινητού
Ο αριθμός κινητού που έχετε δηλώσει στην Eurobank εμφανίζεται αυτόματα στο πεδίο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΟΥ.
Εάν έχετε δηλώσει πάνω από έναν αριθμό κινητού, επιλέγετε αυτόν.
Ενεργοποίηση OTP
Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία Κωδικών μιας Χρήσης (OTP) στο κινητό σας, επιλέξτε ΘΕΛΩ κωδικό.
Στο κινητό σας λαμβάνετε με SMS ή μήνυμα Viber έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. Τον συμπληρώνετε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ.
Ο Κωδικός μιας Χρήσης (OTP) προσθέτει ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας σε όλες τις online συναλλαγές σας (π.χ. ανάκτηση κωδικών σύνδεσης, πληρωμές λογαριασμών, μεταφορές σε άλλους).
e-Statements για λογαριασμούς ή κάρτες σας
Συμπληρώνετε το email σας 2 φορές για επιβεβαίωση.
Μπορείτε να συμπληρώσετε όποιο email θέλετε, ακόμη κι αν δεν το έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Οποιαδήποτε στιγμή αργότερα μπορείτε να δηλώσετε άλλο email. Επιλέξτε:
Τα Έγγραφά μου > e-Statements > Διαχείριση
Διαχείριση e-Statements
Μόλις κάνετε εγγραφή στο e-Banking, διακόπτουμε την αποστολή έντυπων ενημερώσεων.
Οποιαδήποτε στιγμή αργότερα μπορείτε να επαναφέρετε την αποστολή έντυπων ενημερώσεων, εφόσον υποστηρίζεται για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Επιλέξτε:
Τα Έγγραφά μου > e-Statements > Διαχείριση
Έξυπνα γραφήματα και διαδραστικές απεικονίσεις
Οι κινήσεις κάθε λογαριασμού και κάρτας σας εμφανίζονται στο χρονολόγιό σας. Το υπόλοιπο και τα έσοδα/έξοδά σας απεικονίζονται διαδραστικά. Έτσι παρακολουθείτε εύκολα τα οικονομικά σας στην πορεία του χρόνου.
Με έξυπνα γραφήματα βλέπετε αναλυτικά τις δαπάνες σας που χτίζουν το αφορολόγητό σας ανά μήνα ή κατηγορία δαπανών (π.χ. σουπερμάρκετ, τηλεφωνία, πρατήρια καυσίμων).
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε Eurobank Mobile App.
Υπηρεσία IRIS payments
Μέσα από το Eurobank Mobile App μπορείτε να στέλνετε χρήματα σε φίλους ή επιχειρήσεις χωρίς να γνωρίζετε τον αριθμό λογαριασμού του παραλήπτη με την υπηρεσία IRIS payments. Αρκεί να γνωρίζετε:
- Για τους φίλους σας, τον αριθμό κινητού τους.
- Για επιχειρήσεις, τον αριθμό κινητού ή το ΑΦΜ της επιχείρησης.
Ο παραλήπτης λαμβάνει τα χρήματα ακόμη κι αν δεν έχει λογαριασμό Eurobank.
Δείτε τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας IRIS payments.
Βιομετρική ταυτοποίηση και γρήγορη αποσύνδεση
Εάν έχετε κινητό που υποστηρίζει τεχνολογίες βιομετρικής ταυτοποίησης, μπορείτε να συνδέεστε στο Eurobank Mobile App:
- Με αναγνώριση προσώπου, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει το Face ID στη συσκευή σας.
- Μόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα, εφόσον ενεργοποιείτε το Touch ID στη συσκευή σας και τη λειτουργία Touch ID στην εφαρμογή.
Εάν το κινητό σας υποστηρίζει τη σχετική τεχνολογία, μπορείτε να αποσυνδέεστε γρήγορα από την εφαρμογή, κουνώντας απλώς το κινητό σας (Shake2Logout).
Λαμβάνετε push notification μέσα από το Eurobank Mobile App, μήνυμα Viber ή SMS στο κινητό σας ή email όταν:
- Καταβάλλεται ο μισθός ή η σύνταξή σας.
- Χρεώνεται ή πιστώνεται ο λογαριασμός, η πιστωτική ή η προπληρωμένη κάρτα σας.
- Γίνονται αλλαγές στις ρυθμίσεις ασφαλείας σας.
Δείτε αναλυτικά για την υπηρεσία Ειδοποιήσεων.
Για να ανακτήσετε τους κωδικούς σύνδεσής σας online, θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας.
- Ο αριθμός του κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Εάν έχετε EuroPhone Banking PIN, μπορείτε να ανακτήσετε τους κωδικούς σύνδεσής σας τηλεφωνικά 24 ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
Εναλλακτικά, ελάτε με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας.
Δείτε όλους τους τρόπους για να ανακτήσετε τους κωδικούς e-Banking σας.