Μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank και το Eurobank Mobile App μπορείτε να ελέγχετε προϊόντα σας και σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με την υπηρεσία Account Aggregation. Επιπλέον, τώρα μπορείτε να κάνετε και μεταφορές χρημάτων από λογαριασμό σας σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank, με τη νέα υπηρεσία Payment Initiation. Απαντάμε στις ερωτήσεις σας για τις δύο υπηρεσίες ανοιχτής τραπεζικής. Δείτε πώς τις ενεργοποιείτε και πώς τις διαχειρίζεστε.
Τι είναι η ανοιχτή τραπεζική;
Η ανοιχτή τραπεζική (open banking) είναι η νέα δυνατότητα που έχουν οι τράπεζες για τη δημιουργία καινοτόμων χρηματοοικονομικών προϊόντων υπηρεσιών με την τεχνολογία API (Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών – Application Programming Interface).
Τη νέα αυτή δυνατότητα προβλέπει η οδηγία (ΕΕ) 2015/2366 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά (Payment Services Directive 2– PSD2), η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με τον Ν.4537/2018.
Συμμορφωνόμαστε και αξιοποιούμε την PSD2 για να διασφαλίσουμε φθηνότερες, ασφαλέστερες και πιο καινοτόμες ηλεκτρονικές συναλλαγές για τους καταναλωτές μέσα από την ανάπτυξη FinTech (Financial Technology) οικοσυστήματος με άλλους παρόχους.
Οι δύο κύριες εφαρμογές ανοιχτής τραπεζικής είναι η υπηρεσία Account Aggregation και η υπηρεσία Payment Initiation.
Τι είναι η υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation;
Είναι η υπηρεσία στο e-Banking μας και στο Eurobank Mobile App για να μπορείτε να ελέγχετε τα οικονομικά σας, όχι μόνο στην Eurobank, αλλά και σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έτσι, από ένα σημείο μπορείτε να έχετε τη συνολική εικόνα για λογαριασμούς και κάρτες σας στις άλλες τράπεζες.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ενεργοποιείτε τη διασύνδεση με άλλες τράπεζες με την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Τι είναι η υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Payment Initiation;
Είναι η υπηρεσία στο e-Banking μας με την οποία μπορείτε να στέλνετε χρήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό από λογαριασμούς σας στις τράπεζες Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank Cyprus, Eurobank Private Bank Luxembourg SA, N26 και Revolut.
Αρκεί πρώτα να πραγματοποιήσετε διασύνδεση με τις τράπεζες που σας ενδιαφέρουν ενεργοποιώντας την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Δείτε βήμα-βήμα πώς κάνετε μεταφορά χρημάτων από λογαριασμούς σας σε άλλες τράπεζες μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank.
Χρεώνομαι για τις υπηρεσίες ανοιχτής τραπεζικής;
Μπορώ να έχω τις υπηρεσίες ανοιχτής τραπεζικής;
Ναι, εφόσον έχετε ήδη e-Banking και ενεργούς κωδικούς πρόσβασης σε άλλη τράπεζα που θέλετε να συνδέσετε στο e-Banking της Eurobank ή το Eurobank Mobile App.
Ποιες τράπεζες μπορώ να συνδέσω στο e-Banking της Eurobank ή το Eurobank Mobile App;
Προς το παρόν, μπορείτε να συνδέσετε τις τράπεζες:
- Στην Ελλάδα: Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς
- Στο εξωτερικό: Eurobank Cyprus, Eurobank Private Bank Luxembourg SA, N26 και Revolut
Τράπεζες στο εξωτερικό μπορώ να συνδέσω στο e-Banking της Eurobank ή το Eurobank Mobile App;
Ναι. Προς το παρόν μπορείτε να συνδέσετε την Eurobank Cyprus, την Eurobank Private Bank Luxembourg SA, N26 και Revolut.
Στόχος μας είναι σύντομα να μπορείτε να συνδέσετε στο e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App και άλλες τράπεζες στο εξωτερικό.
Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation;
Ενεργοποιείτε το Account Aggregation μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App.
Μέσα από το e-Banking
Συνδεθείτε στο e-Banking της Eurobank με τους κωδικούς σας:
- Στην ΑΡΧΙΚΗ σελίδα βλέπετε την προωθητική καρτέλα για την υπηρεσία.
- Πατήστε ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΩ τη διασύνδεση. Σας οδηγεί στη σελίδα ενεργοποίησης της υπηρεσίας ανοιχτής τραπεζικής.
- Επιλέξτε την τράπεζα που θέλετε να συνδέσετε στο e-Banking σας στην Eurobank. Σας οδηγεί στο περιβάλλον σύνδεσης της τράπεζας που επιλέξατε.
- Συμπληρώστε τους κωδικούς πρόσβασής σας στο e-Banking της συγκεκριμένης τράπεζας. Στην οθόνη σας εμφανίζονται τα προϊόντα σας σε εκείνη την τράπεζα.
- Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να ελέγχετε μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank.
- Δώστε τη συγκατάθεσή σας για να ενεργοποιήσετε τη διασύνδεση με τη συγκεκριμένη τράπεζα. Για να επιβεβαιώσετε τη συγκατάθεσή σας, συμπληρώστε τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε από την άλλη τράπεζα ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας.
Η συγκατάθεσή σας για να συνδέσετε την άλλη τράπεζα έχει ολοκληρωθεί. Επιστρέφετε στο περιβάλλον του e-Banking της Eurobank.
Επιλέγετε την επόμενη τράπεζα που θέλετε να συνδεθεί στο e-Banking σας. Επαναλαμβάνετε την ίδια διαδικασία.
Μέσα από το Eurobank Mobile App
Συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App και:
- Επιλέξτε το μολύβι επάνω αριστερά στην οθόνη. Στη συνέχεια, επιλέξτε Ενεργοποιείστε τη διασύνδεση με άλλες τράπεζες.
- Από την οθόνη διασύνδεσης με άλλες τράπεζες επιλέξτε την τράπεζα που θέλετε να συνδέσετε. Σας οδηγεί στο περιβάλλον σύνδεσης της τράπεζας που επιλέξατε.
- Συμπληρώστε τους κωδικούς πρόσβασής σας στο e-Banking της συγκεκριμένης τράπεζας. Στην οθόνη σας εμφανίζονται τα προϊόντα σας σε εκείνη την τράπεζα.
- Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να ελέγχετε μέσα από το Eurobank Mobile App.
- Δώστε τη συγκατάθεσή σας για να ενεργοποιήσετε τη διασύνδεση με τη συγκεκριμένη τράπεζα. Για να επιβεβαιώσετε τη συγκατάθεσή σας, συμπληρώστε τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε από την άλλη τράπεζα ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας.
Η συγκατάθεσή σας για να συνδέσετε την άλλη τράπεζα έχει ολοκληρωθεί. Επιστρέφετε στο περιβάλλον του Eurobank Mobile App.
Επιλέγετε την επόμενη τράπεζα που θέλετε να συνδεθεί στο Eurobank Mobile App. Επαναλαμβάνετε την ίδια διαδικασία.
Από το κινητό μου μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία Account Aggregation;
Ναι, τόσο εφόσον συνδεθείτε στο e-Banking σας μέσα από τον browser της συσκευής σας όσο και μέσα από το Eurobank Mobile App.
Μπορώ να συνδέσω πολλές τράπεζες ταυτόχρονα με μία συγκατάθεση για όλες;
Όχι. Ολοκληρώνετε τη διαδικασία διασύνδεσης για την κάθε τράπεζα ξεχωριστά.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ήδη e-Banking και ενεργούς κωδικούς πρόσβασης στις άλλες τράπεζες που θέλετε να συνδέσετε.
Δείτε πώς ενεργοποιείτε την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Πόσο καιρό διαρκεί η διασύνδεση;
Έως 3 μήνες, δηλαδή για όσο ισχύει η συγκατάθεσή σας με βάση τη σχετική νομοθεσία.
Ωστόσο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμένουν ενεργοί οι κωδικοί πρόσβασής σας στο e-Banking της άλλης τράπεζας.
Όταν λήξει η συγκατάθεσή σας ή οι κωδικοί πρόσβασης, πρέπει να ενεργοποιήσετε ξανά τη διασύνδεση με την άλλη τράπεζα.
Κι αν θέλω να διακόψω τη διασύνδεση με κάποια τράπεζα;
Μπορείτε να διακόψετε τη διασύνδεση με άλλη τράπεζα οποιαδήποτε στιγμή μέσα από το e-Banking της Eurobank ή το Eurobank Mobile App.
Από το e-Banking
Συνδεθείτε στο e-Banking της Eurobank με τους κωδικούς σας:
- Στην ΑΡΧΙΚΗ σελίδα βλέπετε την καρτέλα με τις διασυνδέσεις σας.
- Πατήστε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. Σας οδηγεί στη σελίδα διαχείρισης της υπηρεσίας ανοιχτής τραπεζικής.
- Επιλέξτε την τράπεζα που θέλετε για να διακόψετε τη διασύνδεση. Πατήστε ΔΙΑΚΟΠΗ.
Οποιαδήποτε στιγμή μετά μπορείτε να ενεργοποιήσετε και πάλι τη διασύνδεση με την άλλη τράπεζα.
Μέσα από το Eurobank Mobile App
Συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App και:
- Επιλέξτε το μολύβι επάνω αριστερά στην αρχική οθόνη.
- Στην οθόνη Διασύνδεση άλλων τραπεζών βλέπετε τις συνδεδεμένες τράπεζες.
- Επιλέξτε Πληροφορίες για να δείτε τις λεπτομέρειες της τράπεζας που θέλετε και πατήστε ΔΙΑΚΟΠΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ.
Εάν η συγκατάθεσή σας για τη διασύνδεση με την άλλη τράπεζα έχει λήξει, επιλέξτε την τράπεζα και πατήστε ΔΙΑΚΟΠΗ.
Οποιαδήποτε στιγμή μετά μπορείτε να ενεργοποιήσετε και πάλι τη διασύνδεση με την άλλη τράπεζα.
Πόσο διαρκεί η συγκατάθεσή μου για τη διασύνδεση;
Έως 3 μήνες, με βάση τη σχετική νομοθεσία.
Ωστόσο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμένουν ενεργοί οι κωδικοί πρόσβασής σας στο e-Banking της άλλης τράπεζας.
Όταν λήξει η συγκατάθεσή σας ή οι κωδικοί πρόσβασης, πρέπει να ενεργοποιήσετε ξανά τη διασύνδεση με την άλλη τράπεζα.
Τι γίνεται όταν λήξει η συγκατάθεσή μου για μια τράπεζα;
Δεν μπορείτε να βλέπετε τα προϊόντα σας ή να στέλνετε χρήματα από τη συγκεκριμένη τράπεζα. Πρέπει να ενεργοποιήσετε ξανά τη διασύνδεσή σας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ενεργοποιείτε τη διασύνδεση με άλλες τράπεζες με την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Πώς μπορώ να δω πότε λήγει η συγκατάθεσή μου για την κάθε τράπεζα;
Στην καρτέλα κάθε τράπεζας που έχετε συνδέσει εμφανίζεται η ημερομηνία λήξης της συγκατάθεσής σας.
Για να δείτε την καρτέλα της τράπεζας που σας ενδιαφέρει:
Από το e-Banking
- Συνδεθείτε στο e-Banking της Eurobank. Στην ΑΡΧΙΚΗ σελίδα βλέπετε την καρτέλα με τις διασυνδέσεις σας.
- Πατήστε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. Σας οδηγεί στη σελίδα διαχείρισης της υπηρεσίας ανοιχτής τραπεζικής.
- Επιλέξτε την τράπεζα που σας ενδιαφέρει και δείτε μέχρι πότε ισχύει η συγκατάθεσή σας.
Μέσα από το Eurobank Mobile App
- Συνδεθείτε στο Eurobank Mobile App. Επιλέξτε το μολύβι επάνω δεξιά στην αρχική οθόνη. Στη συνέχεια επιλέξτε Διαχειριστείτε τη διασύνδεση με άλλες τράπεζες.
- Στην οθόνη Διασύνδεση άλλων τραπεζών επιλέξτε την τράπεζα που σας ενδιαφέρει και δείτε μέχρι πότε ισχύει η συγκατάθεσή της.
Η συγκατάθεση για τη διασύνδεση ισχύει για όλες τις τράπεζες; Μία συγκατάθεση δίνω για όλες τις τράπεζες;
Όχι. Συγκατάθεση για διασύνδεση δίνετε για κάθε τράπεζα ξεχωριστά.
Η συγκατάθεσή σας για την κάθε τράπεζα ισχύει έως 3 μήνες από την ημερομηνία ενεργοποίησής της διασύνδεσης.
Ωστόσο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να παραμένουν ενεργοί οι κωδικοί πρόσβασής σας στο e-Banking της άλλης τράπεζας.
Μπορεί να γίνεται αυτόματη ανανέωση της συγκατάθεσής μου;
Όχι. Όταν λήξει η συγκατάθεσή σας για κάποια τράπεζα, πρέπει να ενεργοποιήσετε ξανά τη διασύνδεσή σας με τη συγκεκριμένη τράπεζα.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ενεργοποιείτε τη διασύνδεση με άλλες τράπεζες με την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Ποια προϊόντα μου σε άλλη τράπεζα μπορώ να ελέγχω;
Ελέγχετε λογαριασμούς και κάρτες σας, εφόσον η διασύνδεσή σας είναι ενεργή.
Από το e-Banking σας βλέπετε:
- Για τους καταθετικούς λογαριασμούς σας, το διαθέσιμο υπόλοιπο, το λογιστικό υπόλοιπο, τα στοιχεία λογαριασμού (ονομασία/περιγραφή και IBAN) και τις κινήσεις σας μέχρι και 12 μήνες πριν.
- Για τις πιστωτικές κάρτες σας, την τρέχουσα οφειλή, το διαθέσιμο υπόλοιπό σας για αγορές, το πιστωτικό όριό σας, τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό) και τις κινήσεις σας από τον τελευταίο λογαριασμό σας.
- Για τις χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σας στις τράπεζες στην Ελλάδα, το διαθέσιμο υπόλοιπο για αγορές, τις κινήσεις της κάρτας μέχρι και 12 μήνες πριν και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
Σε διαδραστικό γράφημα βλέπετε τα υπόλοιπα των λογαριασμών σας ανά τράπεζα και συνολικά από όλες τις τράπεζες.
Μέσα από το Eurobank Mobile App βλέπετε:
- Για τους καταθετικούς λογαριασμούς σας, το διαθέσιμο υπόλοιπο, το λογιστικό υπόλοιπο και τα στοιχεία λογαριασμού (ονομασία/περιγραφή και IBAN).
- Για τις πιστωτικές κάρτες σας, την τρέχουσα οφειλή, το διαθέσιμο υπόλοιπό σας για αγορές μόνο για κάρτες Alpha Bank και Τράπεζας Πειραιώς, το πιστωτικό όριό σας και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
- Για τις χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σας στις τράπεζες στην Ελλάδα, το διαθέσιμο υπόλοιπο για αγορές, τις κινήσεις της κάρτας μέχρι και 12 μήνες πριν και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
Πώς βλέπω τα προϊόντα μου στις άλλες τράπεζες;
- Στο e-Banking σας: Από την ενότητα Η καθημερινότητά μου στην αρχική οθόνη, επιλέξτε να εμφανίζονται τα προϊόντα σας από όλες τις τράπεζες.
- Στο Eurobank Mobile App: Από την ενότητα Λογαριασμοί και Κάρτες στην αρχική οθόνη, ενεργοποιήστε την επιλογή Προϊόντα όλων των τραπεζών.
Κάθε προϊόν σας στις άλλες τράπεζες εμφανίζεται σε ξεχωριστή καρτέλα.
Βλέπω σε πραγματικό χρόνο τις πληροφορίες για τα προϊόντα μου στις άλλες τράπεζες;
Γιατί δεν βλέπω τα προϊόντα μου στην τράπεζα που έχω συνδέσει;
Εάν δεν εμφανίζονται πληροφορίες για προϊόντα σας σε τράπεζα που έχετε επιλέξει:
- Έχει λήξει η συγκατάθεσή σας για τη διασύνδεσή σας με τη συγκεκριμένη τράπεζα. Πρέπει να την ενεργοποιήσετε ξανά.
- Ελέγξτε εάν ισχύουν οι κωδικοί πρόσβασής σας στο e-Banking της συγκεκριμένης τράπεζας. Εάν έχουν λήξει, πρέπει να τους ανανεώσετε και να ενεργοποιήσετε ξανά τη διασύνδεσή σας για να βλέπετε και πάλι τα προϊόντα σας στη συγκεκριμένη τράπεζα.
Κι αν θέλω να συνδέσω επιπλέον προϊόντα;
Προς το παρόν δεν μπορείτε να παρακολουθείτε άλλα προϊόντα σας στις συγκεκριμένες τράπεζες.
Ωστόσο, αναβαθμίζουμε συνεχώς τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μας και προσθέτουμε νέες λειτουργικότητες και εργαλεία. Στόχος μας είναι σύντομα να μπορείτε και να βλέπετε και τις κινήσεις σε λογαριασμούς και κάρτες σας στις άλλες τράπεζες.
Κι αν θέλω να αφαιρέσω προϊόντα που έχω συνδέσει;
Για να αφαιρέσετε προϊόντα που έχετε συνδέσει, πρέπει αρχικά να διακόψετε τη διασύνδεσή σας με την τράπεζα που σας ενδιαφέρει. Στη συνέχεια, ενεργοποιείτε ξανά τη διασύνδεσή σας και επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε να παρακολουθείτε.
Δείτε πώς διακόπτετε τη διασύνδεσή σας με κάποια τράπεζα και πώς την ενεργοποιείτε μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank ή το Eurobank Mobile App.
Κι αν θέλω να βλέπω μόνο τα προϊόντα μου στην Eurobank, πρέπει να διακόψω τη διασύνδεση;
Κινήσεις λογαριασμών και καρτών μου σε άλλη τράπεζα μπορώ να ελέγχω;
Ναι, μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App. Συγκεκριμένα, βλέπετε την ημερομηνία συναλλαγής, την ημερομηνία αξίας, την περιγραφή και το ποσό της συναλλαγής.
Για τους καταθετικούς λογαριασμούς σας, βλέπετε τις κινήσεις σας έως και 12 μήνες πριν.
Για τις πιστωτικές κάρτες σας, βλέπετε τις κινήσεις σας από τον τελευταίο λογαριασμό σας.
Για τις χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σας στις τράπεζες στην Ελλάδα, βλέπετε τις κινήσεις της κάρτας μέχρι και 12 μήνες πριν.
Με το Eurobank Mobile App μπορώ να βλέπω τα προϊόντα μου στις άλλες τράπεζες που έχω συνδέσει;
Ναι. Από την ενότητα Λογαριασμοί και Κάρτες στην αρχική οθόνη του Eurobank Mobile App, ενεργοποιήστε την επιλογή Προϊόντα όλων των τραπεζών για να εμφανίζονται τα προϊόντα σας από όλες τις τράπεζες.
Κάθε προϊόν σας στις άλλες τράπεζες εμφανίζεται σε ξεχωριστή καρτέλα όπου βλέπετε:
- Για τους καταθετικούς λογαριασμούς σας, το διαθέσιμο υπόλοιπο, το λογιστικό υπόλοιπο και τα στοιχεία λογαριασμού (ονομασία/περιγραφή και IBAN).
- Για τις πιστωτικές κάρτες σας, την τρέχουσα οφειλή, το διαθέσιμο υπόλοιπό σας για αγορές μόνο για κάρτες Alpha Bank και Τράπεζας Πειραιώς, το πιστωτικό όριό σας και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
- Για τις χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες σας στις τράπεζες στην Ελλάδα, το διαθέσιμο υπόλοιπο για αγορές, τις κινήσεις της κάρτας μέχρι και 12 μήνες πριν και τα στοιχεία κάρτας (ονομασία/περιγραφή και αριθμό).
Ποιες συναλλαγές μπορώ να κάνω με λογαριασμούς μου σε άλλες τράπεζες που έχω συνδέσει;
Μεταφορά χρημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό με χρέωση λογαριασμού μου σε άλλη τράπεζα που έχω συνδέσει μπορώ να κάνω;
Ναι. Μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank μπορείτε να κάνετε μεταφορές χρημάτων και εμβάσματα εξωτερικού και από λογαριασμό που έχετε στις τράπεζες Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank Cyprus, Eurobank Private Bank Luxembourg SA, N26 και Revolut.
Αρκεί, η μεταφορά χρημάτων ή το έμβασμα εξωτερικού:
- Να είναι σε ευρώ.
- Να γίνεται με χρήση IBAN.
- Να έχει προορισμό λογαριασμό σε χώρα εντός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε Ευρώ – SEPA.
Πώς μεταφέρω χρήματα με χρέωση λογαριασμού μου σε άλλη τράπεζα μέσα από το e-Banking μου στην Eurobank;
Ακολουθείτε σχεδόν ίδια διαδικασία όπως για οποιαδήποτε μεταφορά ή έμβασμα μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank:
- Από την αρχική σελίδα, πατάτε το κόκκινο κουμπί ΝΕΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ.
Εναλλακτικά, από την κάρτα ή τη σελίδα του λογαριασμού από τον οποίον θέλετε να κάνετε τη μεταφορά, πατάτε το μπλε κουμπί ΝΕΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ. - Επιλέγετε: Μεταφορές > Μεταφορά με χρέωση άλλης τράπεζας > ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ
Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Account Aggregation, πατήστε ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΩ τη διασύνδεση για να προχωρήσετε. - Στα αντίστοιχα πεδία, συμπληρώνετε τα Στοιχεία Παραλήπτη, τα Στοιχεία Χρέωσης και τον Τρόπο Εκτέλεσης.
- Αποδέχεστε τους όρους και πατάτε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
- Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της συναλλαγής σας και πατάτε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
Μεταφέρεστε στο περιβάλλον ισχυρής ταυτοποίησης της τράπεζας που επιλέξατε. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να ακυρώσετε τη συναλλαγή σας εάν αλλάξετε γνώμη. - Δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη συναλλαγή και γίνεται ταυτοποίησή σας με Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Μπορείτε να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την απόδειξη της συναλλαγής σας στον υπολογιστή σας.
Τυχόν χρεώσεις για τη μεταφορά ή το έμβασμα εμφανίζονται στο περιβάλλον της άλλης τράπεζας.
Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή, πρέπει η μεταφορά χρημάτων ή το έμβασμα:
- Να είναι σε ευρώ.
- Να γίνεται με χρήση IBAN.
- Να έχει προορισμό λογαριασμό σε χώρα εντός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε Ευρώ – SEPA.
Υπάρχει κόστος για τις μεταφορές χρημάτων με χρέωση λογαριασμού μου σε άλλη τράπεζα που έχω συνδέσει;
Επιβαρύνεστε μόνο με τυχόν χρεώσεις της τράπεζας στην οποία έχετε τον λογαριασμό που χρεώνετε για τη μεταφορά χρημάτων.
Για παράδειγμα, εάν επιλέξετε να μεταφέρετε χρήματα από λογαριασμό σας στην Τράπεζα Πειραιώς σε λογαριασμό τρίτου στην Εθνική Τράπεζα μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank, επιβαρύνεστε με τυχόν χρεώσεις της Τράπεζας Πειραιώς.
Δεν έχετε καμία επιπλέον χρέωση από την Eurobank. Αξιοποιείτε τις δυνατότητες ανοιχτής τραπεζικής που σας παρέχουμε δωρεάν.
Μπορώ να ακυρώσω μια μεταφορά χρημάτων με χρέωση λογαριασμού συνδεδεμένης τράπεζας μέσα από το e-Banking μου στην Eurobank;
Μπορώ να παρακολουθώ τις συναλλαγές που κάνω με χρέωση λογαριασμού μου σε άλλες τράπεζες;
Ναι. Έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των μεταφορών ή εμβασμάτων που πραγματοποιήσατε με χρέωση λογαριασμού σας σε άλλες τράπεζες μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank.
Συνδεθείτε στο e-Banking της Eurobank και:
- Επιλέξτε ΙΣΤΟΡΙΚΟ > Αποτελέσματα Συναλλαγών.
- Στο πεδίο ΤΥΠΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ, επιλέξτε Μεταφορά με χρέωση άλλης τράπεζας.
- Συμπληρώστε τα υπόλοιπα στοιχεία στα πεδία που εμφανίζονται.
- Πατήστε ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
Μπορείτε να δείτε αυτές τις συναλλαγές και στο e-Banking των άλλων τραπεζών.
Πληρωμή λογαριασμών ή οφειλών με χρέωση λογαριασμού ή κάρτας μου σε άλλη τράπεζα που έχω συνδέσει μπορώ να κάνω;
Όχι, προς το παρόν.
Δείτε τι επιπλέον δυνατότητες θα έχετε στο μέλλον με την υπηρεσία ανοιχτής τραπεζικής Account Aggregation.
Είναι ασφαλές το περιβάλλον όπου συμπληρώνω τους κωδικούς σύνδεσής μου στις άλλες τράπεζες ή επιβεβαιώνω συναλλαγή;
Ναι. Είναι το ασφαλές περιβάλλον της κάθε τράπεζας με την οποία πραγματοποιείτε τη διασύνδεση.
Η διασύνδεση των τραπεζών αξιοποιεί την τεχνολογία API (Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών – Application Programming Interface) με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει η οδηγία PSD2.
Δείτε πώς διασφαλίζουμε την ασφάλεια στις online συναλλαγές σας στην Eurobank.
Προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα μου;
Τα δεδομένα σας προστατεύονται με προηγμένο Firewall και πρωτόκολλο κρυπτογράφησης TLS.
Η διασύνδεση των τραπεζών αξιοποιεί την τεχνολογία API (Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών – Application Programming Interface) με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει η οδηγία PSD2.
Αποθηκεύετε ή επεξεργάζεστε τα προσωπικά δεδομένα μου;
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές που κάνω με χρέωση λογαριασμών μου σε άλλες τράπεζες μέσα από το e-Banking μου στην Eurobank;
Ναι. Πραγματοποιούνται στο ασφαλές περιβάλλον της κάθε τράπεζας στην οποία έχετε τον λογαριασμό που χρεώνετε για τη συναλλαγή σας.
Η μεταφορά χρημάτων με χρέωση λογαριασμού άλλης τράπεζας αξιοποιεί την τεχνολογία API (Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών – Application Programming Interface) με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει η οδηγία PSD2.
Δείτε πώς διασφαλίζουμε την ασφάλεια στις online συναλλαγές σας στην Eurobank.
Τι άλλο μπορώ πλέον να κάνω εκτός από τον έλεγχο λογαριασμών και καρτών μου σε άλλες τράπεζες που έχω συνδέσει;
Πλέον μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank μπορείτε να στέλνετε χρήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό και από λογαριασμό που έχετε στις τράπεζες Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank Cyprus, Eurobank Private Bank Luxembourg SA, N26 και Revolut.
Δείτε βήμα-βήμα πώς κάνετε μεταφορά χρημάτων από λογαριασμούς σας σε άλλες τράπεζες μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank.
Τι επιπλέον δυνατότητες θα έχω στο μέλλον με τις υπηρεσίες ανοιχτής τραπεζικής;
Αναβαθμίζουμε συνεχώς τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μας και προσθέτουμε νέες λειτουργικότητες και εργαλεία, ώστε σύντομα να μπορείτε να:
- Κάνετε πληρωμές λογαριασμών μέσα από το e-Banking σας στην Eurobank και το Eurobank Mobile App με χρέωση λογαριασμού σας σε άλλη τράπεζα που έχετε συνδέσει.
- Ενεργοποιείτε τη διασύνδεση με περισσότερες τράπεζες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.