1. Συνδεθείτε στο e-Banking σας
Συνδεθείτε στο e-Banking με τους κωδικούς σας.
Εάν δεν έχετε κωδικούς, μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς e-Banking. Αρκεί να είστε πελάτης μας, να έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας και να έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank στο όνομά σας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε online κωδικούς e-Banking.
2. Δείτε ποια στοιχεία σας θέλουν επικαιροποίηση
Βρείτε το προφίλ σας στην Αρχική οθόνη. Βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη σας, εκεί που βλέπετε τα αρχικά σας. Επιλέγετε:
Προφίλ > Προσωπικά Στοιχεία
Στην οθόνη σας εμφανίζονται τα στοιχεία σας. Δίπλα σε κάθε στοιχείο σας που χρειάζεται επικαιροποίηση βλέπετε μια ένδειξη:
Για λόγους ασφαλείας, κάποιοι χαρακτήρες είναι κρυμμένοι. Για να δείτε τα στοιχεία σας πλήρη, επιλέγετε:
> Προβολή και επεξεργασία
Στο παράθυρο που ανοίγει συμπληρώνετε τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε στο κινητό σας. Αμέσως, εμφανίζονται πλέον όλοι οι χαρακτήρες στα στοιχεία σας.
Μπορείτε να καταχωρίσετε ή να αλλάξετε το email σας που αναγράφεται στο αντίστοιχο πεδίο.
3. Ανεβάστε τα έγγραφα επικαιροποίησης
Για να ανεβάσετε (upload) έγγραφα επικαιροποίησης, πηγαίνετε στο κάτω μέρος της οθόνης:
> Ηλεκτρονική επικαιροποίηση / Μεταβολή στοιχείων
Εκεί βλέπετε με ποια έγγραφα μπορείτε να επικαιροποιήσετε, να ενημερώσετε ή να αλλάξετε κάθε στοιχείο. Με το ίδιο έγγραφο μπορείτε να ενημερώσετε περισσότερα στοιχεία σας.
Για να ανεβάσετε έγγραφα επικαιροποίησης, επιλέγετε:
- Ποιο στοιχείο σας θέλετε να ενημερώσετε.
- Με ποιο είδος εγγράφου θέλετε να γίνει η ενημέρωση.
Ανεβάζετε το έγγραφο επικαιροποίησης που θέλετε, ακολουθώντας τις οδηγίες του συστήματος.
Εάν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία, έχετε περιθώριο 10 λεπτά για να συνεχίσετε τη διαδικασία της επικαιροποίησης χωρίς να χρειάζεται να ξεκινήσετε από την αρχή.
Με την ίδια διαδικασία μπορείτε επίσης να ενημερώσετε ή να αλλάξετε στοιχεία σας που έχουν μεταβληθεί, π.χ. νέα διεύθυνση.
Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία μέχρι να ανεβάσετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα επικαιροποίησης. Αποδέχεστε τους όρους για να συνεχίσετε.
4. Επιβεβαιώστε ή κάντε διορθώσεις
Στην επόμενη οθόνη επιβεβαιώνετε ότι επιθυμείτε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας με τα συγκεκριμένα είδη εγγράφων που ανεβάσατε. Επιλέγετε:
- Ολοκλήρωση – εάν θέλετε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της ηλεκτρονικής μεταφόρτωσης (upload).
- Διόρθωση στοιχείων – εάν θέλετε να κάνετε διορθώσεις στα έγγραφα που ανεβάσατε ή το email που συμπληρώσατε.
5. Αποθηκεύστε την απόδειξη συναλλαγής
Στο τέλος της διαδικασίας βλέπετε την απόδειξη της συναλλαγής σας. Μπορείτε να την κατεβάσετε και να την αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας.
Πρωτότυπα έγγραφα
Τα έγγραφα επικαιροποίησης που σκανάρετε ή αποθηκεύετε σε ηλεκτρονική μορφή για να ανεβάσετε μέσα από το e-Banking πρέπει να είναι πρωτότυπα.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, φροντίστε να είναι ευανάγνωστα.
Έγγραφα στο όνομά σας ή με υπεύθυνη δήλωση
Τα έγγραφα επικαιροποίησης πρέπει να είναι στο όνομά σας ή, για ορισμένα στοιχεία, στο όνομα άλλου.
Εάν είναι στο όνομα άλλου, πρέπει επιπλέον να ανεβάσετε και μια υπεύθυνη δήλωσή σας.
Για την online επικαιροποίηση των στοιχείων σας, μπορείτε να εκδίδετε υπεύθυνη δήλωση και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή Δηλώσεις της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης.
Δείτε αναλυτικά πώς κάνετε ταυτοποίηση με κωδικούς e-Banking στην εφαρμογή Δηλώσεις, για να εκδώσετε ηλεκτρονικά υπεύθυνη δήλωση.
Ενδεικτικά έγγραφα επικαιροποίησης
Στην ενότητα Ηλεκτρονική επικαιροποίηση / Μεταβολή στοιχείων βλέπετε ποια έγγραφα επικαιροποίησης μπορείτε να ανεβάσετε για κάθε στοιχείο σας. Δείτε τις προδιαγραφές για ενδεικτικά έγγραφα επικαιροποίησης:
- Εκκαθαριστικό: Χρειάζεται το εκκαθαριστικό φόρου εισοδήματος του τελευταίου έτους. Σας συστήνουμε να το κατεβάσετε από το TAXISnet, γιατί έτσι αποτελεί πρωτότυπο έγγραφο και έχει μορφή που μπορεί να διαβαστεί από τα συστήματά μας.
- Αποδεικτικό μισθοδοσίας ή σύνταξης: Μπορεί να χρειαστεί να ανεβάσετε την απόδειξη μισθοδοσίας σας (1 απόδειξη μισθοδοσίας από τους 2 τελευταίους μήνες) ή, εάν είστε συνταξιούχος, το ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης (τελευταίο).
Για την ταυτοποίησή σας
Δεν μπορείτε να ανεβάσετε την ταυτότητά σας. Μπορείτε να κάνετε επικαιροποίηση των στοιχείων ταυτοποίησής σας:
- Online μέσα από την υπηρεσία eGov KYC
- Με ραντεβού σε ένα κατάστημά μας, με την ταυτότητά σας ή άλλο έγγραφο ταυτοποίησης
Ασφαλές περιβάλλον e-Banking
Στο περιβάλλον του e-Banking, τα δεδομένα σας θωρακίζονται με προηγμένα συστήματα ασφαλείας:
- Firewall τελευταίας τεχνολογίας.
- Κρυπτογράφηση δεδομένων στα 256-bit με πρωτόκολλο επικοινωνίας TLS.
Δείτε πώς διασφαλίζουμε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας.
Προστασία των προσωπικών δεδομένων σας
Διαχειριζόμαστε τα δεδομένα σας σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679, τον Ν.4624/2019 και τις λοιπές διατάξεις της σχετικής κείμενης ελληνικής και ενωσιακής νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Ενημερωθείτε για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από την Eurobank.
Επεξεργασία εγγράφων επικαιροποίησης
Επεξεργαζόμαστε τα έγγραφα επικαιροποίησης που ανεβάσατε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Προτεραιότητα έχουν τα έγγραφα που αφορούν έλλειψη στοιχείων σε σχέση με αυτά που αφορούν επικαιροποίηση. Έτσι, εάν έχετε κάνει ταυτόχρονα μια μεταφόρτωση εγγράφου που αφορά έλλειψη στοιχείου και μια που αφορά επικαιροποίηση, είναι πιθανότερο να επεξεργαστούμε πρώτα εκείνη που αφορά έλλειψη.
Παρακολούθηση πορείας επικαιροποίησης
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της επικαιροποίησης. Στο e-Banking σας επιλέγετε ξανά:
Προφίλ > Προσωπικά Στοιχεία
Δίπλα σε κάθε στοιχείο σας βλέπετε ότι τα έγγραφα επικαιροποίησης που ανεβάσατε βρίσκονται σε επεξεργασία ή έχουν απορριφθεί. Εάν έχουν απορριφθεί, εκεί βλέπετε επίσης τον λόγο απόρριψης.
Ειδοποίηση με SMS και μήνυμα στο e-Banking
Όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία, σας ειδοποιούμε για την έγκριση ή απόρριψη της επικαιροποίησης με:
- SMS στον αριθμό κινητού που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
- Μήνυμα στο e-Banking σας.
Σε περίπτωση που η επικαιροποίηση με τα έγγραφα που ανεβάσατε δεν έχει εγκριθεί, μπορείτε να δείτε τον λόγο απόρριψης στη σελίδα Προσωπικά Στοιχεία του e-Banking σας.
Μας ρωτούν συχνά για την ηλεκτρονική μεταφόρτωση για επικαιροποίηση στοιχείων
Μπορεί κάθε πελάτης Eurobank να ανεβάσει έγγραφα επικαιροποίησης μέσα από το e-Banking;
Ναι, εφόσον πληρούνται και οι 3 προϋποθέσεις:
- Να είναι φυσικά πρόσωπα – ιδιώτες, ελεύθεροι επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.
- Να έχουν κωδικούς e-Banking – μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς e-Banking, εφόσον έχετε ενεργή κάρτα Eurobank στο όνομά σας και έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας.
- Να έχει γίνει η ταυτοποίησή τους με ταυτότητα ή άλλο έγγραφο πιστοποίησης.
Εξαιρούνται οι πελάτες Private Banking, οι εργαζόμενοι στην Eurobank και οι κάτοικοι εξωτερικού.
Η επικαιροποίηση των στοιχείων σας είναι υποχρεωτική.
Οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να μην πραγματοποιούν συναλλαγές εάν προηγουμένως δεν έχουν πιστοποιήσει και επαληθεύσει την ταυτότητα του πελάτη.
Η υποχρέωση αυτή προκύπτει από την εφαρμογή του ρυθμιστικού πλαισίου που καθιερώθηκε με τον Ν.4557/2018 και τη σχετική Απόφαση ΕΤΠΘ 281/5/17.03.2009 της Επιτροπής Τραπεζικών και Πιστωτικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, σύμφωνα με όσα ισχύουν τόσο στην Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και διεθνώς.
Η Eurobank, όπως όλες οι τράπεζες, είναι υποχρεωμένη να εφαρμόζει τις επιταγές της ισχύουσας νομοθεσίας. Γι’ αυτό σας ζητάμε στοιχεία σας τόσο κατά την έναρξη όσο και κατά τη διάρκεια της τραπεζικής σχέσης μας, π.χ. όταν θέλετε να κάνετε μια συναλλαγή ή να ξεκινήσετε την τραπεζική σχέση σας μαζί μας.
Βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις για την επικαιροποίηση στοιχείων.
Πρέπει να επικαιροποιήσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας.
Εάν αλλάξατε αριθμό σταθερού τηλεφώνου, ανεβάστε πρόσφατο λογαριασμό τηλεφωνίας (σπιτιού ή εργασίας) στο όνομά σας ή άλλο έγγραφο που πιστοποιεί το τηλέφωνό σας.
Εάν δεν έχετε τέτοιο έγγραφο στο δικό σας όνομα, επειδή μένετε με τον/την σύζυγό σας ή τους γονείς σας, μπορείτε να ανεβάσετε το έγγραφο που εκδίδεται στο δικό τους όνομα.
Σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει επιπλέον να ανεβάσετε υπεύθυνη δήλωση με τη διεύθυνση και το τηλέφωνό τους.
Εάν αλλάξατε αριθμό κινητού τηλεφώνου, δεν μπορείτε να τον επικαιροποιήσετε online με ηλεκτρονική μεταφόρτωση εγγράφου. Επικαιροποιείτε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας:
- Online μέσα από την υπηρεσία eGov KYC, εφόσον ο αριθμός σας έχει προστεθεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας.
- Σε ένα κατάστημά μας με έναν πρόσφατο λογαριασμό στο όνομά σας ή άλλο έγγραφο που πιστοποιεί το κινητό τηλέφωνό σας.