Ο εκπρόσωπός μας σας βοηθά να συμπληρώσετε την αίτησή σας.
Απαραίτητα δικαιολογητικά
Εάν δεν είστε πελάτης της Eurobank, είναι απαραίτητο να προσκομίσετε δικαιολογητικά που πιστοποιούν τα στοιχεία σας για να ανοίξετε λογαριασμό:
- Προσωπικά και επαγγελματικά στοιχεία
- Στοιχεία επικοινωνίας
- Φορολογικά στοιχεία
Δείτε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να ανοίξετε λογαριασμό.
Επικαιροποίηση στοιχείων
Εάν είστε πελάτης της Eurobank, είναι πιθανόν τα δικαιολογητικά που έχουμε στο αρχείο μας για τα στοιχεία σας (προσωπικά στοιχεία, διεύθυνση, ΑΦΜ, εισόδημα, επάγγελμα) να είναι παλιά.
Σε αυτήν την περίπτωση, στο κατάστημά μας σας ζητάμε δικαιολογητικά για να επικαιροποιήσουμε τα στοιχεία σας.
Ερωτήσεις υγείας
Πρέπει να απαντήσετε σε ερωτήσεις υγείας. Επιπλέον, η αναλογία ύψους/βάρους πρέπει να είναι εντός των φυσιολογικών ορίων.
Η ασφαλιστική εταιρεία έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβασή σας και να μη σας αποζημιώσει, εάν δεν απαντήσετε ειλικρινά στις ερωτήσεις υγείας.
Τηλεφωνική ιατρική συνέντευξη
Ανάλογα με τις απαντήσεις που δώσατε στο ερωτηματολόγιο υγείας, κρίνεται απαραίτητη ή όχι η τηλεφωνική ιατρική συνέντευξη.
Κερδίζετε 2% επιστροφή της αξίας των ασφαλίστρων σας σε ευρώ μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Η καταβολή των ασφαλίστρων πρέπει να γίνεται με πάγια εντολή και με πιστωτική κάρτα Eurobank που συμμετέχει στο πρόγραμμα.
Εξαργυρώνετε τα ευρώ που κερδίσατε σε πάνω από 8.500 επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή και πληρώνετε λιγότερο ή και καθόλου στις επόμενες αγορές σας.
Δείτε όλα τα πλεονεκτήματα από το πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Το ασφαλιστήριό σας
Παραλαμβάνετε το ασφαλιστήριό σας:
- Στο κατάστημά μας, εφόσον δεν είχε κριθεί απαραίτητη η ιατρική τηλεφωνική συνέντευξη μαζί σας.
- Mε courier, εφόσον έγινε η ιατρική τηλεφωνική συνέντευξη και εγκρίθηκε η αίτησή σας.
Η κάρτα υγείας σας
Στο κατάστημα παραλαμβάνετε την κάρτα υγείας σας. Αναγράφει:- Το ονοματεπώνυμό σας
- Τον αριθμό του ασφαλιστηρίου σας
- Το τηλέφωνο του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της Eurolife FFH ΑΕΑΖ.
Εάν χρειαστεί να νοσηλευτείτε, η κάρτα υγείας σάς διευκολύνει στις σχετικές διαδικασίες.
Ενεργοποίηση καλύψεων υγείας
Μόλις καταβάλετε τα ασφάλιστρά σας, η ασφάλεια υγείας σας ενεργοποιείται αμέσως για ατύχημα και μετά από:
- 30 ημέρες για ασθένεια.
- 6 μήνες για καρδιαγγειακά νοσήματα, κύστες και όγκους.
- 12 μήνες για κήλες, αιμορροΐδες, αμυγδαλές, σκολίωση του ρινικού διαφράγματος, ινομυώματα, καλοήθεις όγκους της μήτρας και θεραπείες ή επεμβάσεις του μυοσκελετικού συστήματος. Εξαιρούνται τα κατάγματα των οστών.
- 2 χρόνια για συγγενείς παθήσεις του αναπνευστικού, πεπτικού, γεννητικού και ουροποιητικού συστήματος.
- 1 χρόνo για αιμοκάθαρση.
- 5 χρόνια για άλλες συγγενείς παθήσεις.
Για κήλες που εμφανίζονται στην παιδική ηλικία, η ενεργοποίηση της ασφάλειας υγείας Εξασφαλίζω περίθαλψη για όλους μετά από 12 μήνες ισχύει εφόσον το παιδί που ασφαλίζετε έχει συμπληρώσει τα 4 έτη.
Για περιπτώσεις σκολίωσης ρινικού διαφράγματος, καλύπτεστε για το 50% των εξόδων σας κατά τη δεύτερη ασφαλιστική περίοδο και για το 80% των εξόδων σας κατά την τρίτη ασφαλιστική περίοδο. Εάν συμμετέχετε στην κάλυψη των εξόδων, τότε η ασφάλεια υγείας Εξασφαλίζω περίθαλψη για όλους καλύπτει τις δαπάνες που δεν καλύπτετε εσείς.