Απαντάμε στις πιο συχνές ερωτήσεις σας για την Υπηρεσία WiFi στα καταστήματά μας.
Εγγραφή στην Υπηρεσία WiFi της Eurobank πώς κάνω;
Ενεργοποίηση WiFi
Για να κάνετε εγγραφή στην Υπηρεσία WiFi της Eurobank, ενεργοποιήστε το WiFi στη συσκευή σας.
Επιλέξτε το Eurobank Free WiFi από τα διαθέσιμα δίκτυα WiFi. Ανοίξτε τον browser σας για να εμφανιστεί η σελίδα υποδοχής.
Εγγραφή με social media
Επιλέξτε ένα από τα social media που εμφανίζονται: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram.
Εγγραφή με το email σας
Επιλέξτε Sign up και συμπληρώστε το ονοματεπώνυμο και το email σας.
Επιλέξτε το σωστό εικονίδιο Captcha και πατήστε Εγγραφή.
Αποδοχή όρων χρήσης
Διαβάστε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις Χρήσης και την Ενημέρωση Προσωπικών Δεδομένων της Eurobank σχετικά με τη χρήση της Υπηρεσίας WiFi. Εφόσον τα αποδέχεστε και συμφωνείτε με τη δημιουργία προφίλ για να προσαρμόζουμε το προωθητικό υλικό που σας στέλνουμε, πατήστε Αποδοχή.
Πλοήγηση στο διαδίκτυο
Στη σελίδα που εμφανίζεται επιλέξτε Συνεχίστε την πλοήγηση για να ολοκληρώσετε τη σύνδεση και να χρησιμοποιήσετε το διαδίκτυο.
Σύνδεση με άλλη συσκευή
Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία από άλλη συσκευή, δεν χρειάζεται να κάνετε ξανά εγγραφή. Απλώς συνδεθείτε με το WiFi της Eurobank.
Σε ποια καταστήματα μπορώ να βρω την Υπηρεσία WiFi;
Πάνω από 190 καταστήματα προσφέρουν την Υπηρεσία WiFi.
Βρείτε στον χάρτη ποιο κατάστημα με WiFi σας εξυπηρετεί.
Πώς συνδέομαι στο WiFi της Eurobank;
Από τη σελίδα υποδοχής της υπηρεσίας, επιλέξτε να συνδεθείτε:
- Με το προφίλ σας σε ένα από τα social media που εμφανίζονται: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram.
Δεν χρειάζεται να έχετε κάνει εγγραφή. Την πρώτη φορά που συνδέεστε στο WiFi με κάποιο από τα social media, κάνετε αυτόματα και την εγγραφή σας.
- Με το email σας: Επιλέξτε Sign in. Πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή με το email σας.
Πόση ώρα μπορώ να είμαι στο διαδίκτυο με το WiFi της Eurobank;
Χρεώνομαι για τη χρήση της Υπηρεσίας WiFi;
Είναι ασφαλές το WiFi της Eurobank;
Λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας για να προστατεύουμε τα δεδομένα σας από οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, λανθασμένη χρήση, αλλοίωση, απαγορευμένη διάδοση, γνωστοποίηση, απώλεια ή τυχαία/αθέμιτη καταστροφή.
Για να σας προσφέρουμε ασφαλή ελεύθερη πρόσβαση στο διαδίκτυο, συνεργαζόμαστε με άλλες εταιρείες. Δείτε αναλυτικά τους Όρους και τις Προϋποθέσεις Χρήσης της Υπηρεσίας WiFi.
Είναι και δική σας ευθύνη να διατηρείτε εμπιστευτικά και ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα σας. Για να αποτρέπετε την παράνομη χρήση τους, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να λαμβάνετε τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας όταν χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο.
Έχω πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα μου που συλλέγει η Υπηρεσία WiFi της Eurobank;
Ναι. Μπορείτε να ενημερωθείτε για όλα τα προσωπικά δεδομένα που έχουμε συλλέξει. Επιπλέον, μπορείτε να ρυθμίσετε τις προωθητικές ενέργειες που σας στέλνουμε ή να επιλέξετε να μην τις λαμβάνετε καθόλου.
Όταν ενημερώνετε τα δεδομένα σας, είναι πιθανό να σας ζητήσουμε να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας πριν ολοκληρώσουμε τη διαδικασία.
Δείτε πώς μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά δεδομένα σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να διαβάσετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις Χρήσης και την Ενημέρωση Προσωπικών Δεδομένων της Υπηρεσίας WiFi της Eurobank.
Πώς μπορώ να δω και να τροποποιήσω τα προσωπικά δεδομένα μου;
Αρκεί να συνδεθείτε στην Υπηρεσία Ενημέρωσης Προσωπικών Δεδομένων.
Ακολουθήστε το link προς την Υπηρεσία Ενημέρωσης Προσωπικών Δεδομένων από το email επιβεβαίωσης που λάβατε όταν ολοκληρώσατε την εγγραφή σας στο WiFi της Eurobank. Η Υπηρεσία Ενημέρωσης Προσωπικών Δεδομένων βρίσκεται στον διαδικτυακό τόπο της Purple WiFi Limited.
Συμπληρώστε το email που χρησιμοποιήσατε για να κάνετε εγγραφή στο WiFi της Eurobank. Το σύστημα σας δίνει έναν κωδικό πρόσβασης.
Με το email και τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να συνδεθείτε στην Υπηρεσία Ενημέρωσης Προσωπικών Δεδομένων.
Πόσο καιρό διατηρείτε τα προσωπικά δεδομένα μου;
Έως και 6 μήνες από την ημερομηνία εγγραφής σας στην Υπηρεσία WiFi της Eurobank. Μετά τους 6 μήνες τα προσωπικά δεδομένα σας ανωνυμοποιούνται.
Εάν κάνετε πάνω από 6 μήνες να χρησιμοποιήσετε το WiFi της Eurobank, τα προσωπικά δεδομένα σας ανωνυμοποιούνται. Για να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία θα πρέπει να κάνετε ξανά εγγραφή.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις Χρήσης και την Ενημέρωση Προσωπικών Δεδομένων της Υπηρεσίας WiFi της Eurobank.
Κι αν θέλω να διαγραφώ από το WiFi της Eurobank;
Μπορείτε όποτε θέλετε να διαγραφείτε από την Υπηρεσία WiFi της Eurobank online. Τα δεδομένα σας διαγράφονται αυτόματα, εκτός εάν απαιτείται από τον νόμο να τα διατηρήσουμε.
Ελάτε σε ένα κατάστημά μας με WiFi και συνδεθείτε:
- Επιλέξτε Διαγραφή από την Υπηρεσία στη σελίδα πρόσβασης στην Υπηρεσία WiFi, για να μεταβείτε στην Υπηρεσία Ενημέρωσης Προσωπικών Δεδομένων (Profile Portal).
- Συμπληρώστε το email που είχατε δηλώσει όταν κάνατε την εγγραφή σας μέσω social media.
- Επιλέξτε Οι Προσωπικές Πληροφορίες μου για να αποκτήσετε πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σας που έχουν συλλεχθεί έως τώρα.
- Επιλέξτε Διαγραφή των Δεδομένων μου.
Μπορεί να χρειαστούν έως και 2 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Έως τότε είναι πιθανό να συνεχίσετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις από την Eurobank.