Έλεγχος πριν από τη συναλλαγή σας
Επιλέξτε ΑΤΜ σε εμφανές και καλά φωτισμένο σημείο. Ελέγξτε:
- Το ΑΤΜ για οτιδήποτε σας κινήσει υποψίες, π.χ. η υποδοχή της κάρτας ή το πληκτρολόγιο έχουν διαφορετική εμφάνιση σε σχέση με άλλα ΑΤΜ, έχουν ίχνη κόλλας ή φαίνεται να έχει επικολληθεί κάτι πάνω τους.
- Τον περιβάλλοντα χώρο για ύποπτα πρόσωπα ή συνθήκες.
Εάν αντιληφθείτε κάτι ύποπτο
Ακυρώστε τη συναλλαγή σας, πάρτε την κάρτα σας και απομακρυνθείτε.
Αναφέρετε αμέσως το συμβάν σε εμάς ή την αστυνομία και μην προσπαθήσετε να αφαιρέσετε ύποπτους μηχανισμούς μόνοι σας.
Στην Eurobank έχουμε φροντίσει ώστε τα ΑΤΜ μας να βρίσκονται σε εμφανή και καλά φωτισμένα σημεία. Επιπλέον, διασφαλίζουμε τις συναλλαγές που κάνετε με προηγμένα συστήματα ασφαλείας για την πρόληψη και καταστολή συμβάντων απάτης.
Ασφαλής πληκτρολόγηση PIN
Σταθείτε με τέτοιο τρόπο μπροστά από το ΑΤΜ ώστε να εμποδίζετε την οπτική επαφή οποιουδήποτε την ώρα που πληκτρολογείτε το PIN της κάρτας σας.
Επιπλέον, ελέγξτε εάν οι άλλοι που περιμένουν στη σειρά βρίσκονται σε λογική απόσταση από εσάς.
Πληκτρολογήστε με προσοχή το PIN της κάρτας σας, που θα πρέπει να έχετε απομνημονεύσει από πριν. Μην το διαβάζετε εκείνη την ώρα από χαρτάκια ή από το κινητό σας.
Αλλαγή PIN κάθε 6 μήνες
Για τη δική σας ασφάλεια σας συνιστούμε να αλλάζετε κάθε 6 μήνες το PIN της κάρτας σας στα ΑΤΜ μας.
Δείτε τις συμβουλές ασφαλείας για τα PIN σας.
Πριν από τη συναλλαγή
Αποφύγετε να ανοίγετε την τσάντα ή το πορτοφόλι σας ενώ περιμένετε στη σειρά. Να έχετε έτοιμα την κάρτα σας ή το ποσό της κατάθεσης πριν φτάσετε στο ΑΤΜ. Μη μετράτε τα χρήματα εκείνη την ώρα.
Μετά τη συναλλαγή
Όταν ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας στο ΑΤΜ, φυλάξτε την κάρτα και τα μετρητά σας και απομακρυνθείτε. Μη μετράτε τα χρήματά σας μπροστά από το ΑΤΜ.
Προστατεύστε τα στοιχεία σας
Η απόδειξη από το ΑΤΜ περιέχει πληροφορίες για το υπόλοιπο του λογαριασμού και της κάρτας σας που δεν πρέπει να γίνονται γνωστά σε άλλους.
Όταν ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας και εφόσον έχετε επιλέξει συναλλαγή με απόδειξη, βεβαιωθείτε ότι την έχετε πάρει από το ΑΤΜ.
Ελέγξτε την κίνηση του λογαριασμού ή της κάρτας σας
Χρησιμοποιήστε την απόδειξη για να την αντιπαραβάλετε με το αντίγραφο κίνησης των τραπεζικών σας προϊόντων (statement) και ενημερώστε μας αμέσως εάν εντοπίσετε κάποια ασυμφωνία.
Για να έχετε καλύτερο έλεγχο των τραπεζικών προϊόντων σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις Ειδοποιήσεις μέσω e-Banking ή την υπηρεσία e-Statements.
Ακόμα κι αν η κάρτα σας έχει κολλήσει ή αντιμετωπίζετε άλλες δυσκολίες με τη συναλλαγή σας, μην εμπιστεύεστε κάποιον που δεν γνωρίζετε για να σας βοηθήσει.
Επιπλέον, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποκαλύψετε το PIN της κάρτας σας. Το PIN είναι αυστηρά προσωπικό και δεν πρέπει να το γνωστοποιείτε.
Εφόσον το ΑΤΜ βρίσκεται έξω από κατάστημά μας που είναι ανοιχτό εκείνη τη στιγμή, ενημερώστε μας αμέσως.
Εάν το κατάστημα είναι κλειστό ή το ΑΤΜ που κράτησε την κάρτα σας δεν βρισκόταν σε τραπεζικό κατάστημα, τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking.
- 2109555000
Ακυρώνουμε την κάρτα σας και σας εκδίδουμε νέα. Μπορείτε να λάβετε τη νέα κάρτα σας:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνση επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνείτε με το EuroPhone Banking για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την κάρτα και τις τραπεζικές συναλλαγές σας.