Τα βασικά για την ψηφιακή προβολή του e-shop σας
- Online διαφημίσεις στο Google: Πώς μπορείτε να διαφημίζετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με Google Ads και πόσο κοστίζει.
- Search Engine Optimisation: Πώς μπορεί το e-shop σας να εμφανίζεται πιο ψηλά στα αποτελέσματα Google, χωρίς διαφήμιση.
- email marketing: Πώς μπορείτε να προβάλλετε την επιχείρησή σας και να προωθείτε προϊόντα σας με καμπάνιες μέσω email.
- Social media: Ποια είναι τα οφέλη από την παρουσία σας στα social media και πώς μπορείτε να προβάλλετε την επιχείρησή σας.
- Μηχανές σύγκρισης τιμών: Ποια πλεονεκτήματα προσφέρουν για το e-shop σας και πώς μπορείτε να αποκτήσετε παρουσία σε αυτές.
Δείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να δημιουργείτε online διαφημίσεις με Google Ads, το δημοφιλέστερο εργαλείο online διαφήμισης:
1. Δημιουργήστε λογαριασμό στο Google
Για να κάνετε online διαφημίσεις, δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στην πλατφόρμα του Google. Στην αρχική σελίδα για διαφημίσεις στο Google κάντε κλικ στο κουμπί Ξεκινήστε τώρα (πάνω δεξιά).
Εάν η επιχείρησή σας έχει ήδη λογαριασμό από την ανάπτυξη του e-shop σας, συνδεθείτε με αυτόν τον λογαριασμό. Κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ανοίγετε λογαριασμό στο webinar Εισαγωγή στο Google Ads (06:33 λεπτά).
2. Επιλέξτε είδος διαφημιστικής καμπάνιας
Το Google Ads σάς δίνει διάφορες επιλογές διαφήμισης και δυνατότητες στόχευσης. Μπορείτε να επιλέξετε το είδος της διαφημιστικής καμπάνιας σας με βάση τους διαφημιστικούς στόχους και τον τύπο της επιχείρησής σας.
Για να εξοικειωθείτε με τις επιλογές που έχετε, δείτε το webinar Δίκτυα προβολής και στόχευση διαφήμισης στο Google (08:10 λεπτά).
3. Στοχεύστε σε κατάλληλες λέξεις-κλειδιά
Οι online διαφημίσεις στο Google σάς δίνουν τη δυνατότητα να στοχεύετε πιθανούς πελάτες με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν στις αναζητήσεις τους. Για παράδειγμα:
Έστω ότι έχετε φαρμακείο και θέλετε να διαφημιστείτε σε χρήστες του Google που ψάχνουν για «αντιγήρανση» ή «Προσφορές σε προϊόντα αντιγήρανσης». Με Google Ads μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που θα εμφανίζονται μόνο όταν κάποιος κάνει αναζήτηση με αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Για να βρείτε λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν στις μηχανές αναζήτησης πιθανοί πελάτες σας, αλλά κι άλλες που μπορεί να μην είχατε σκεφτεί, μπορείτε να αξιοποιήσετε το Εργαλείο Σχεδιασμού Λέξεων-Κλειδιών του Google.
Στο webinar μπορείτε να καταλάβετε καλύτερα πώς να στοχεύετε τις διαφημίσεις σας με λέξεις-κλειδιά στο Google (12:47 λεπτά).
4. Δημιουργήστε τη διαφήμισή σας
Χρησιμοποιήστε το εργαλείο προεπισκόπησης που βλέπετε στο επόμενο βήμα:
- Φροντίστε το κείμενο της διαφήμισής σας να είναι σύντομο, περιεκτικό και ενδιαφέρον.
- Αξιοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά που έχετε αποφασίσει να στοχεύσετε, π.χ. «αντιγήρανση» ή «Προσφορές σε προϊόντα αντιγήρανσης».
- Ορίστε σε ποια σελίδα του e-shop σας θέλετε να οδηγεί η διαφήμισή σας, π.χ. www.onoma-eshop.gr/antigiransi/proionta-antigiransis ή www.onoma-eshop.gr/prosfores/proionta-antigiransis.
5. Ορίστε τον προϋπολογισμό της καμπάνιας σας
Καθορίστε το ποσό που θέλετε να ξοδεύετε καθημερινά για τις λέξεις-κλειδιά, με τη μέθοδο pay-per-click. Για κάθε λέξη-κλειδί (π.χ. «αντιγήρανση») ορίζετε:
- Πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να πληρώνετε για κάθε κλικ, π.χ. 0,15€.
- Ποιο είναι το συνολικό ποσό που θέλετε να ξοδεύετε καθημερινά για όσο εμφανίζεται η διαφήμισή σας, π.χ. 50€ την ημέρα για τις επόμενες 7 ημέρες.
Το Google σάς δείχνει περίπου τι ποσά πληρώνουν οι ανταγωνιστές σας για λέξεις-κλειδιά που ενδιαφέρουν και εσάς. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώνετε περισσότερα ή λιγότερα από αυτούς. Αυτή η επιλογή σας καθορίζει σε μεγάλο βαθμό εάν η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται ψηλότερα ή χαμηλότερα από τις δικές τους.
Δείτε πιο αναλυτικά πώς γίνεται αυτό στα webinar:
- Στρατηγικές προσφορών στο Google (11:49 λεπτά)
- Διαδικασία και δημοπρασία διαφήμισης στο Google (08:34 λεπτά)
6. Κάντε προεπισκόπηση της καμπάνιας σας
Πριν ολοκληρώσετε τη διαδικασία στο Google, ελέγξτε τα κυριότερα στοιχεία της διαφήμισής σας.
7. Ολοκληρώστε την πληρωμή σας
Ως τρόπο πληρωμής μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική κάρτα. Ολοκληρώστε τη συναλλαγή για να καταχωρίσετε τη διαφήμισή σας στο Google.
8. Παρακολουθήστε την απόδοση της διαφήμισής σας
Με τα εργαλεία του Google Ads μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας της επιχείρησής σας. Έτσι, μπορείτε να την αξιολογείτε και να προσαρμόζετε τα δεδομένα της για να τη βελτιστοποιείτε.
Για να γνωρίσετε και να εξοικειωθείτε με τις επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας, παρακολουθήστε το webinar Απόδοση και βελτιστοποίηση διαφήμισης στο Google (08:06 λεπτά).
Πιθανοί πελάτες σας κάνουν αναζητήσεις στο Google με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Για να καταλήξουν στο δικό σας e-shop όμως, αυτό πρέπει να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα του Google.
Δείτε ποιες τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation) σας βοηθούν να το πετυχαίνετε:
Κατάλληλες λέξεις-κλειδιά
Καταγράψτε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν προϊόντα ή υπηρεσίες σαν αυτά που προσφέρει η επιχείρησή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο Σχεδιασμού Λέξεων-Κλειδιών του Google.
Δείτε ποιες από αυτές ταιριάζουν στον τίτλο ή τη σύντομη περιγραφή των προϊόντων του e-shop σας. Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές των προϊόντων σας και τις λεζάντες των φωτογραφιών τους. Για παράδειγμα:
Έστω ότι η επιχείρησή σας ασχολείται με το εμπόριο παπουτσιών. Φροντίστε όλα τα σχετικά προϊόντα σας να έχουν τη λέξη «παπούτσι» στον τίτλο, τη σύντομη περιγραφή τους και τη φωτογραφία τους.
Για να δείτε αναλυτικά πώς μπορείτε να ενισχύετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας, παρακολουθήστε το webinar SEO με λέξεις-κλειδιά (07:13 λεπτά).
Σχετικό και ανανεωμένο περιεχόμενο
Προσπαθήστε να ανανεώνετε το περιεχόμενο του e-shop σας. Ανεβάζετε τακτικά κείμενα με τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε, αλλά και συναφείς όρους ή συνώνυμα. Για παράδειγμα:
Άρθρα με τη λέξη «παπούτσια», αλλά και με τις λέξεις «μπότες», «αθλητικά», «υποδήματα» κ.ά.
Για να δείτε αναλυτικά πώς μπορείτε να ενισχύετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας, παρακολουθήστε το webinar SEO βελτιστοποίηση website (15:02 λεπτά).
Καλή εμπειρία αγοράς στο e-shop
Φροντίστε η εμπειρία που έχουν οι επισκέπτες στο e-shop σας να είναι όσο γίνεται πιο ευχάριστη. Ενδεικτικά, καλό είναι να προσφέρει:
- Εύκολη πλοήγηση
- Χρήσιμες πληροφορίες
- Ασφάλεια και αξιοπιστία
- Ελκυστικό περιβάλλον
Δείτε με ποιες τεχνικές μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία αγοράς στο e-shop σας.
Δημοσιότητα e-shop σε άλλες ιστοσελίδες
Είναι σημαντικό αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης στο διαδίκτυο να αναφέρονται στην επιχείρησή σας. Βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα που σας αναφέρει περιλαμβάνει και ενεργό σύνδεσμο (link) που οδηγεί στο e-shop σας.
Οι αναφορές αυτές ενισχύουν την αξιοπιστία του e-shop σας και είναι πιθανό να σας φέρουν απευθείας επισκέπτες. Παράλληλα όμως, επηρεάζουν θετικά την κατάταξη του e-shop σας στα αποτελέσματα των αναζητήσεων στο Google.
Για να δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε συνδέσμους από εξωτερικές πηγές προς το e-shop σας, παρακολουθήστε το webinar SEO βελτιστοποίηση εκτός website (15:56 λεπτά).
To email marketing είναι η προβολή και προώθηση της επιχείρησής σας με email για προσφορές, υπενθυμίσεις ή άλλες προωθητικές ενέργειες.
Δείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να κάνετε email marketing αποτελεσματικά για την ηλεκτρονική επιχείρησή σας. Για να βεβαιωθείτε ότι σε κάθε βήμα ενεργείτε σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος, π.χ. για τη συλλογή διευθύνσεων email, τη συναίνεση των πελατών σας, την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων κ.ά., ζητήστε τη συνδρομή νομικού συμβούλου.
1. Συλλέξτε διευθύνσεις email
- Στο φυσικό κατάστημά σας: Ζητήστε από τους πελάτες που έρχονται στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησής σας να σας δώσουν το email τους. Μπορούν να συμπληρώνουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους σε μια έντυπη φόρμα.
- Στο e-shop σας: Δώστε κίνητρο στους επισκέπτες του e-shop σας να σας δώσουν το email τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να τους προσφέρετε ως αντάλλαγμα ένα εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά που θα κάνουν στο e-shop σας. Επικοινωνήστε με την εταιρεία ανάπτυξης του e-shop για να εγκαταστήσετε τη λειτουργία συλλογής email στο e-shop σας.
Στη φόρμα όπου συμπληρώνουν το email τους, είτε online είτε έντυπη, φροντίστε να υπάρχει ξεκάθαρη δήλωση ότι συναινούν στο να τους στέλνετε ενημερώσεις για προσφορές ή άλλες προωθητικές ενέργειες.
Δείτε πιο αναλυτικά πώς μπορείτε να συλλέγετε τα στοιχεία επικοινωνίας του κοινού που σας ενδιαφέρει στο webinar Εισαγωγή στο email marketing (08:58 λεπτά).
2. Δημιουργήστε επαγγελματικό λoγαριασμό email
Όταν στέλνετε προωθητικά email σε πολλούς παραλήπτες, καλό είναι να μη χρησιμοποιείτε το προσωπικό email σας ή πλατφόρμες ατομικής χρήσης email (π.χ. Gmail). Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να σημειωθεί το email σας ως ακατάλληλο (spam) και να μην μπορείτε να στέλνετε email στο μέλλον.
Ζητήστε από την εταιρεία που ανέπτυξε το e-shop σας να δημιουργήσει επαγγελματικό λογαριασμό email για τις καμπάνιες email marketing σας.
3. Αξιοποιήστε τα εργαλεία μιας πλατφόρμας email marketing
Για να ξεκινήσετε να στήνετε τις καμπάνιες σας, καλό είναι να κάνετε εγγραφή σε μια πλατφόρμα email marketing, όπως οι:
Τα εξειδικευμένα εργαλεία της πλατφόρμας σάς διευκολύνουν να δημιουργείτε τις καμπάνιες σας και να αξιολογείτε τα αποτελέσματά τους ανάλογα με τους στόχους της επιχείρησής σας.
Για να δείτε βήμα-βήμα πώς να δημιουργήσετε και να αξιολογήσετε μια email καμπάνια, παρακολουθήστε το webinar Δημιουργία email καμπάνιας (15:19 λεπτά).
4. Επιλέξτε με ποιες ευκαιρίες να στέλνετε email
Δείτε τις πιο δημοφιλείς ευκαιρίες για αποστολή email και τρόπους για να επικοινωνείτε και να ενισχύετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας, π.χ.:
- Στην πρώτη επικοινωνία σας μαζί τους με email.
- Όταν θέλετε να κρατήσετε ζωντανή την επικοινωνία.
- Εάν έχουν αφήσει στη μέση την αγορά από το e-shop σας.
- Σε σημαντικά γεγονότα για τον πελάτη ή την επιχείρησή σας.
Αναζητήστε κι άλλες ευκαιρίες και τρόπους να στέλνετε email στους πελάτες σας στο webinar Βέλτιστες πρακτικές στο email marketing (08:57 λεπτά).
5. Δώστε προσωπικό τόνο στην επικοινωνία (personalisation)
Προσπαθήστε να κάνετε όσο το δυνατόν πιο προσωπικές (personalised) τις ενέργειες και το περιεχόμενο των email σας. Για παράδειγμά:
- Στείλτε τους προσφορές με βάση παλιότερες αγορές τους. Δείξτε τους ότι γνωρίζετε τις προτιμήσεις τους και τους προτείνετε προϊόντα που ταιριάζουν σε αυτές.
- Προσφωνήστε τους με προσωπικό χαιρετισμό (π.χ. Γιώργο, οι προσφορές που σου ετοιμάσαμε). Δείξτε ότι τους γνωρίζετε προσωπικά.
Τέτοιες απλές ενέργειες μπορούν να ενισχύσουν την πιστότητα των πελατών σας (loyalty) και να αυξήσουν τις επαναλαμβανόμενες αγορές στο e-shop σας.
Δείτε πώς μπορείτε να ενισχύετε την πιστότητα των πελατών του e-shop σας.
Μια αποτελεσματική τακτική στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αρχικά να επενδύσετε στο Facebook και το Instagram.
Αφού εξοικειωθείτε αρκετά με αυτά, μπορείτε να εξετάσετε την επένδυση για παρουσία και προβολή του e-shop σας και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το LinkedIn, το Twitter και το YouTube.
Δείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να δημιουργήσετε παρουσία στα social media για να υποστηρίζετε το e-shop σας.
1. Δημιουργήστε τη σελίδα σας
Στα περισσότερα social media μπορείτε να δημιουργήσετε προσωπικό προφίλ ή εταιρική σελίδα. Ωστόσο, για να μπορείτε να προωθείτε την επιχείρησή σας στα social media, καλό είναι να έχετε εταιρική σελίδα.
Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε με τη δημιουργία σελίδας στο Facebook.
2. Κάντε δημοσιεύσεις (post)
Στη εταιρική σελίδα της επιχείρησής σας στα social media μπορείτε να αναρτάτε δωρεάν περιεχόμενο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, την επιχείρησή σας ή άλλα θέματα:
- Βίντεο
- Φωτογραφίες
- Κείμενα
- Ψηφοφορίες
- Συνδέσμους σε δικές σας σελίδες ή άλλα site
Οι αναρτήσεις σας μαζί με τα σχόλια που λαμβάνουν και τα μηνύματα που ανταλλάσσετε με τους ακόλουθους της σελίδας σας στα social media δημιουργούν διάδραση (engagement). Ο δείκτης διάδρασης υπολογίζεται ως εξής:
ποσοστό αλληλεπιδράσεων (likes, σχόλια και άλλα) x 100 / συνολικοί επισκέπτες
Για να αυξήσετε τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με το περιεχόμενό σας, μπορείτε να διερευνήσετε:
- Κάθε πότε είναι καλό να δημοσιεύετε σε κάθε social media σας;
- Ποιες ώρες παρατηρούνται οι περισσότερες αλληλεπιδράσεις;
- Ποια είδη περιεχομένου (βίντεο, φωτογραφία, σύνδεσμος κ.λπ.) είναι πιο δημοφιλή;
Οι ακόλουθοι σε ένα ή περισσότερα social media της επιχείρησής σας αποτελούν την κοινότητά σας (community). Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε να δημιουργεί από μόνη της περιεχόμενο για εσάς στα social media και να σας διαφημίζει.
3. Δημιουργήστε διαφημίσεις
Με τις διαφημίσεις στα social media στοχεύετε κυρίως σε ένα κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, π.χ. ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα κ.ά.:
- Επιλέγετε τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε.
- Ορίζετε το μέγιστο ποσό που είστε διατεθειμένοι να επενδύσετε για μία διαφήμιση.
- Βλέπετε περίπου πόσοι χρήστες θα δουν τη διαφήμισή σας και θα κάνουν κλικ σε αυτή.
Για να ξεκινήσετε να φτιάχνετε διαφημίσεις στο Facebook, εξετάστε:
- Σε ποια σημεία μπορείτε να προβάλλετε την επιχείρησή σας.
- Ποια στοιχεία συνθέτουν την κάθε μορφή διαφήμισης.
- Με ποιους τρόπους μπορείτε να αγοράσετε διαφημίσεις ανάλογα με τους στόχους σας.
Δείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο Facebook στο webinar Διαφήμιση στο Facebook (08:02 λεπτά).
Οι μηχανές σύγκρισης τιμών (price comparison engines) είναι διαδικτυακοί τόποι που καταγράφουν τις τιμές προϊόντων από συνεργαζόμενα e-shop και τις συγκρίνουν μεταξύ τους.
Γνωστές μηχανές σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα είναι το Skroutz και το Best Price.
Σύγκριση τιμών και άλλων χαρακτηριστικών
Πολλοί επιχειρηματίες ανησυχούν ότι ο μόνος τρόπος για να τους επιλέγουν οι πελάτες στις μηχανές αναζήτησης είναι η χαμηλή τιμή. Αυτό δεν ισχύει κατ’ ανάγκη.
Εκτός από τις τιμές των προϊόντων, οι μηχανές αυτές παρουσιάζουν και άλλα χαρακτηριστικά, που οι πελάτες πολλές φορές θεωρούν πιο σημαντικά. Ενδεικτικά:
- Θετική αξιολόγηση εμπόρου από άλλους πελάτες
- Καλή εμπειρία αγοράς στο e-shop
- Κοντινή τοποθεσία επιχείρησης
- Συμφέρουσα πολιτική μεταφορών
Χιλιάδες χρήστες
Τις μηχανές σύγκρισης τιμών επισκέπτονται καθημερινά χιλιάδες χρήστες. Εάν συνεργαστείτε με μια τέτοια μηχανή, το e-shop σας μπορεί να εξασφαλίσει:
- Μεγάλη προβολή
- Νέους πελάτες
- Ευκαιρίες για πωλήσεις
Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να αξιολογούν τους εμπόρους από τους οποίους αγοράζουν. Έτσι, εάν ένας πελάτης βρει το e-shop σας από τη μηχανή σύγκρισης τιμών και μείνει ικανοποιημένος από την αγορά και την εξυπηρέτηση, μπορεί να σας ανταμείψει με καλά σχόλια στο προφίλ σας. Αυτό δημιουργεί πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας.
Χρεώσεις
Η συμμετοχή σας σε μια μηχανή σύγκρισης τιμών γίνεται με 2 μοντέλα χρέωσης:
- Με κόστος ανά κλικ (CPC), όπως γίνεται και στη διαφήμιση στο Google ή τη διαφήμιση στο Facebook. Χρεώνεστε για κάθε κλικ που κάνει ο επισκέπτης στη μηχανή σύγκρισης και τον οδηγεί στο e-shop σας. Το κόστος είναι από 0,05€ έως 0,21€ +ΦΠΑ, ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος.
- Με προμήθεια επί των πωλήσεων (CPS) που πραγματοποιούνται από επισκέπτες που οδηγήθηκαν από τη μηχανή αναζήτησης στο e-shop σας και κατέληξαν να αγοράσουν. Η προμήθεια είναι από 2,4% έως 9%, ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος
Στις χρεώσεις αυτές προστίθενται επίσης:
- Το κόστος συμμετοχής του e-shop, που χρεώνεται μία φορά.
- Η ελάχιστη αρχική αγορά μονάδων (credit).
Δείτε ενδεικτικά τις χρεώσεις του Skroutz και τις χρεώσεις του BestPrice.
Σύνδεση με το e-shop σας
Για να αποκτήσετε παρουσία σε μια μηχανή σύγκρισης τιμών, διαβάσετε τους όρους συνεργασίας στο website τους. Επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπό τους και ζητήστε αναλυτική ενημέρωση για τη δημιουργία εταιρικού προφίλ.
Για να συνδεθεί το e-shop σας σε μηχανή σύγκρισης τιμών, χρειάζονται κάποιες τεχνικές γνώσεις. Ζητήστε να σας βοηθήσει η εταιρεία που ανέπτυξε το e-shop σας.
Για online διαφημίσεις στο Google
- Παρακολουθήστε τα webinar του Digital Academy for Business για να δείτε βήμα-βήμα πώς γίνονται οι διαφημιστικές καμπάνιες στο Google με κατάλληλη στόχευση και στρατηγική (7 webinar, 69 λεπτά).
- Ακολουθήστε τον Οδηγό από το Google για να δημιουργείτε διαφημίσεις στην πλατφόρμα του.
Για SEO (Search Engine Optimisation)
- Παρακολουθήστε τα webinar του Digital Academy for Business για να δείτε με ποιες πρακτικές SEO μπορείτε να αυξήσετε τις επισκέψεις στο website της επιχείρησής σας (4 webinar, 48 λεπτά).
- Αναζητήστε προχωρημένες τεχνικές SEO από το backlinko.com για να βελτιώσετε την κατάταξη της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα του Google (μόνο στα Αγγλικά, για προχωρημένους χρήστες).
Για email marketing
- Παρακολουθήστε τα webinar του Digital Academy for Business για να δείτε πώς μπορείτε να επικοινωνείτε στοχευμένα με τους πελάτες σας με καμπάνιες email marketing (3 webinar, 33 λεπτά).
- Ανατρέξτε στον πρακτικό οδηγό από τη Moosend για να προβάλλετε την επιχείρησή σας με επιτυχημένες καμπάνιες email (μόνο στα Αγγλικά).
Για διαφήμιση στο Facebook
- Παρακολουθήστε τα webinar του Digital Academy for Business για να δείτε πώς η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να ενισχύσει την προβολή της επιχείρησής σας (2 webinar, 16 λεπτά).
- Δείτε τις οδηγίες που δίνει ο Διαχειριστής Διαφημίσεων στο Facebook.
- Εφαρμόστε τις επίσημες οδηγίες που δίνει το Facebook για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας στο Facebook (μόνο στα Αγγλικά).
Για μηχανές σύγκρισης τιμών
- Εάν σκέφτεστε να κάνετε ηλεκτρονικό εμπόριο στο εξωτερικό με το e-shop σας, δείτε αυτόν τον οδηγό με μεγάλες μηχανές σύγκρισης τιμών στην Ευρώπη (μόνο στα Αγγλικά).