Τα βασικά για τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών e-shop
- Εισαγωγή στα προγράμματα επιβράβευσης: Τι είναι, ποιες διαφορετικές μορφές μπορεί να έχουν και πώς λειτουργούν για το e-shop σας.
- Δείκτες απόδοσης (KPIs): Ποιοι δείκτες υπολογίζουν την οικονομική απόδοση του προγράμματος επιβράβευσης στο e-shop σας.
- Πλεονεκτήματα για την επιχείρησή σας: Πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας και να συνδέσετε το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημά σας.
- Μείωση πιθανού ρίσκου: Τι να προσέχετε όταν στήνετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για το e-shop σας και με ποια κριτήρια μπορείτε να κάνετε τις επιλογές σας.
- Στήσιμο βήμα-βήμα: Ποια διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε για να σχεδιάσετε και να στήσετε ένα επιτυχημένο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Εργαλείο marketing
Το πρόγραμμα επιβράβευσης ή σχήμα πιστότητας (loyalty scheme) είναι ένα εργαλείο marketing. Συνηθισμένα μοντέλα προγραμμάτων επιβράβευσης λειτουργούν:
- Με πόντους – Η αξία των αγορών του πελάτη αντιστοιχεί σε συγκεκριμένο αριθμό πόντων.
- Με αξία αγοράς – Ο πελάτης κερδίζει δώρα ή εκπτώσεις όταν η αξία των αγορών του είναι ίση ή μεγαλύτερη από ένα ορισμένο ποσό.
- Με επίπεδα – Η αξία των αγορών ή το σύνολο των πόντων του πελάτη καθορίζει το επίπεδο προνομίων που απολαμβάνει.
- Με gaming – Ο πελάτης συγκεντρώνει πόντους όχι μόνο μέσα από αγορές, αλλά και με άλλες δικές του ενέργειες.
Μπορείτε να αξιοποιείτε τα προγράμματα επιβράβευσης για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να συνεχίσουν να κάνουν αγορές από την επιχείρησή σας.
Χωρίς ορισμένη διάρκεια
Καλό είναι τα προγράμματα επιβράβευσης να μην έχουν ορισμένη διάρκεια.
Το πρόγραμμα που επιλέγετε για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι κομμάτι της για πολλά χρόνια και να εξελίσσεται μαζί της.
Win-win λειτουργία για πελάτη και e-shop
- Ο πελάτης σας κάνει εγγραφή επώνυμα στο πρόγραμμα επιβράβευσης, με δική του πρωτοβουλία ή μετά από δική σας παρότρυνση. Έτσι, δημιουργείτε έναν λογαριασμό χρήστη για τον πελάτη σας.
- Καταγράφετε τις αγορές που κάνει στο e-shop ή και τα φυσικά καταστήματά σας. Έτσι, παρακολουθείτε τις προτιμήσεις του και μπορείτε να οργανώσετε πιο αποτελεσματικά το στοκ σας.
- Ανταμείβετε τον πελάτη σας τακτικά με εκπτώσεις, δώρα ή άλλα προνόμια, ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά του.
Δείτε αναλυτικά πώς ενισχύετε τις πωλήσεις σας με τα προγράμματα επιβράβευσης.
Πώς λειτουργεί
Τα προγράμματα επιβράβευσης με πόντους (points-based) λειτουργούν με μια απλή διαδικασία:
- Ο πελάτης σας κάνει τις αγορές του από το e-shop σας.
- Δίνετε στον πελάτη σας πόντους για κάθε αγορά του.
- Ο πελάτης σας εξαργυρώνει τους πόντους του με εκπτώσεις ή δώρα από την επιχείρησή σας.
Παράδειγμα
Μπορείτε να ορίσετε για τους πελάτες του e-shop σας ότι:
- 1 ευρώ αγορών ισούται με 1 πόντο.
- 100 πόντοι ισούνται με έκπτωση 10€ για μελλοντικές αγορές.
- 100€ αγορών ισούνται με 10% έκπτωση, δηλαδή έκπτωση 10 ευρώ.
Πότε να το προτιμάτε
Σας συμφέρει να επιλέξετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης με πόντους (points-based) εάν το e-shop σας διαθέτει:
- Προϊόντα ή υπηρεσίες με υψηλή κινητικότητα
- Χαμηλή μέση αξία προϊόντος
Τι να προσέχετε
- Να ορίζετε σωστά την αξία του πόντου που δίνετε στον πελάτη σας για κάθε αγορά που κάνει από το e-shop σας.
- Να μην ξεπερνά η συνολική έκπτωση που μπορεί να εξαργυρώσει ο πελάτης σας το περιθώριο κέρδους που έχετε στα προϊόντα σας.
- Να αποκλείετε από το πρόγραμμα επιβράβευσης προϊόντα με χαμηλότερο περιθώριο κέρδους από τον μέσο όρο σας.
Πώς λειτουργεί
Τα προγράμματα επιβράβευσης με αξία αγορών (spend-based) είναι ακόμη πιο απλά στη λειτουργία τους.
- Ορίζετε ένα συγκεκριμένο ποσό για τις αγορές που κάνουν οι πελάτες από το e-shop σας, π.χ. κάθε 100 ευρώ.
- Καταγράφετε τις αγορές που κάνει κάθε πελάτη σας.
- Προσφέρετε έκπτωση σε επόμενη αγορά του ή δωροεπιταγή σε κάθε πελάτη που φτάνει με τις αγορές του το ποσό που έχετε ορίσει.
Πότε να το προτιμάτε
Μπορείτε να επιλέξετε πρόγραμμα επιβράβευσης με αξία αγορών (spend-based) εάν θέλετε να:
- Εφαρμόσετε ένα απλό πρόγραμμα επιβράβευσης χωρίς πολλές περιπλοκότητες.
- Ξεκινήσετε την εφαρμογή του πολύ γρήγορα.
Τι να προσέχετε
- Να μην ξεπερνά η αξία των εκπτώσεων ή των δωροεπιταγών που προσφέρετε το περιθώριο μεικτού κέρδους σας, τουλάχιστον στα περισσότερα προϊόντα σας.
Πώς λειτουργεί
Το πρόγραμμα επιβράβευσης με επίπεδα (tier-based):
- Δανείζεται τη βασική μορφή του από τα προγράμματα επιβράβευσης με πόντους (points-based) ή με αξία αγορών (spend-based).
- Προσθέτει σε αυτήν το στοιχείο των διαφορετικών επιπέδων.
Για να λειτουργήσει το πρόγραμμα επιβράβευσης με επίπεδα (tier-based) για το e-shop σας:
- Ορίζετε έναν αριθμό πόντων ή ένα ποσό αγορών για κάθε επίπεδο που θέλετε να προσθέσετε, π.χ. Ασημένιος Πελάτης, Χρυσός Πελάτης κ.ά.
- Καταγράφετε τις αγορές που κάνουν οι πελάτες σας από το e-shop σας.
- Κατατάσσετε τους πελάτες σας σε επίπεδα με βάση τους πόντους που κερδίζουν ή το ποσό των αγορών τους. Σε κάθε επίπεδο οι πελάτες σας απολαμβάνουν διαφορετικά προνόμια.
Παράδειγμα
Ανάλογα με το επίπεδο στο οποίο κατατάσσετε τους πελάτες σας, μπορείτε να ορίσετε τα προνόμιά τους στο e-shop σας, π.χ.:
- Για τους Ασημένιους Πελάτες – 3% σταθερή παραπάνω έκπτωση στις αγορές τους.
- Για τους Χρυσούς Πελάτες που έχουν περισσότερα προνόμια – δωρεάν μεταφορικά για ένα χρονικό διάστημα.
Τι πλεονεκτήματα προσφέρει
Μέσα από τα προνόμια που τους προσφέρετε σε κάθε επίπεδο, μπορείτε να δημιουργήσετε στους πελάτες του e-shop σας:
- Προσμονή για τις αγορές τους – θεωρούν ότι πετυχαίνουν τον στόχο τους να τους κατατάξετε σε ένα επίπεδο όπου απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια.
- Αίσθηση αποκλειστικότητας και ειδικής μεταχείρισης – ειδικά εάν ανήκουν σε ένα επίπεδο με λίγα μέλη, π.χ. Χρυσοί Πελάτες.
Πότε να το προτιμάτε
Επιλέξτε το πρόγραμμα επιβράβευσης με επίπεδα (tier-based) για το e-shop σας:
- Εάν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν υψηλή αξία.
- Εάν η συχνότητα αγορών από τους πελάτες σας είναι σχετικά μικρή.
Πώς λειτουργεί
Οι πελάτες σας κερδίζουν μέσα από διάφορες ενέργειες που τους προτρέπετε να κάνουν στο e-shop σας, όπως:
- Διαφήμιση στα social media, π.χ. να κοινοποιήσουν μια ενέργειά σας – για να προβάλλετε το e-shop σας μέσα από το κοινωνικό δίκτυο των πελατών σας.
- Πρόσκληση σε φίλους τους να δημιουργήσουν λογαριασμό χρήστη στο e-shop σας – για να αυξήσετε την πελατειακή βάση σας.
- Εγγραφή στα newsletter σας – για να εμπλουτίσετε τη βάση δεδομένων σας για τις ενέργειες email marketing που κάνει η επιχείρησή σας.
- Συμπλήρωση επιπλέον στοιχείων στο προφίλ τους – για να κάνετε πιο στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Δείτε πώς ενισχύετε τη λειτουργία του e-shop σας με online διαφήμιση, προβολή και προώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τι πλεονεκτήματα προσφέρει
Οι πελάτες του e-shop σας αισθάνονται ότι τους ανταμείβετε και για άλλες ενέργειες πέρα από τις αγορές τους.
Έτσι, έχετε την ευκαιρία να χτίσετε συναισθηματική σχέση μαζί τους.
Τι να προσέχετε
Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ότι το σχήμα-παιχνίδι (gaming-based):
- Έχει περίπλοκο στήσιμο και απαιτεί προσεκτικό νομικό έλεγχο.
- Χρειάζεται διαχείριση και συνεχόμενη ανανέωση, ειδικά για τους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες σας μπορούν να κερδίζουν πόντους.
Στόχος σας είναι να αποφύγετε οι πελάτες να αισθανθούν πλήξη με τις επιλογές σας.
Πωλήσεις
Συγκρίνετε ανά μήνα τις πωλήσεις στο e-shop σας:
- Τη χρονιά που ξεκινήσατε να εφαρμόζετε το πρόγραμμα επιβράβευσης.
- Τις προηγούμενες χρονιές.
Έτσι, μπορείτε να διαπιστώσετε εάν οι πωλήσεις σας αυξήθηκαν ή μειώθηκαν συνολικά μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης.
Μέση αξία αγορών
Υπολογίστε εάν η μέση αξία αγορών στο e-shop σας αυξήθηκε ή μειώθηκε συνολικά:
- Ανά μήνα
- Σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές
Μέσος τζίρος πελατών
Συγκρίνετε τον μέσο τζίρο που έχουν στο e-shop σας οι πελάτες που ανήκουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης σε σχέση με αυτούς που δεν ανήκουν.
Μέση αξία απόδειξης
Για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης υπολογίστε εάν αυξήθηκε ή μειώθηκε η μέση αξία απόδειξης των αγορών τους.
Αριθμός παραγγελιών
Υπολογίστε εάν αυξήθηκαν ή μειώθηκαν οι παραγγελίες που έκαναν από το e-shop οι πελάτες σας που ανήκουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
Δείτε επίσης αναλυτικά πώς μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του e-shop σας.
Κίνητρα για επαναλαμβανόμενες αγορές
Τα προγράμματα επιβράβευσης δίνουν κίνητρα στους πελάτες του e-shop σας να κάνουν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σε αυτό και να αυξήσουν τον μέσο όρο αξίας των αγορών τους.
Έρευνες έχουν δείξει ότι η διατήρηση των πελατών που έχει ήδη μια επιχείρηση (customer retention) μπορεί να έχει περισσότερα οφέλη για αυτήν από την προσέλκυση νέων. Αυτό συμβαίνει γιατί οι σταθεροί πελάτες μιας επιχείρησης κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές από αυτήν.
Για να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας γύρω από το θέμα, μπορείτε να αξιοποιήσετε χρήσιμες έρευνες και πηγές:
- Έρευνα της Bain & Company (μόνο στα Αγγλικά) – Πώς μπορεί μια αύξηση 5% στη διατήρηση των πελατών (customer retention) να φέρει αύξηση 25% στα κέρδη.
- Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance των Farris P., Bendle N., Pfeifer P.E., Reibstein D. (μόνο στα Αγγλικά) – Πόσο πιο πιθανό είναι μια επιπλέον αγορά να γίνει από πελάτη που έχει ήδη μια επιχείρηση (60-70%) σε σύγκριση με έναν καινούργιο πιθανό πελάτη (5-20%).
Προσέλκυση νέων πελατών
Παράλληλα με τη διατήρηση της πελατειακής βάσης που ήδη έχετε, μέσα από την ανάπτυξη ενός προγράμματος επιβράβευσης μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους νέους πελάτες για το e-shop σας.
Ευκαιρία για προσωπικές ενέργειες
Μέσα από την επώνυμη συμμετοχή των πελατών στο πρόγραμμα επιβράβευσης του e-shop σας, μπορείτε να συλλέξετε:
- Δεδομένα για το προφίλ τους
- Δεδομένα για τις συνήθειές τους κ.ά.
Με βάση τις πληροφορίες και τα στοιχεία που συλλέγετε για το πελατολόγιό σας, μπορείτε να:
- Σκιαγραφήσετε πιο αποτελεσματικά τους πελάτες του e-shop σας.
- Κάνετε πιο προσωπικές (personalized) τις προωθητικές ενέργειες σε αυτούς.
Για να βεβαιωθείτε ότι ενεργείτε σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος, π.χ. για τη συναίνεση των πελατών σας, την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων κ.ά., ζητήστε τη συνδρομή νομικού συμβούλου.
Δείτε πώς ενισχύετε τη λειτουργία του e-shop σας με online διαφήμιση, προβολή και προώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Εύκολες αγορές για τους πελάτες σας
Εάν διαθέτετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και σε φυσικό κατάστημα, το πρόγραμμα επιβράβευσης προσφέρει μια πολύ καλή ευκαιρία στους πελάτες σας να έρχονται σε επαφή με εσάς τόσο στο φυσικό κατάστημα όσο και στο e-shop σας.
Έτσι, τους διευκολύνετε να κάνουν τις αγορές τους και φέρνετε την επιχείρησή σας ένα βήμα πιο κοντά στην πολυκαναλικότητα (omni-channel).
Παράδειγμα
Εάν οι πελάτες σας συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης και κάνουν αγορές στο φυσικό κατάστημα της επιχείρησής σας, μπορούν να ελέγχουν την πρόοδό τους σε πόντους ή να τους εξαργυρώνουν στο e-shop και αντίστροφα.
1. Ορίστε με προσοχή τους κανόνες λειτουργίας
Ανάλογα με το μοντέλο του προγράμματος επιβράβευσης που σχεδιάζετε, είναι σημαντικό να κάνετε σωστά τους απαραίτητους υπολογισμούς για τα όρια και τους κανόνες που θα εφαρμόσετε, π.χ.:
- Αξία των πόντων – πόσους πόντους θα μπορεί να συλλέγει και να εξαργυρώνει ο πελάτης μέσα από τις αγορές του στο e-shop σας.
- Διάρκεια ισχύος των πόντων – πότε θα λήγουν οι πόντοι που δεν χρησιμοποιούνται. Μια καλή λύση είναι οι 12 μήνες από την ημερομηνία συλλογής του κάθε πόντου. Αυτό θα δίνει κίνητρο στους πελάτες σας να τους εξαργυρώνουν και θα βοηθά εσάς να αποφεύγετε τις μακροχρόνιες υποχρεώσεις με τη μορφή πόντων προς τους πελάτες σας.
- Προβιβασμός σε επίπεδο – πόσοι πόντοι ή τι αξία αγορών θα χρειάζεται ένας πελάτης για να ανέβει επίπεδο και να παραμείνει εκεί. Καλό είναι να ορίσετε ένα αρκετά δύσκολο όριο που θα αποτελέσει πρόκληση για τον πελάτη, αλλά όχι ένα υπερβολικά υψηλό που θα τον απογοητεύσει.
- Υποβιβασμός από επίπεδο – πόσοι πόντοι θα είναι το ελάχιστο όριο για να παραμένει ο πελάτης σε ένα επίπεδο και πόσο χρόνο θα έχει για να τους συλλέξει. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης δεν έχει πιάσει τους ελάχιστους πόντους παραμονής στο επίπεδό του μέσα σε 12 μήνες από τον προβιβασμό του, θα μπορούσε να υποβιβάζεται. Έτσι, θα μπορείτε να ελέγχετε καλύτερα πόσοι πελάτες ανήκουν στα ανώτερα επίπεδα, που έχουν περισσότερα προνόμια.
2. Επιλέξτε την κατάλληλη πλατφόρμα
Για να στήσετε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης στο e-shop σας και να το συνδέσετε με το φυσικό κατάστημά σας (εάν υπάρχει) χρειάζεστε μια ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Για να μπορείτε να επιλέξετε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που ταιριάζει στις ανάγκες σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει και τις λειτουργίες που υποστηρίζει, π.χ.:
- Τεχνικά χαρακτηριστικά – διασύνδεση με το λογιστικό σύστημα, την πλατφόρμα του e-shop και το τηλεφωνικό κέντρο σας, υποστήριξη για ψηφιακές και φυσικές κάρτες πιστότητας, ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά, ανεπτυγμένες τεχνολογίες, όπως παιχνίδια, ψηφιακή πραγματικότητα κ.ά.
- Μηχανισμοί πιστότητας – λειτουργίες όπως διαφορετικοί τρόποι συλλογής πόντων, επίπεδα πελατών, λειτουργία λήξης πόντων, προβιβασμός και υποβιβασμός πελατών σε επίπεδα, διαφορετική ποντοδότηση ανά κατηγορία αγοράς κ.ά.
- Διαφημιστικές ενέργειες – λειτουργίες μαζικής επικοινωνίας με τους πελάτες, όπως δυνατότητα αποστολής μηνύματος SMS, Viber ή email στους πελάτες, π.χ. για να στέλνετε σημαντικά μηνύματα σχετικά με τον λογαριασμό τους.
Επιπλέον, είναι σημαντικό να ελέγχετε εάν η πλατφόρμα μπορεί να σας παρέχει πλήρη ενημέρωση για το σχήμα πιστότητας και ασφάλεια:
- Αναφορές και αναλύσεις – π.χ. για το σύνολο των πόντων που έχουν μαζέψει οι πελάτες, για τον αριθμό των πελατών σε κάθε επίπεδο κ.ά.
- Ασφάλεια συστημάτων – εγγύηση για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών σας, για την προστασία σας από χρήστες που θα προσπαθήσουν με κακόβουλες ενέργειες να εκμεταλλευτούν αδυναμίες της πλατφόρμας κ.ά.
Τέλος, χρειάζεται να ενημερωθείτε για την τεχνική υποστήριξη που θα έχετε και να υπολογίσετε το κόστος που θα έχει η επένδυσή σας:
- Τεχνική υποστήριξη – εγγύηση για τη διασφάλιση της σωστής λειτουργίας της πλατφόρμας, χρόνος ανταπόκρισης και επίλυσης προβλημάτων κ.ά.
- Κόστος επένδυσης – δυνατότητα υποστήριξης και απόσβεσης του κόστους για την πλατφόρμα μέσα από το σχήμα πιστότητας σε λιγότερο από 2 χρόνια.
3. Υπολογίστε τις ανταμοιβές στους πελάτες σας
Το πρόγραμμα επιβράβευσης που θα επιλέξετε μπορεί να επιφέρει σημαντικά οφέλη για το e-shop σας. Ωστόσο, χρειάζεται να λάβετε υπόψη και το κόστη που θα έχετε, π.χ.:
- Το κόστος ανάπτυξης του προγράμματος επιβράβευσης – μπορεί να είναι από τα πιο μικρά, ειδικά εάν το σχήμα πιστότητας έχει διάρκεια πολλά χρόνια.
- Το κόστος των ανταμοιβών – τα χρήματα που δίνετε πίσω σε εκπτώσεις, όταν οι πελάτες σας εξαργυρώνουν τους πόντους που έχουν μαζέψει από τις αγορές τους, είναι το σημαντικότερο κόστος σας.
Για να υπολογίσετε το κόστος των ανταμοιβών, είναι σημαντικό να:
- Ορίσετε ένα μέγιστο όριο επένδυσης σε εκπτώσεις που είστε διατεθειμένοι να προσφέρετε μέσα σε 3 χρόνια στους πελάτες σας.
- Ελέγχετε τακτικά τους πόντους που κερδίζουν οι πελάτες σας και τις εξαργυρώσεις που προκύπτουν από τον αριθμό των πόντων.
- Μειώσετε την προώθηση του προγράμματος επιβράβευσης, εάν διαπιστώσετε ότι ξεπερνάτε το όριο πληθυσμού και πόντων.
- Αλλάζετε ανά διαστήματα τους όρους χρήσης, όχι πάνω από 1 φορά τον χρόνο, και να ενημερώνετε με ξεκάθαρο τρόπο τους πελάτες σας για τους νέους όρους χρήσης.
1. Καταγράψτε τους βασικούς στόχους σας
Σκεφτείτε τι είναι αυτό που θέλετε να πετύχετε μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης που θα επιλέξετε για το e-shop σας.
Ενδεικτικοί στόχοι σας μπορεί να είναι οι:
- Αύξηση πελατών και τζίρου
- Ενίσχυση της κερδοφορίας σας
- Μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα για την επιχείρησή σας
2. Επιλέξτε το μοντέλο που σας ταιριάζει
Καταλήξτε στο μοντέλο του προγράμματος επιβράβευσης που καλύπτει καλύτερα τους στόχους, τις ανάγκες και τις δυνατότητες του e-shop σας:
3. Επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα
Αξιολογήστε τις προσφορές που έχετε λάβει από τους προμηθευτές σας και επιλέξτε με τα κατάλληλα κριτήρια την ηλεκτρονική πλατφόρμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
4. Ορίστε τις ενέργειες ποντοδότησης
Είναι σημαντικό να είναι ξεκάθαροι οι κανόνες που θα εφαρμόσετε για το πρόγραμμα επιβράβευσης που έχετε επιλέξει για το e-shop σας, π.χ. συλλογή και εξαργύρωση πόντων, λειτουργία επιπέδων κ.ά.
5. Κάντε τους υπολογισμούς σας
Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα για να καταγράψετε τι θα θέλατε να πετύχετε και μέχρι πότε μετά το λανσάρισμα του προγράμματος επιβράβευσης που έχετε στήσει.
Για να μειώσετε όσο μπορείτε περισσότερο το ρίσκο από την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης για το e-shop σας, μπορείτε να κάνετε τους απαραίτητους υπολογισμούς σας σε βάθος 3 χρόνων:
- Βάση μελών και πόντοι – με όσο γίνεται πιο λογικές υποθέσεις υπολογίστε την ανάπτυξη της βάσης μελών που θα έχει το πρόγραμμα επιβράβευσης και το σύνολο πόντων που θα μαζέψει μέσα σε τουλάχιστον 1 χρόνο και σε βάθος 3 χρόνων.
- Κόστος επένδυσης – τι ανταμοιβές θα έχουν οι πελάτες σας μέσα από εκπτώσεις, δώρα και άλλες παροχές (π.χ. δωρεάν μεταφορικά) και πόσα χρήματα είστε διατεθειμένοι να επενδύσετε σε αυτές μέσα σε 3 χρόνια.
Δείτε πώς μπορεί να περιοριστούν οι κίνδυνοι που μπορεί να έχουν τα προγράμματα επιβράβευσης.
- Συμβουλές ειδικών για τα προγράμματα επιβράβευσης από την Antavo: Ειδικοί από όλον τον κόσμο μιλούν για τα προγράμματα επιβράβευσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο (μόνο στα Αγγλικά).
- Σύγκριση σχημάτων πιστότητας από την BoldCommerce: Οι καινοτομίες και οι αδυναμίες κάποιων από τα μεγαλύτερα προγράμματα επιβράβευσης στο διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο (μόνο στα Αγγλικά).
- 11 πλατφόρμες πιστότητας για e-Commerce από το Jumper.ai: Οι περισσότερες πλατφόρμες έχουν χαμηλό κόστος για να ξεκινήσετε (μόνο στα Αγγλικά).