Συνδυάστε το sweet home content με άλλα ασφαλιστικά προϊόντα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα EurolifeSYN+ και ωφεληθείτε διπλά. Αποκτάτε περισσότερη προστασία και έχετε έκπτωση στο 2ο και σε κάθε επιπλέον συμβόλαιο που αγοράζετε.
Μπορείτε να ασφαλίσετε το περιεχόμενο και της μόνιμης κατοικίας ή του εξοχικού σας. Για να αποκτήσετε το sweet home content, πρέπει να είστε φυσικό πρόσωπο με ιδιότητα ιδιώτη και η κατοικία της οποίας το περιεχόμενο θα ασφαλίσετε να βρίσκεται στην Ελλάδα.
Η ασφάλεια sweet home content είναι προϊόν της ασφαλιστικής εταιρείας Eurolife FFH ΑΕΓΑ και προσφέρεται με τη διαμεσολάβηση της Eurobank.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να συμπληρώσετε την online αίτησή σας για sweet home content ή έχετε απορίες μετά την ολοκλήρωσή της, τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για τα online προϊόντα μας στο 2109555455, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00.
Η ασφάλεια περιεχομένου σπιτιού «Sweet Home Content» είναι ασφαλιστικό προϊόν της ασφαλιστικής εταιρείας «Eurolife FFH Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων» (με Αρ. ΓΕΜΗ 121637360000).
Διανέμεται με τη διαμεσολάβηση της Τράπεζας Eurobank Ανώνυμης Εταιρείας (με Αρ. ΓΕΜΗ 154558160000) και διατίθεται και μέσω του δικτυακού της τόπου.
Σε ποιους απευθύνεται («αγορά στόχος/target market» του προϊόντος)
Η ασφάλεια περιεχομένου σπιτιού «Sweet Home Content» απευθύνεται σε:
- Ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές ακινήτων μόνιμης/εξοχικής κατοικίας που θέλουν να ασφαλίσουν το περιεχόμενο της κατοικίας που διαμένουν
- Μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες ή εισοδηματίες
Πώς ενεργεί η Eurobank
Η Τράπεζα Eurobank Α.Ε. έχει και την ιδιότητα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, και συγκεκριμένα του ασφαλιστικού πράκτορα.
Ενεργεί σύμφωνα με όσα ορίζει το πλαίσιο που διέπει τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων (Ν.4583/2018 για την ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της οδηγίας 2016/97/ΕΕ σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς και κατ’ εξουσιοδότηση κανονισμός (ΕΕ) 2017/2358 της Επιτροπής της 21ης Σεπτεμβρίου 2017 για τις απαιτήσεις εποπτείας και διακυβέρνησης ασφαλιστικών προϊόντων).
Μέσα από το e-Banking σας κάνετε την αίτησή σας σε μόλις 5 βήματα:
1. Βασικές πληροφορίες
Ενημερώνεστε για την ασφάλεια sweet home content, την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας και τη δυνατότητά σας να ακυρώσετε την ασφάλεια. Αποδέχεστε τους όρους του προϊόντος.
2. Διεύθυνση και καλύψεις
Δηλώνετε τη διεύθυνση του σπιτιού σας, το είδος κατοικίας (μόνιμη ή εξοχική) και την αξία του περιεχομένου που θέλετε να ασφαλίσετε.
Επιλέγετε εάν θέλετε να προσθέσετε στο βασικό πακέτο καλύψεων:
ή/και
Βλέπετε το σύνολο των ασφαλίστρων που θα πληρώσετε για την ασφάλεια που σχεδιάσατε.
3. Προσωπικά στοιχεία
Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία σας που εμφανίζονται προσυμπληρωμένα και δηλώνετε το email στο οποίο θα λάβετε το ασφαλιστήριό σας.
Εάν κάποιο από τα στοιχεία σας δεν ισχύει πλέον, μπορεί να το επικαιροποίησετε online μέσα από το e-Banking ή σε ένα κατάστημά μας.
4. Στοιχεία πληρωμής
Επιλέγετε τον λογαριασμό από τον οποίο θα πραγματοποιηθεί η πρώτη πληρωμή των ετήσιων ασφαλίστρων σας και ορίζετε πάγια εντολή σε λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα σας για την επόμενη πληρωμή.
5. Επιβεβαίωση και πληρωμή
Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία της ασφάλισης και της πληρωμής σας. Κάνετε ταυτοποίηση με Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λαμβάνετε στο κινητό σας για να ολοκληρώσετε την πληρωμή.
Λήψη ασφαλιστηρίου με email
Λαμβάνετε το ασφαλιστήριό σας στο email σας μόλις ολοκληρώσετε την αίτησή σας. Την ίδια στιγμή ξεκινά η ασφάλισή σας.
Βοήθεια με την online αίτησή σας
Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την αίτησή σας στο e-Banking, τηλεφωνήστε στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για τα online προϊόντα μας:
- 2109555455, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00
Αίτηση σε κατάστημα
Εναλλακτικά, εάν θέλετε να αποκτήσετε το sweet home content σε ένα κατάστημά μας, κλείστε ραντεβού στο κατάστημα που σας εξυπηρετεί.
Ολοκληρώνετε την αίτησή σας, κάνετε την πληρωμή σας και λαμβάνετε το ασφαλιστήριό σας εκείνη τη στιγμή.
Οι καλύψεις παρέχονται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του ασφαλιστηρίου σας.
Πυρκαγιά και κεραυνός
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας από:
- Πυρκαγιά σε δασώδεις ή θαμνώδεις εκτάσεις, λιβάδια, βοσκότοπους, συστάδες δέντρων ή θάμνων.
- Καπνό από πυρκαγιά.
- Αναγκαίες ενέργειες για το σβήσιμο πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε μέσα στο ασφαλισμένο κτίριο ή/και σε γειτονικό χώρο ή στο κτίριο που βρίσκεται το ασφαλισμένο περιεχόμενο.
- Βραχυκύκλωμα ηλεκτρικών συσκευών ή μηχανών που προκαλείται από φωτιά.
Έκρηξη
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας από έκρηξη, ανεξάρτητα εάν προκληθεί πυρκαγιά
Επίσης αποζημιώνεστε για ζημιές έως και 3.000€ στο ίδιο το αντικείμενο που προκάλεσε την έκρηξη.
Κλοπή ή ληστεία
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας από:
- Κλοπή ή απόπειρα κλοπής μετά από διάρρηξη, δηλαδή με βίαιη είσοδο ή έξοδο από το κτίριο μέσα στο οποίο βρίσκεται το ασφαλισμένο περιεχόμενο, εφόσον στο σημείο εισόδου ή εξόδου υπάρχουν εμφανή σημάδια παραβίασης.
- Ληστεία, δηλαδή κλοπή με χρήση βίας ή όπλου ή με απειλή χρήσης βίας κατά προσώπου που νόμιμα βρίσκεται στο κτίριο μέσα στο οποίο βρίσκεται το ασφαλισμένο περιεχόμενο.
- Ζημιές που προκαλούνται στο κτίριο λόγω κλοπής μέχρι 10% του ασφαλισμένου κεφαλαίου του περιεχομένου σας, με ανώτατο όριο κάλυψης τα 3.000€.
Επιπλέον, σε περίπτωση κλοπής ή απόπειρας κλοπής μετά από διάρρηξη ή ληστεία, αποζημιώνεστε για έξοδα που μπορεί να επιβαρύνουν εσάς ή/και μέλη της οικογένειάς σας για:
- Επανέκδοση διαβατηρίου, αστυνομικής ταυτότητας και άδειας οδήγησης.
- Ψυχολογική υποστήριξη, αφού υποβάλετε σε εμάς τα νόμιμα πρωτότυπα παραστατικά και μέχρι 250€/χρόνο ανά περιστατικό.
Βραχυκύκλωμα ηλεκτρικών μηχανών
Αποζημιώνεστε για ζημιές σε ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές ή μηχανές ή τμήματα ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, που προκαλούνται από υπερφόρτωση, υπέρταση, βραχυκύκλωμα, σχηματισμό τόξου, διαρροή ηλεκτρισμού, υπερθέρμανση ή κακή λειτουργία των οργάνων μέτρησης, ρύθμισης ή ασφάλειας.
Αλλοίωση τροφίμων
Αποζημιώνεστε για ζημιές σε τρόφιμα που βρίσκονται μέσα στο ψυγείο ή τον καταψύκτη σας από:
- Αλλαγή θερμοκρασίας που οφείλεται σε διακοπή ή διαταραχή της λειτουργίας των ψυκτικών μηχανημάτων τους, εξαιτίας υλικής ζημιάς από κίνδυνο που καλύπτεται.
- Τυχαία και ξαφνική διακοπή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω αποδεδειγμένης τεχνικής βλάβης στο δίκτυο του παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος. Η βλάβη πρέπει να πιστοποιείται στο αρχικό σημείο εισόδου παροχής στο κτίριο που βρίσκεται το ασφαλισμένο περιεχόμενο και να διαρκεί πάνω από 12 συνεχόμενες ώρες.
Δείτε αναλυτικά τις καλύψεις του βασικού πακέτου καλύψεων.
Οι καλύψεις παρέχονται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του ασφαλιστηρίου σας.
Φυσικές καταστροφές
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας από:
- Πλημμύρα
- Θύελλα
- Καταιγίδα
- Χιόνι / βάρος χιονιού
- Χαλάζι
- Παγετό
Διαρροή νερού από σωληνώσεις
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας από τυχαία διαρροή ή διαφυγή νερού από σωληνώσεις:
- Ύδρευσης
- Θέρμανσης
- Αποχέτευσης
- Δεξαμενών νερού
- Πισινών
Πτώση δέντρων, κλαδιών ή στύλων
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας από απευθείας πτώση δέντρων, κλαδιών, στύλων, κεραιών ή εναέριων καλωδίων παρόχων τηλεφωνίας ή ηλεκτρικού ρεύματος.
Κάλυψη σε προσωρινή κατοικία, έξοδα και ζημιές μεταφοράς
Αποζημιώνεστε για ζημιές στα ασφαλισμένα αντικείμενά σας που θα μεταφερθούν σε προσωρινή κατοικία εάν το σπίτι σας δεν μπορεί να κατοικηθεί λόγω ζημιάς από κίνδυνο που καλύπτει το ασφαλιστήριό σας.
Επίσης αποζημιώνεστε για:
- Μεταφορά αντικειμένων στην προσωρινή κατοικία σας και στη συνέχεια επιστροφή τους στο σπίτι σας.
- Ζημιές που μπορεί να γίνουν σε αντικείμενα κατά τη μεταφορά τους.
Έξοδα άντλησης υδάτων
Σας αποζημιώνουμε για τα έξοδα που προκύπτουν από την άντληση των υδάτων που εισχώρησαν στο σπίτι σας λόγω πλημμύρας, θύελλας, καταιγίδας ή διάρρηξης σωληνώσεων, προκαλώντας ζημιά στο ασφαλισμένο περιεχόμενό σας.
Δείτε αναλυτικά πώς προστατεύεστε με τις επιπλέον καλύψεις.
Για να αποκτήσετε τις καλύψεις της Υπηρεσίας Άμεσης Επέμβασης, το σπίτι σας πρέπει να βρίσκεται στον νομό Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Βοιωτίας, Εύβοιας, Ηλείας, Ηρακλείου, Καρδίτσας, Κέρκυρας, Κορίνθου, Κυκλάδων, Λακωνίας, Λάρισας, Μαγνησίας, Ρεθύμνου, Ρόδου, Φθιώτιδας ή Χαλκιδικής.
Αποκατάσταση ζημιών
Σε επείγουσα ανάγκη, τα συνεργεία της Υπηρεσίας Άμεσης Επέμβασης είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες / χρόνο για να αποκαταστήσουν ζημιές, όπως:
- Βλάβη στα υδραυλικά του σπιτιού σας
- Βλάβη στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις
- Βλάβη στο κύριο σύστημα θέρμανσης ή/και το σύστημα παροχής φυσικού αερίου
- Χαλασμένες κλειδαριές
- Σπάσιμο τζαμιών σε εξωτερικές πόρτες και παράθυρα, σε περίπτωση που μετά τη ζημιά η κατοικία σας μείνει εκτεθειμένη σε καιρικά φαινόμενα ή ανοιχτή για πρόσβαση από άλλους
Καθεμιά από τις υπηρεσίες μπορεί αν χρησιμοποιηθεί έως 3 φορές ανά ασφαλιστική περίοδο.
Σε περίπτωση που εγκλωβιστείτε λόγω χαλασμένων κλειδαριών, αποζημιώνεστε και για ζημιές που προκλήθηκαν κατά την προσπάθεια απεγκλωβισμού σας, έως 540€.
Υπηρεσίες φύλαξης
Αναλαμβάνουμε τη φύλαξη του σπιτιού σας με εξειδικευμένο προσωπικό, εάν έχει μείνει απροστάτευτη λόγω ζημιάς από πυρκαγιά, έκρηξη, πλημμύρα ή κλοπή.
Η φύλαξη διαρκεί όσο διάστημα η κατοικία σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις ασφαλείας που είχε πριν τη ζημιά.
Καθαρισμός σπιτιού
Αναλαμβάνουμε τον καθαρισμό του σπιτιού σας, με εξειδικευμένο συνεργείο καθαρισμού, και το κόστος των υλικών για τον καθαρισμό λόγω πυρκαγιάς, έκρηξης, πλημμύρας, κλοπής ή απόπειρας κλοπής.
Προσωρινή αντικατάσταση συσκευών
Αντικαθιστούμε προσωρινά την τηλεόραση, το laptop ή/και το DVD σας, εάν υποστούν ζημιά από πυρκαγιά, έκρηξη, πλημμύρα, κλοπή ή απόπειρα κλοπής.
Μεταβίβαση επειγόντων μηνυμάτων
Αναλαμβάνουμε τη μεταβίβαση μηνυμάτων σχετικών με το συμβάν σε άτομα που μας υποδεικνύετε, σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, εάν το κινητό / οι συσκευές επικοινωνίας σας υποστούν ζημιά από πυρκαγιά, έκρηξη, πλημμύρα, κλοπή ή απόπειρα κλοπής.
Υπηρεσίες από εξειδικευμένους επαγγελματίες
Σας στέλνουμε εξειδικευμένους επαγγελματίες που ορίζουμε εμείς, ανάλογα με την υπηρεσία που χρειάζεστε.
Αναλαμβάνουμε το κόστος για κάθε επισκευή, με ανώτατο ποσό αυτό που ορίζει το ασφαλιστήριό σας. Εσείς επιβαρύνεστε με το επιπλέον ποσό και το καταβάλλετε απευθείας στον επαγγελματία τεχνίτη.
Το κόστος αυτό περιλαμβάνει τα έξοδα μετακίνησης του τεχνίτη, τα εργατικά έξοδα και την αξία των υλικών που χρησιμοποιούνται για την επισκευή.
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Eurolife FFH
Τηλεφωνήστε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2109303800 για να καλέσετε την Υπηρεσία Άμεσης Επέμβασης.
Σε περίπτωση που το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών δηλώσει αδυναμία άμεσης επέμβασης με δικό μας επαγγελματία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επαγγελματία της επιλογής σας κι εμείς θα σας αποζημιώσουμε με ανώτατο ποσό αυτό που ορίζει το ασφαλιστήριό σας για κάθε κάλυψη.
Δείτε αναλυτικά τις καλύψεις των υπηρεσιών άμεσης επέμβασης.
Διαμορφώνετε εσείς το ασφαλιστήριό σας
Διαμορφώνετε εσείς το ασφαλιστήριό σας με βάση τις ανάγκες σας.
Στο βασικό πακέτο καλύψεων μπορείτε να προσθέσετε:
ή/και
Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο
Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο είναι το χρηματικό ποσό μέχρι το οποίο φτάνει η υποχρέωση της ασφαλιστικής εταιρείας για αποζημίωση συνολικά ή για κάθε αντικείμενο ασφάλισης ή για κάθε ασφαλιστική περίπτωση.
Με την ασφάλεια περιεχομένου σπιτιού sweet home content μπορείτε να επιλέξετε να ασφαλίσετε περιεχόμενο αξίας:
- 15.000€
- 30.000€
- 50.000€
Αποζημιώνεστε για την αντικατάσταση κάθε αντικειμένου που έχει καταστραφεί με καινούργιο, αντίστοιχων προδιαγραφών και χρήσης.
Μπορείτε να λάβετε αποζημίωση έως και 3.000€ για κάθε αντικείμενο του σπιτιού σας.
Ωστόσο, η αποζημίωση σε αξία αντικατάστασης περιεχομένου ως καινούργιου δεν ισχύει για αντικείμενα που έχουν χάσει πάνω από το 70% της αξίας τους λόγω παλαιότητας, όπως ρούχα, παπούτσια, λευκά είδη, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεοράσεις.
Ασφάλιστρα
Τα ποσό των ασφαλίστρων είναι διαφορετικό εάν ασφαλίζετε τη μόνιμη ή την εξοχική κατοικία σας και εξαρτάται από:
- Τις καλύψεις που προσθέτετε στο ασφαλιστήριό σας.
- Το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο που επιλέγετε.
Μόνιμη κατοικία |
Εξοχική κατοικία |
|||||
Ασφαλιζόμενο κεφάλαιο |
15.000€ |
30.000€ |
50.000€ |
15.000€ |
30.000€ |
50.000€ |
Βασικό πακέτο καλύψεων |
35€ |
50€ |
60€ |
45€ |
60€ |
70€ |
Επιπλέον καλύψεις |
7,50€ |
10€ |
12,50€ |
7,50€ |
10€ |
12,50€ |
Υπηρεσίες άμεσης επέμβασης |
7,50€ |
Καταβολή ασφαλίστρων
Με την ολοκλήρωση της αίτησής σας, πληρώνετε τα πρώτα ετήσια ασφάλιστρά σας με χρέωση:
- Λογαριασμού σας Eurobank εάν κάνετε αίτηση με e-Banking
- Λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας σας Eurobank εάν κάνετε αίτηση σε κατάστημα
Η ασφάλεια ανανεώνεται αυτόματα κάθε χρόνο. Για τα επόμενα ασφάλιστρά σας ορίζετε πάγια εντολή σε λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα σας Eurobank.
Δήλωση ζημιάς
Δηλώστε αμέσως τη ζημιά των ασφαλισμένων αντικειμένων του σπιτιού σας με email στο Nonlife-Claims@eurolife.gr
Χρειάζεστε να μας δώσετε:
- Τον αριθμό συμβολαίου σας
- Την ημερομηνία της ζημιάς
- Το email σας
- Το κινητό σας
Για οποιαδήποτε βοήθεια, μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 2109303800 (επιλογή 4).
Ένας εκπρόσωπός μας σας καθοδηγεί σε κάθε βήμα, από τον καθορισμό ραντεβού για αυτοψία της ζημιάς και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται να προσκομίσετε μέχρι την καταβολή της αποζημίωσης.
Άνοιγμα φακέλου ζημιάς
Εάν δηλώσετε τη ζημιά πριν τις 14:30 σε εργάσιμη ημέρα, ανοίγουμε φάκελο για τη ζημιά σας την ίδια μέρα, μέσα σε 1 ώρα από τη δήλωσή της. Διαφορετικά, ανοίγουμε τον φάκελό σας το αργότερο μέχρι τις 10:00 την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Υπολογισμός κόστους ζημιάς
Υπολογίζεται το κόστος της ζημιάς που καλύπτεται από το ασφαλιστήριό σας.
Αποζημιώνεστε για την αντικατάσταση κάθε αντικειμένου που έχει καταστραφεί με καινούργιο, αντίστοιχων προδιαγραφών και χρήσης.
Είσπραξη αποζημίωσης
Μέσα σε 10 ημέρες από το κλείσιμο του φακέλου της ζημιάς εισπράττετε την αποζημίωσή σας. Ο φάκελος της ζημιάς κλείνει εφόσον προσκομίσετε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, ανάλογα με την περίπτωση της ζημιάς.
Για να εξασφαλίσετε την επιστροφή σε ευρώ, πρέπει να καταβάλλετε τα ασφάλιστρά σας με πάγια εντολή μέσω της πιστωτικής κάρτας σας Eurobank που συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Εξαργυρώστε τα ευρώ που συγκεντρώσατε στις επόμενες αγορές σας πληρώνοντας λιγότερο ή και καθόλου σε πάνω από 8.500 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Απαλλαγή είναι το ποσό της ζημιάς που πληρώνετε εσείς. Εάν το ποσό της ζημιάς είναι μεγαλύτερο από το ποσό της απαλλαγής, καταβάλλουμε τη διαφορά ως αποζημίωση.
Απαλλαγή 100€ σημαίνει ότι σε περίπτωση ζημιάς μεγαλύτερης των 100€, εσείς επιβαρύνεστε με 100€ και η ασφάλεια καλύπτει το υπόλοιπο ποσό.
Ασφάλιση σε Α' κίνδυνο είναι η ασφάλιση χωρίς να γίνεται έλεγχος για τη συνολική αξία του ασφαλιζόμενου αντικειμένου. Έτσι δεν ελέγχεται εάν υπάρχει υπασφάλιση, δηλαδή ασφάλιση ενός αντικειμένου σε μικρότερη αξία από την πραγματική αξία του, και δεν εφαρμόζεται ο αναλογικός κανόνας.
Συνεπώς, με την ασφάλιση σε Α' κίνδυνο καλύπτεστε μέχρι ένα ανώτατο ποσό στην περίπτωση ζημιάς σε κάποιο ασφαλισμένο αντικείμενό σας, χωρίς να γίνει έλεγχος εάν η πραγματική αξία του αντικειμένου είναι μικρότερη από την αξία ασφάλισής του.
Καλύπτεστε για το 100% της αξίας του αντικειμένου, με μέγιστη αποζημίωση 3.000€ και απαλλαγή 300€.
Επομένως θα λάβετε αποζημίωση 2.700€ για την αντικατάστασή της συσκευής.
Μπορώ να ασφαλίσω μόνο ένα μέρος του περιεχομένου του σπιτιού μου, για να επιλέξω ασφαλιζόμενο κεφάλαιο 15.000€;
Όχι, δεν μπορείτε. Ασφαλίζετε το σύνολο της οικοσκευής σας, χωρίς να προσδιορίζονται ένα-ένα τα αντικείμενα που αυτή περιλαμβάνει.
Οικοσκευή είναι όλα τα κινητά αντικείμενα, όπως έπιπλα, σκεύη, προσωπικά αντικείμενα και ρούχα και λευκά είδη, που συνήθως υπάρχουν σε ένα σπίτι.
Κι αν καταστραφούν και τα ρούχα μου και οι αποδείξεις της αγοράς τους, π.χ. σε περίπτωση πυρκαγιάς; Πώς αποδεικνύω την αξία τους;
Η αξία των αντικειμένων ορίζεται κατά δήλωση. Μετά το συμβάν:
- Υποβάλλετε δήλωση απώλειας ή καταστροφής των αντικειμένων στην αστυνομία ή την πυροσβεστική.
- Δίνετε αυτό το έγγραφο όταν δηλώνετε τη ζημιά στην Eurolife FFH ΑΕΓΑ για την αποζημίωσή σας.
Σε περίπτωση ολικής καταστροφής από πυρκαγιά, αποζημιώνεστε για την αντικατάσταση κάθε αντικειμένου που έχει καταστραφεί με καινούργιο, αντίστοιχων προδιαγραφών και χρήσης.
Κι αν έχω αντικείμενα στο υπόγειο της πολυκατοικίας / μονοκατοικίας μου; Καλύπτομαι και γι’ αυτά εάν καταστραφούν, π.χ. από πλημμύρα;
Ναι. Καλύπτεστε για κινητά αντικείμενα (που μπορούν να μετακινηθούν) που βρίσκονται στον στεγασμένο χώρο του σπιτιού σας και σε αποθήκες που ανήκουν στο κτίριο και σχετίζονται με το σπίτι σας.
Αρκεί τα αντικείμενα να αποτελούν συνήθη οικιακό εξοπλισμό, π.χ. έπιπλα, σκεύη, οικιακές συσκευές, προσωπικά αντικείμενα, ρούχα, παπούτσια, και να προορίζονται για προσωπική και όχι επαγγελματική χρήση.