Ενεργοποίηση της υπηρεσίας
Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία Ειδοποιήσεων συνδεθείτε στο e-Banking σας και επιλέξτε:
Προφίλ > Ειδοποιήσεις > ΘΕΛΩ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Ειδοποιήσεις λαμβάνετε με:
- Push notification στη συσκευή σας μέσα από το Eurobank Mobile App
- Μήνυμα Viber ή SMS στο κινητό σας
Μπορείτε να επιλέξετε έναν ή και περισσότερους τρόπους για να λαμβάνετε Ειδοποιήσεις.
Ενημέρωση για κινήσεις στους λογαριασμούς σας
Με την υπηρεσία Ειδοποιήσεων μπορείτε να ζητήσετε να ενημερώνεστε για:
- Χρέωση ή πίστωση πάνω από το ποσό που έχετε ορίσει και διακύμανση του υπολοίπου σας.
- Αγορά με χρεωστική κάρτα και ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ.
- Κατάθεση επιταγής ή χρέωση του λογαριασμού σας μετά από εξόφληση επιταγής.
- Καταβολή μισθοδοσίας.
Ενημέρωση για κινήσεις στις κάρτες σας
Μπορείτε να προγραμματίσετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για χρέωση ή πίστωση της πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας σας.
Αποτελέσματα συναλλαγών ή αιτημάτων σας
Ενημερώνεστε αμέσως με SMS ή email εάν το έμβασμά σας εκτελέστηκε με επιτυχία ή όχι.
Ενημέρωση όποτε σας βολεύει
Με την υπηρεσία Ειδοποιήσεων, μπορείτε να επιλέξετε το χρονικό διάστημα της ημέρας που θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις στο κινητό σας. Έτσι δεν λαμβάνετε μηνύματα Viber ή SMS σε ανεπιθύμητες ώρες.
Ειδοποιήσεις χωρίς χρέωση
Με την υπηρεσία Ειδοποιήσεων δεν χρεώνεστε για:
- Ειδοποιήσεις που λαμβάνετε με email.
- Ειδοποιήσεις που λαμβάνετε με push notification μέσα από το Eurobank Mobile App.
- Ενημερωτικά μηνύματα Viber ή SMS σχετικά με αλλαγές στις ρυθμίσεις ασφαλείας του e-Banking σας.
- Ενημερωτικά μηνύματα Viber ή SMS σχετικά με τις κινήσεις των πιστωτικών καρτών σας.
- Ενημερωτικά μηνύματα Viber ή SMS σχετικά με έγκριση ή απόρριψη συναλλαγών και αιτημάτων σας.
- Μηνύματα που αποστέλλονται αυτόματα από την Eurobank (π.χ. ενεργοποιήσεις καρτών, ειδοποιήσεις λήξης δόσεων δανείων, Κωδικός μιας Χρήσης).
Μηνύματα Viber ή SMS με χρέωση
Με την υπηρεσία Ειδοποιήσεων χρεώνεστε για ενημερωτικά μηνύματα Viber ή SMS που λαμβάνετε σχετικά με τις κινήσεις στους λογαριασμούς σας, επιπλέον αυτών που αναφέρονται παραπάνω.
Το κόστος της υπηρεσίας είναι:
- 0,20€/μήνυμα Viber ή SMS.
- 0,10€/μήνυμα Viber ή SMS εάν έχετε Private Banking ή Personal Banking στην Eurobank.
Τα μηνύματα χρεώνονται συγκεντρωτικά στο τέλος κάθε μήνα. Η χρέωση γίνεται στον λογαριασμό που ορίσατε για να λαμβάνετε μηνύματα στο κινητό σας.
Εάν έχετε ενεργοποιήσει το πρόγραμμα Eurobank My Advantage Banking, έχετε δωρεάν:
- 5 ειδοποιήσεις τον μήνα με το πακέτο My Gold Advantage.
- Απεριόριστες ειδοποιήσεις τον μήνα με το πακέτο My Platinum Advantage.
Με την υπηρεσία Ειδοποιήσεων, λαμβάνετε ειδοποιήσεις για ενέργειες όπως για την είσοδο στο e-Banking σας.
Έτσι ενημερώνεστε αμέσως εάν συμβεί κάποια ενέργεια χωρίς την έγκρισή σας.
Δείτε τι μπορείτε να κάνετε εάν λάβετε ειδοποίηση για συναλλαγή που δεν έχετε κάνει εσείς.
Όχι. Χρεώνεστε μόνο για τα μηνύματα που λαμβάνετε στο κινητό σας και αφορούν κινήσεις σε λογαριασμό σας.
Το κόστος για αυτά είναι:
- 0,20€/μήνυμα Viber ή SMS.
- 0,10€/μήνυμα Viber ή SMS εάν έχετε Private Banking ή Personal Banking στην Eurobank.
Τα μηνύματα χρεώνονται συγκεντρωτικά στο τέλος κάθε μήνα. Η χρέωση γίνεται στον λογαριασμό που ορίσατε για να λαμβάνετε μηνύματα στο κινητό σας.
Εάν έχετε ενεργοποιήσει το πρόγραμμα Eurobank My Advantage Banking, έχετε δωρεάν:
- 5 ειδοποιήσεις τον μήνα με το πακέτο My Gold Advantage.
- Απεριόριστες ειδοποιήσεις τον μήνα με το πακέτο My Platinum Advantage.
Όχι. Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία πρέπει να έχετε κωδικούς e-Banking (Username και Password) και να έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank.
Αποκτήστε online κωδικούς σύνδεσης με τον αριθμό και το PIN της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας σας.
Δείτε αναλυτικά πώς ενεργοποιείτε την υπηρεσία Ειδοποιήσεων.
Συνδεθείτε αμέσως στο e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App για να ελέγξετε την κίνηση του λογαριασμού σας.
Εάν έχει παραβιαστεί η ασφάλειά σας, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
- 2109555222 (για επιχειρήσεις)
Ο εκπρόσωπός μας ελέγχει εάν πράγματι έχει πραγματοποιηθεί συναλλαγή χωρίς την έγκρισή σας και λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλιστούν τα συμφέροντά σας.
Επιπλέον, σας ενημερώνει για τις ενέργειες που πρέπει εσείς να κάνετε ώστε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα σας με ασφάλεια.