Η ενότητα ηλεκτρονικό εμπόριο του Digital Academy for Business παρουσιάζει καλές πρακτικές και εργαλεία για κάθε στάδιο της online εμπορικής δραστηριότητάς σας, με την τεχνογνωσία της Convert Group. Δείτε ποια θέματα καλύπτει, με ποια σειρά σάς προτείνουμε να τα διαβάσετε, και πώς μπορείτε να συνεχίσετε να αναπτύσσετε τις δεξιότητές σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Powered by Convert Group
Ποιες βασικές γνώσεις είναι καλό να αποκτήσετε και τι πρέπει να έχετε υπολογίσει για να αρχίσετε να χτίζετε την ηλεκτρονική επιχείρησή σας.
- Επιχειρηματικά μοντέλα στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τι προσφέρει κάθε επιχειρηματικό μοντέλο B2C, B2B, C2C ή C2B και ποιο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τους στόχους του e-shop σας.
- Business plan για το e-shop σας: Ποια στοιχεία περιλαμβάνει ένα business plan και πώς να το συμπληρώσετε για να μπορείτε να ελέγχετε τη βιωσιμότητα του e-shop σας και να σχεδιάζετε τις επόμενες κινήσεις της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας. Μπορείτε να κατεβάσετε και να αξιοποιήσετε ένα πρότυπο business plan.
- Εμπορική πολιτική με προμηθευτές e-shop: Τι να διερευνήσετε όταν αναζητάτε προμηθευτές για το e-shop σας και τι είναι καλό να προβλέπει η εμπορική πολιτική που συμφωνείτε μαζί τους.
Τι έρευνα χρειάζεται πριν από κάθε απόφαση για το e-shop σας για να μπορείτε να επενδύσετε σε κατάλληλους συνεργάτες και τεχνολογίες.
- Τεχνική ανάπτυξη e-shop – Τα πρώτα βήματα: Τι είναι καλό να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε όνομα, λογισμικό και εταιρεία υλοποίησης για το e-shop σας.
- Τρόποι πληρωμής σε e-shop: Ποιους τρόπους πληρωμής μπορείτε να ενσωματώσετε στο e-shop σας για να εξυπηρετείτε τη δική σας αγορά και να προσφέρετε καλή εμπειρία στους πελάτες σας.
- Επιλογή εταιρείας ταχυμεταφορών: Πώς μπορείτε να επιλέξετε εταιρεία ταχυμεταφορών για το e-shop σας με βάση τις υπηρεσίες, τις χρεώσεις και τις υποδομές της.
- Εμπειρία αγοράς στο e-shop: Πώς να ελέγχετε και να βελτιώνετε συνεχώς την εμπειρία αγοράς στο e-shop σας για να διευκολύνετε τους επισκέπτες και να αυξάνετε τις πωλήσεις σας.
- Έλεγχος πριν το λανσάρισμα του e-shop: Τι περιλαμβάνει ο τελικός έλεγχος και πώς να τον εφαρμόσετε βήμα-βήμα.
Με ποια εργαλεία, τεχνικές και στρατηγικές μπορείτε να ενισχύετε την απόδοση του e-shop σας και να ελέγχετε τον ανταγωνισμό σας.
- Παρακολούθηση απόδοσης e-shop: Πώς μπορείτε να αξιοποιείτε τα Google Analytics για να ελέγχετε πώς αποδίδει το e-shop σας.
- Online διαφήμιση, προβολή και προώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Πώς μπορείτε να ενισχύετε τις πωλήσεις σας με online διαφημίσεις, παρουσία στα social media, email, πρακτικές SEO και άλλες τεχνικές digital marketing.
- Προγράμματα επιβράβευσης πελατών e-shop: Πώς να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές στο e-shop σας.
- Παρακολούθηση ανταγωνισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Με ποια εργαλεία και τεχνικές μπορείτε να παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας και να διαμορφώνετε τη δική σας στρατηγική.
Πώς μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικό εμπόριο σε αγορές του εξωτερικού αλλά και σε περιόδους κρίσης.
- Ηλεκτρονικό εμπόριο στο εξωτερικό: Τι είναι καλό να ελέγξετε στην ξένη αγορά, τι να αναζητήσετε στους νέους συνεργάτες σας εκεί και πώς να προσαρμόσετε τα προϊόντα σας για το εξωτερικό.
- Ηλεκτρονικό εμπόριο σε περιόδους κρίσης: Με ποιες εμπορικές και επικοινωνιακές πρακτικές μπορεί το e-shop σας να επιβιώσει σε περιόδους κρίσης.
Πώς μπορείτε να παρακολουθείτε τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του ηλεκτρονικό εμπορίου.
Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Μπορείτε να γίνετε μέλος του GRECA, του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Έτσι, μπορείτε να ενημερώνεστε και να ανταλλάσσετε απόψεις με άλλους επιχειρηματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Εξειδικευμένες ιστοσελίδες
Μπορείτε να παρακολουθείτε τακτικά ενημερωτικές σελίδες, όπως:
- Grow-Digital
- Ecommerce News (στα Αγγλικά)
- Retail Dive (στα Αγγλικά)
- BigCommerce (στα Αγγλικά)
- E-Commerce Times (στα Αγγλικά)
Συνδρομητικές υπηρεσίες ενημέρωσης
Μπορείτε να εγγραφείτε σε συνδρομητικές υπηρεσίες ενημέρωσης. Μια τέτοια είναι το Daily Fax, το καθηµερινό ενηµερωτικό ηλεκτρονικό έντυπο του marketingweek.gr.
Συνέδρια για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Μπορείτε να πάρετε μέρος σε μεγάλα συνέδρια για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως τα:
Online μαθήματα και εκπαιδευτικά προγράμματα
Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας για τα workshop στο ηλεκτρονικό εμπόριο που οργανώνει το Digital Academy for Business.
Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε σε online μαθήματα για το ηλεκτρονικό εμπόριο σε ηλεκτρονικές ακαδημίες, όπως το Udemy (στα Αγγλικά).