Απαντάμε αμέσως στις επείγουσες ερωτήσεις σας.
Έχασα / Μου έκλεψαν την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να την ακυρώσουμε:
- 2109555000
Εφόσον ζητήσετε την επανέκδοση της κάρτας σας, μπορείτε να τη λάβετε:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνσή σας επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Το ΑΤΜ κράτησε την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Εάν το ΑΤΜ είναι έξω από κατάστημά μας που είναι ανοιχτό εκείνη τη στιγμή, ενημερώστε το κατάστημα.
Εναλλακτικά, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Ακυρώνουμε την κάρτα σας και σας εκδίδουμε νέα. Μπορείτε να λάβετε τη νέα πιστωτική κάρτα σας:
- Ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει ή σε όποια άλλη διεύθυνση επιθυμείτε.
- Σε κατάστημά μας.
Δεν βρίσκω την κάρτα μου. Τι να κάνω;
Εάν δεν είστε σίγουροι ότι χάσατε την κάρτα σας, μπορείτε να την απενεργοποιήστε προσωρινά (freeze) από το κινητό ή τον υπολογιστή σας με την υπηρεσία Cards Control, αντί να την ακυρώσετε αμέσως.
Προσωρινή απενεργοποίηση από το κινητό σας
Αρχικά ενεργοποιήστε δωρεάν το Cards Control μέσα από το Eurobank Mobile App:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών > Cards Control
Για να απενεργοποιήσετε προσωρινά την κάρτα σας, επιλέξτε:
- Αρχική οθόνη > Λογαριασμοί & Κάρτες > Πάνω στο εικονίδιο της κάρτας σας πατήστε Ρυθμίσεις
- Επιλέξτε: Cards Control > Προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας
Προσωρινή απενεργοποίηση από τον υπολογιστή σας
Συνδεθείτε στο e-Banking σας και επιλέξτε:
- Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις Καρτών > Υπηρεσία Cards Control > Πατήστε ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΩ την υπηρεσία
- Ενεργές κάρτες > Πατήστε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε προσωρινά
- Επιλέξτε: Προσωρινή απενεργοποίηση της κάρτας
Έτσι, δεν θα γίνουν αναλήψεις μετρητών σε ΑΤΜ και αγορές online ή σε κατάστημα για όσο η κάρτα σας είναι απενεργοποιημένη.
Μόλις βρείτε την κάρτα σας, την ενεργοποιείτε και πάλι (unfreeze) ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.
Εάν χάσατε ή σας έκλεψαν την κάρτα, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking για να την ακυρώσουμε.
- 2109555000
Ξέχασα / Μπλόκαρα τους κωδικούς μου.
Τι ακριβώς έχει συμβεί;
Ξέχασα / Μπλόκαρα το Password για το e-Banking μου.
Ξέχασα το Username για το e-Banking μου.
Μπλόκαρα τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας μου.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το Password για το e-Banking μου. Τι να κάνω;
Μπορείτε να αποκτήσετε νέο Password online ή σε κατάστημά μας.
Password online
Για να αποκτήσετε online νέο Password, θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προπληρωμένες κάρτες ή κάρτες Business.
- Ο αριθμός κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Δείτε βήμα-βήμα πώς αποκτάτε νέο Password online:
- Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας σας και τα 2 από τα 4 ψηφία του PIN σας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να συμπληρώσετε ολόκληρο το PIN της κάρτας σας όταν αποκτάτε νέο Password online ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή. - Επιλέξτε τον αριθμό κινητού σας και ζητήστε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Με SMS στο κινητό σας λαμβάνετε έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. - Συμπληρώστε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ.
Στην επόμενη οθόνη, εμφανίζεται το Username σας.
4. Επιλέξτε και συμπληρώστε το Password που θέλετε να χρησιμοποιείτε για να συνδέεστε στο e-Banking. Πρέπει να έχει 6 έως 12 χαρακτήρες με:
- 1 λατινικό γράμμα τουλάχιστον.
- 1 αριθμό τουλάχιστον.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λατινικά γράμματα, αριθμούς ή τα σύμβολα «!», «@», «$», «&», «*», «_» και «?». Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 3 όμοιους χαρακτήρες στη σειρά.
Για επιβεβαίωση συμπληρώνετε το Password 2 φορές.
Password σε κατάστημα
Εάν δεν έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δεν έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank ή δεν έχετε EuroPhone Banking PIN, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Προσκομίστε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Ο εκπρόσωπός μας εκδίδει προσωρινό Password για εσάς εκείνη τη στιγμή.
Για λόγους ασφαλείας, όταν συνδεθείτε για πρώτη φορά στο e-Banking με το προσωρινό Password, το σύστημα σας ζητά να επιλέξετε ένα νέο Password.
Ξέχασα το Username για το e-Banking μου. Τι να κάνω;
Μπορείτε να ανακτήσετε το Username σας online, σε κατάστημά μας ή τηλεφωνικά. Για λόγους ασφαλείας, θα χρειαστεί να επιλέξετε και νέο Password.
Username online
Για να ανακτήσετε online το Username σας, θα σας χρειαστούν:
- Ο αριθμός και το PIN μιας ενεργής χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας Eurobank που έχει εκδοθεί στο όνομά σας. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προπληρωμένες κάρτες ή κάρτες Business.
- Ο αριθμός κινητού σας που έχετε δηλώσει στην Eurobank.
Δείτε βήμα-βήμα πώς ανακτάτε το Username σας online:
- Συμπληρώστε τον αριθμό της κάρτας σας και τα 2 από τα 4 ψηφία του PIN σας.
Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να συμπληρώσετε ολόκληρο το PIN της κάρτας σας όταν ανακτάτε το Username σας online ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή. - Επιλέξτε τον αριθμό κινητού σας και ζητήστε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).
Με SMS στο κινητό σας λαμβάνετε έναν 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης που ισχύει για 2 λεπτά. - Συμπληρώστε τον 6-ψήφιο Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) που λάβατε στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ.
Στην επόμενη οθόνη, εμφανίζεται το Username σας.
Username σε κατάστημα
Εάν δεν έχετε ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, δεν έχετε δηλώσει τον αριθμό κινητού σας στην Eurobank ή δεν έχετε EuroPhone Banking PIN, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Προσκομίστε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
Ο εκπρόσωπός μας σας υπενθυμίζει το Username σας.
Μπλόκαρα τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας μου. Τι να κάνω;
Για να ενεργοποιήσετε ξανά τους κωδικούς e-Banking της εταιρείας σας, πρέπει να είστε νόμιμος εκπρόσωπος, ειδικός εκπρόσωπος ή διαχειριστής της.
Συμπληρώστε την Αίτηση Έκδοσης Νέου Κωδικού Πρόσβασης στο e-Banking.
Για να τη λάβουμε, επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:
- Προσκομίστε τη σε ένα κατάστημά μας.
- Ταχυδρομήστε τη στη διεύθυνσή μας.
Τράπεζα Eurobank AE
Digital Channels Customer Services
Παναγούλη και Σινιόσογλου
14234 Νέα Ιωνία
- Στείλτε τη με email στο eBankingCustomerService@eurobank.gr.
Ξέχασα / Μπλόκαρα το 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App. Τι να κάνω;
Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App μέσα από την εφαρμογή.
- Στο αρχικό μενού του Eurobank Mobile App, επιλέξτε: Δεν θυμάμαι το PIN μου.
- Συμπληρώστε το Username και το Password σας για το e-Banking και αποδεχτείτε τους όρους χρήσης της εφαρμογής.
- Ορίστε νέο 4-ψήφιο PIN για το Eurobank Mobile App.
Ξέχασα το EuroPhone Banking PIN μου. Τι να κάνω;
Ζητήστε την έκδοση νέου EuroPhone Banking PIN. Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
Ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας για την έκδοση του νέου EuroPhone Banking PIN. Το λαμβάνετε ταχυδρομικά.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας με την αστυνομική σας ταυτότητα και μια ενεργή κάρτα Eurobank. Η διαδικασία ολοκληρώνεται εκείνη τη στιγμή.
Ξέχασα το PIN της κάρτας μου. Τι να κάνω;
Βλέπετε το PIN της κάρτας σας οποιαδήποτε στιγμή μέσα από το e-Banking σας ή το Eurobank Mobile App.
Από την ενότητα Προφίλ:
- Επιλέγετε: Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις καρτών.
- Επιλέγετε την κάρτα που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια: Εμφάνιση στοιχείων κάρτας.
- Στο πεδίο PIN επιλέγετε: Προβολή.
Εναλλακτικά, από την αρχική οθόνη στο Eurobank Mobile App:
- Επιλέγετε την κάρτα που σας ενδιαφέρει και στη συνέχεια: Εμφάνιση στοιχείων κάρτας.
- Στο πεδίο PIN επιλέγετε Προβολή.
Κάνετε ταυτοποίηση με βιομετρικά δεδομένα ή συμπληρώνετε το 4-ψήφιο PIN σας για να δείτε το PIN της κάρτας σας.
Επιπλέον, μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση νέου PIN για την κάρτα σας. Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking, 24ώρες το 24ωρο:
- 2109555000
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία τηλεφωνικά, πρέπει να έχετε EuroPhone Banking PIN και οποιαδήποτε ενεργή κάρτα Eurobank.
Ο εκπρόσωπός μας ταυτοποιεί τα στοιχεία σας και δρομολογεί την έκδοση του νέου PIN της κάρτας σας. Μπορείτε να το λάβετε σε ένα κατάστημά μας ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση που δηλώνετε εκείνη τη στιγμή.
Εναλλακτικά, ελάτε σε ένα κατάστημά μας.
Έπαθε βλάβη το μηχάνημα POS μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε στη γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Cardlink:
- 2106303000
Δευτέρα έως Σάββατο 09:00 – 22:00
Πώς αμφισβητώ μια συναλλαγή που έγινε από το e-Banking ή μέσα από το Eurobank Mobile App;
Συμπληρώστε τα στοιχεία της συναλλαγής που έγινε από το e-Banking σας ή μέσα από το Eurobank Mobile App στη φόρμα αμφισβήτησης συναλλαγής.
Προσκομίστε τη φόρμα σε ένα κατάστημά μας ή στείλτε τη με email στο info@eurobank.gr.
Πώς αμφισβητώ μια συναλλαγή που έγινε με κάρτα μου;
Συμπληρώστε τα στοιχεία της συναλλαγής που έγινε με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα σας Eurobank στη φόρμα αμφισβήτησης συναλλαγής.
Προσκομίστε τη φόρμα σε ένα κατάστημά μας ή στείλτε τη με email στο info@eurobank.gr.
Πώς αμφισβητώ μια συναλλαγή που έγινε σε λογαριασμό μου;
Τηλεφωνήστε στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Ανησυχώ ότι έχουν υποκλαπεί τα στοιχεία μου. Τι να κάνω;
Τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking:
- 2109555000
Τι συμβαίνει με τις πάγιες εντολές σε περίπτωση ανανέωσης κάρτας ή ακύρωσης/κλοπής κάρτας με επανέκδοση;
Σε περίπτωση ανανέωσης κάρτας ή ακύρωσης/κλοπής κάρτας με επανέκδοση και εφόσον υφίσταται στην κάρτα πάγια εντολή, τότε η πάγια εντολή εξακολουθεί να ισχύει και να εκτελείται, σύμφωνα με τους κανόνες των Οργανισμών Visa/Mastercard.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε ανάκληση πάγιας θα πρέπει:
- Αν έχει δοθεί μέσω εμπόρου, να απευθυνθείτε στον ίδιο για την ανάκλησή της.
- Αν έχει δοθεί μέσω e-banking, ή Eurobank Mobile App, να την ανακαλέσετε μέσω αυτών (e-Banking ή Eurobank Mobile App).
Σε περίπτωση που εντοπίζετε χρέωση για την οποία δεν έχετε δώσει την έγκρισή σας, επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του Europhone Banking στο 2109555000, ώστε να ενημερωθείτε για την διαδικασία αμφισβήτησής της με τον έμπορο.